Voehan hewletti, kävin eilen sen tyypin kotona jota olen tapaillut muutaman kerran

Mulle sillä sisustuksella ei ois mitään väliä, mutta tuo että pyytää nimenomaan viinilasilliselle ja tarjoaa vaan vettä.. nou nou. Heivaisin tyypin samantien. Pikkuisen juntti tapaus.

Joo toi kultareunainen lamppu on kyllä jo vähän liikaa...

Joihinkin edellisiin kirjoituksiin vastineena, kyllä meillä ainakin mies sisustaa siinä missä minäkin. Silloin kun vasta tapailtiin ja kävin hänen luonaan kylässä, vaikutuin oikein hänen sisutustaidoistaan.

Mä varmaan rakastuisin tuohon mieheen juuri sisustusmaun takia... olenhan jo pidempään yrittänyt saada kämpästäni kuuskytlukulaisen.

No tottapuhuen oon tasan kerran tapaillut miestä, jolla oli jonkinnäköinen mielipide sisustuksesta ja se oli huono asia, koska hänen sisustusmakunsa oli IHAN ERI kuin mun.
Yleensä miehet ei edes tunnu tajuavan minkänäköisessä luukussa käyvät nukkumassa.
Ja tarkennukseksi, mä en tapaile mitään juntteja vaan fiksuja, kulturelleja, taiteellisia ja lahjakkaita miehiä

No voi hyvänen aika!!! Ensinnäkin, harvempi mies (hetero) on kiinnostunut sisustamisesta, saatikka ymmärtää siitä mitään. Yleensä niillä on sellasta mitä on jostain saanut, tai kaupassa ensimmäisenä vastaan tullut. Ja sehän on vaan hyvä, sillä mä ainakin oon niin tarkka sisustamisen suhteen, etten vois elää miehen kanssa joka haluis puuttua mun sisustukseen. Kyllä mäkin mieheltä aina kysyn mielipidettä muodon vuoksi, mutta onneks sille on ihan sama.
Kun me muutettiin miehen kanssa yhteen, niin sen asunnosta tuli mukaan vaan tietokoneet ja sen vaatteet, oikeestaan kaikki muu meni kaatikselle tai sinkkukavereilleen (jotka oli ihan onnessaan niistä rojuista). Ja olihan se oikeen muka sisustanut, sillä oli seinällä kalaverkko, mistä roikkui muovinen tekokäsi (ja se käsi muuten nykyään roikkuun meidän askarteluhuoneen katossa :laugh:)
Että jos se mies on muuten varteenotettava, niin älä nyt ainakaan sisustuksen takia heivaa sitä. Toi vesilasi viinin sijaan on sitten eri juttu...

Mietin aivan samaa käydessäni ensimmäistä kertaa oman mieheni kotona. Kukikas sohva, toritaidetta seinät täynnä, piironki lasisine koriste-esineineen, röyhelöisiä kukkaverhoja jne. Myöhemmin selvisi, että mieheni oli saanut vuokrattua erittäin edullisesti erään tuttavansa omistaman asunnon. Asunto oli kuulunut tämän tuttavan edesmenneelle mummolle.

Kysyin loppujen lopuksi mieheni sisustusmausta aivan suoraan.

MInun miehelläni oli aikanaan aika karu kämppä, just jotain mummotyylisiä huonekaluja ja kaikki paikat ihan tahmeassa pölyssä. Otin siitä kuitenkin hyvän miehen. Älykäs, huumorintajuinen, mukava, luotettava, hyväpalkkainen. Ei vain ymmärrä edelleenkään sisustamisesta mitään ja ei välitä ympäristön estetiikasta. Sinänsä hyvä, koska jos joskus paikat on vähän rempallaan eikä jaksa siivota, niin mies ei välitä mitään. 'ei edes huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
:|

mä en ilmeisesti ole nainen kun en nyt osaa tähän kauheeteen ottaa osaa

miespolo, tietämättään kusee omiin muroihinsa kun ei viitti/osaa sisustaa

meinasin kommata samaa,eikö se ole sellainen koti missä tykkää asua eikä sellainen jotta "nyt meni saumat kun ei oo sävysävyyn" :D

Jos se sisustuksesta olisi ollut kiinni, niin olisi jäänyt mies naimatta :D Tai voiko edes puhua sisustuksesta, jos ruokapöydän ja sängyn lisäksi huushollissa on pelkkä pahvilaatikkomeri (en kahtaa sanoa, miten pitkään se oli jo siinä asunut :ashamed: ). Mutta sitten kun muutin sen kämppään ja aloin sisustaa, niin siitähän kuoriutui oikein innokas alan harrastaja, jonka maku meni lisäksi omani kanssa pilkulleen yhteen. Se ei vaan raukka ollut yksinään viittinyt :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
:|

mä en ilmeisesti ole nainen kun en nyt osaa tähän kauheeteen ottaa osaa

miespolo, tietämättään kusee omiin muroihinsa kun ei viitti/osaa sisustaa

meinasin kommata samaa,eikö se ole sellainen koti missä tykkää asua eikä sellainen jotta "nyt meni saumat kun ei oo sävysävyyn" :D

Kyllä sillä on itsellenikin merkitystä, että minkälainen maku sillä miehellä on. Jos viihtyy mauttomassa mummosisustuksessa, niin ei taitaisi kovin kummoinen yhteinen tulevaisuus olla.

Ihmeen moni on sitä mieltä, että miehet ei ymmärrä mitään sisustuksen päälle. Onneksi asia ei ole ihan näin.

Mun miehellä oli seinällä delfiinit auringonlaskussa -juliste ja äidiltään saama päiväpeitto, matto ja verhot (ja näyttikin siltä). Onneksi itse asuin vielä äidilläni, niin ei ollut varaa ylenkatsoa :)

Yhteistyössä