Voehan hewletti, kävin eilen sen tyypin kotona jota olen tapaillut muutaman kerran

Hewletin Paccardi

Aktiivinen jäsen
08.01.2008
2 243
0
36
Töiden jälkeen, ei ollut mikään suunniteltu kyläily, mutta hän tuli työpaikalleni ja asuu ihan kävelymatkan päässä joten kun hän pyysi käymään lasillisella (on kuulemma punaviini"harrastaja" lähdin.
Sinne kun pääsimme niin järkytyin sen tyypin sisustuksesta niin etten olisi voinut kuvitellakaan että voisin tuollaisesta järkyttyä, mutta se oli niin MUMMOTYYLIÄ ettei yhtään mummonmpaa voi olla!!! Ihan hirveää!!!!
Sen jälkeen on tuntunut ihan hirveältä, muuten fiksu tyyppi mutta tuo sisustus antoi nyt ihan toisen kuvan, vaikka en ole koskaan pinnalliselta vaikuttanutkaan niin nyt tuntuu että feidaanko tän tyypin :$
En saanut edes sitä viinilasillista vaan haaleaa raanavettä vain :kieh:

:laugh: :laugh: :laugh: myydään tyylitaju, 10 sentillä :D

noita peräkammaripoikia on aika paljon joitten kämppä on sisustettu äidin maun mukaan ja by the mother :whistle:

Voihan siinä olla vaikka mitä takana, esim. häntä kiinnostaa muut asiat kuin sisustus, tai häneltä on aiemmin esim. asunto palanut huonekaluineen tai ex-eukko vaatinut kaikki tavarat itselleen, joten joutunut ottamaan lahjoituksena uudet huonekalut mistä sattui saamaan..?

Mua kieltämättä pistäis mietityttämään kanssa. Vaikka itse olen henkeen ja vereen pihi niin sisustushommat vaan on semmosia mihin menee rahaa jos haluaa TOIMIVAA ja edes jollain tavalla esteettistä kokonaisuutta. Mua ei haittaa vaikka kaikki olis mallia Sotka mutta jos mennään IKEA tasolle tai mummon perintökaluihin niin voi apua.....

No esim olohuoneen lamppu oli sellainen värillistä lasia ja kultareunukset. Ja olohuoneen pöytä oli sellainen jossa oli tummennettu lasi ja kultareunat :o :O Ja on asunut 9 vuotta talossa, muuttanut aika pian sen jälkeen kun rakennettiin, oli omistusasunto
Viinilasia en alkanut kerjäämään kun hän itse oli pyytänyt minut viinilasilliselle

No esim olohuoneen lamppu oli sellainen värillistä lasia ja kultareunukset. Ja olohuoneen pöytä oli sellainen jossa oli tummennettu lasi ja kultareunat :o :O Ja on asunut 9 vuotta talossa, muuttanut aika pian sen jälkeen kun rakennettiin, oli omistusasunto
Viinilasia en alkanut kerjäämään kun hän itse oli pyytänyt minut viinilasilliselle

Ehkä sitä ei kiinnosta sisustus ja huonekalut on jotain mummon vanhoja. Voihan olla, että sen sais kuitenkin innostumaan sisustamisesta.

SELVÄSTI tarvii sun apua, jos lamppukin on kultareunainen. :$ Voi väristys sentään hyi byäch! :x

Hei tota.. mun veli on esim. semmonen että vaikka se tykkää pukeutua hyvin, juo viiniä jne jne, niin sen koti näyttää just siltä, että äiti on sen sisustanut. Niin kun siis onkin. Mä siitä joskus veljelle sanoin, niin veljen vastaus oli se, että sisustamaan hän ei ala, koska ei se naiselle kuitenkaan kelpaa. Että on siis turha ostaa mitään uutta ja kallista ja laittaa, koska sitten kun naisen kanssa muuttaa kimppaan, niin ne on sen miehen tavarat kun lähtee kaatopaikalle. Ja siis mun mielestä ihan loistoperuste. Aika harva nainen alkaa asua miehen sisustamassa kämpässä kuitenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ehkä sitä ei kiinnosta sisustus ja huonekalut on jotain mummon vanhoja. Voihan olla, että sen sais kuitenkin innostumaan sisustamisesta.

SELVÄSTI tarvii sun apua, jos lamppukin on kultareunainen. :$ Voi väristys sentään hyi byäch! :x

Eri ihmisiä värisyttää eri asiat, uskovainen tuttavani lemppasi treffikaverinsa, koska hänellä oli pukinparta joka sai hänet näyttämään ihan Beelzebubilta

Alkuperäinen kirjoittaja Muru:
Hei tota.. mun veli on esim. semmonen että vaikka se tykkää pukeutua hyvin, juo viiniä jne jne, niin sen koti näyttää just siltä, että äiti on sen sisustanut. Niin kun siis onkin. Mä siitä joskus veljelle sanoin, niin veljen vastaus oli se, että sisustamaan hän ei ala, koska ei se naiselle kuitenkaan kelpaa. Että on siis turha ostaa mitään uutta ja kallista ja laittaa, koska sitten kun naisen kanssa muuttaa kimppaan, niin ne on sen miehen tavarat kun lähtee kaatopaikalle. Ja siis mun mielestä ihan loistoperuste. Aika harva nainen alkaa asua miehen sisustamassa kämpässä kuitenkaan..

Mut mummosisustus voi kumminkin estää naisia tutustumasta lähemmin, kuten ap:n tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletti:

Eri ihmisiä värisyttää eri asiat, uskovainen tuttavani lemppasi treffikaverinsa, koska hänellä oli pukinparta joka sai hänet näyttämään ihan Beelzebubilta

:D

Mulle tuollaisesta vain tulee aika lammasmainen kuva.

Mut mummosisustus voi kumminkin estää naisia tutustumasta lähemmin, kuten ap:n tapauksessa.

Noh, jos se tutustuminen tyrmäytyy siihen sisustamiseen.. noo, ei sitä ollut sitten tarkoitettu tapahtuvaksikaan :)

Yhteistyössä