Voi äiti rakas minkä teit!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
"Missu"
Mitä meinaasit jos täältä pohojammaalta joku tryykääs kylähän just silloon. Ku kerran juhulakki on eli saa syärä ja juara niin palio ku napa vetää.

No vakavissaan, en mä oo tulos. Kunhan kiusasin. :D

t: se joka on kaks kertaa sun luona yöpyny ja tokalla kerralla oli tytär mukana
 
Missu= Scarlett
[QUOTE="mamma";24793759]Jaaha, taitaa Missu olla Scarlett, sähän yövyit Keittiönoidalla likkas kanssa teidän kesälomareissulla. Kierrätkö bannia?[/QUOTE]

Ei mun tarvitte kiertää bannia koska mulla ei oo sellaasta ollu pitkään aikaan. Mun banni on loppunut 15.8.2011.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"Tuikku"
Sinun äiteesi ihan hyvää hyvyyttään kutsui porukkaa sun synttäreille. Ajatteli varmaan, että kun ette ole nähneet pitkään aikaan. Nyt oli hyvä tilaisuus kutsua ihan face to face. :D

Onneksi sä olet hyvä laittaan ruokaa.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="Tuikku";24793854]Sinun äiteesi ihan hyvää hyvyyttään kutsui porukkaa sun synttäreille. Ajatteli varmaan, että kun ette ole nähneet pitkään aikaan. Nyt oli hyvä tilaisuus kutsua ihan face to face. :D

Onneksi sä olet hyvä laittaan ruokaa.[/QUOTE]

Ja eikö tämä alootus ollu aivan selvä kutsu tulla syömään niitä hyviä ruokia. :D
 
Keittiönoita
[QUOTE="Tuikku";24793854]Sinun äiteesi ihan hyvää hyvyyttään kutsui porukkaa sun synttäreille. Ajatteli varmaan, että kun ette ole nähneet pitkään aikaan. Nyt oli hyvä tilaisuus kutsua ihan face to face. :D

Onneksi sä olet hyvä laittaan ruokaa.[/QUOTE]
Näin taisi äitini ajatella. Kuopus äsken repesi nauramaan, kun kerroin. Kysyi, pyytääkö pari kaveriaan tänne lauantaina tarjoilemaan. Ehkä voisi olla ihan hyvä idea :D
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";24793888]No onpas kurja tilanne. Ei ole kivaa sekään, että varaa ruokaa yli sadalle ja kukaan ei sitten tulekaan.[/QUOTE]
Menu mulla menee nyt kokolailla uusiksi. Tarjottavien pitää sopia pakastettavaksi, jos niitä jää runsaasti yli.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="vieras";24793888]No onpas kurja tilanne. Ei ole kivaa sekään, että varaa ruokaa yli sadalle ja kukaan ei sitten tulekaan.[/QUOTE]

Tuo on kyllä niin totta. Just noiden tarjoamisten takia olis hyvä tietää, että montako henkiä on tulos. Tai sitten kylmästi tekee jonkun määrän tarjottavia ja jos ne loppuu kesken niin sanoo, että ei voi mitään ku jotkut tuli ilmoottamatta...
 
Scarlett harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24793889:
Näin taisi äitini ajatella. Kuopus äsken repesi nauramaan, kun kerroin. Kysyi, pyytääkö pari kaveriaan tänne lauantaina tarjoilemaan. Ehkä voisi olla ihan hyvä idea :D
Jos asuusin lähempänä eikä mulla olisi lauantaina menoa, niin mä kyllä tulisin tarjoolemaan. Kokemusta kun olis.
 
"vieras"
Keitto muuten ei välttämättä ole ihan huono idea. Tosin en tiedä, mitä muuta ajattelit tarjottavaksi, mutta moni keitto on pakastettavissa ja melko helposti tehtävissä isonakin satsina.
 
"vieras"
Olen kerran ollut 50v coktail-juhlissa, joissa ei ollut tuoelja ollenkaan. Järjestäjä perusteli, että silloin ihmiset tajuavat lähteä kohtuullisessa ajassa. Kukaan ei jaksa paria tuntia pidempään :D
 
Keittiönoita
[QUOTE="kultakutri";24793939]Ei käy kateeksi.Ei tarvitse ihmetellä jos asia vaivaa mieltä.
Itse varmaan vastaavassa tilanteessa juoksisin pitkin asuntoa ympäriinsä.[/QUOTE]
Jos mä en olisi ollut tänään esikoisen kanssa Hengen ja tiedon messuilla, mulla olisi varmaan katkennut verisuoni päästä. Nyt täytyy vaan hengittää syvään, katsella tätä kämppää uusin silmin ja huomenna alkaa suunnitella tarjottavat uusiksi.
 
"Tuikku"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24793926:
Mulla on niin pieni piha, että siihen ei mahdu telttaa. Täytyy koittaa riisua tämä huusholli kaikista muista huonekaluista paitsi pöydistä ja tuoleista. Systeri riemastuu, kun kerron tuuppaavani kaikki romuni sen huusholliin :D
Oletko naapurin kanssa hyvissä väleissä? Jos saisit "lainata" sen verran pihaa, että sellainen teltta mahtuisi?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";24793943]Keitto muuten ei välttämättä ole ihan huono idea. Tosin en tiedä, mitä muuta ajattelit tarjottavaksi, mutta moni keitto on pakastettavissa ja melko helposti tehtävissä isonakin satsina.[/QUOTE]
Mun oli tarkoitus tehdä välimerellinen seisovapöytä. Tapaksia, antipastoja, mezejä, erilaisia salaatteja, patonkia jne. Ei lämmintä ruokaa lainkaan, koska kaikki kutsumani vieraat ovat pääkaupunkiseudulta.
 
Keittiönoita
[QUOTE="Tuikku";24793981]Oletko naapurin kanssa hyvissä väleissä? Jos saisit "lainata" sen verran pihaa, että sellainen teltta mahtuisi?[/QUOTE]
Olen kyllä väleissä, mutta nämä pihat on aidattu.
 

Yhteistyössä