Voi apua, syötiin lapsen kanssa vanhentuneita nakkeja. Millähän todennäköisyydellä me saadaan nyt ruokamyrkytys?

En usko, että saatte. Me syömme usein ns. vanhentunutta ruokaa, luottaen aisteihin enempi kuin päivämääriin, eikä ole yhtään oksennustautia tässä perheessä nähty.

Jos ne näytty, tuoksui ja maistui normaalilta, niin ette kyllä saa.

Eiköhän niissä ole niin paljon ihmeaineita, ettei pari päivää tunnu missään! :whistle:

Tosin ymmärrän että ällöttää, olen itse ihan neuroottinen päiväysten kanssa vaikkei se oikeasti ole niin justiinsa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Jos ne näytty, tuoksui ja maistui normaalilta, niin ette kyllä saa.

Eiköhän niissä ole niin paljon ihmeaineita, ettei pari päivää tunnu missään! :whistle:

Tosin ymmärrän että ällöttää, olen itse ihan neuroottinen päiväysten kanssa vaikkei se oikeasti ole niin justiinsa... :D

Juu, ihan normaali näkö, tuoksu ja maku. Huomasin vasta, kun olin heittämässä pakettia roskiin. Yääh, ei tosiaan pitäisi olla näin neuroottinen...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Mikset ostanu tuoreita nakkeja? Vai onko rahat niin vähissä, että ostat alennuksesta vanhentumassa olevia?

Ostin juu tuoreita nakkeja, mutta kun oli juhannuksen aikaan niin paljon muutakin syömistä, että unohtuivat perhanat jääkaapin perukoille. Tänään vasta hoksasin koko paketin, ja ajattelin, että lämmäytän ne kukkakaaligratiinin kaveriksi.

Yhteistyössä