Voe kiesus mitä "palvelua" sain päiväkodista,itse vielä mulle soittivat :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="huoh";23507950]No mun mielestä käyttöyhteys on varsin oikein tässä kohtaa.
Törkeää puhetta mutta eipä ap itsekään ole täysin syytön. Kuka oikeesti jättää hoitamatta esikouluasian? Mikä on tärkeämpää?[/QUOTE]

Tän kirjottaja ei voi olla tosissaan. Ei vaan voi. "Mikä on tärkeämpää" kun yks vaivanen eskariin ilmottautuminen? Hmm, olipas paha kysymys näin viikon alkuun...

[QUOTE="hohhoijaa";23508035]Ehkä hän just on. Eikä sen takia ole myöskään ehtinyt lukemaan lehteä? Varmasti hälläkin muuta mietittävää, kuin, että eskari alkaa vajaan puolen vuoden päästä. Pitäisköhän jotenkin ilmoittautua, kun ei mitään lappuakaan ole tullut.[/QUOTE]

Niin. On toki lamaannuttava tilanne, kun yksi lapsista on sairaalassa, mutta ei kai niitä toisia lapsia ja heidän eloaan ja oloaan voi täysin unohtaa ?

Hakemuksia unohtuu, niistä joudutaan kysymään ja muistuttamaan tms.

MUTTA se pitää hoitaa asiallisesti, ei tuolla tavalla mitä ap aloitusviestissään jo kuvaili.

Eli, liput ja laput käteen ja henkilökohtaisesti paikalle, kertoen että 'mä käskystä nyt lyllersin paikalle ja nyt kun mä täällä olen, mä haluan kuulla syyn miksi minulle puhutaan tuolla tavoin.'
JA ylemmälle taholle soittoa ja käyntiä tästä asiasta, vaikka eskarinopettajaa/päiväkodintätiä tms vituttais kuinka, se ei saa tulla esiin tuolla tavalla.

Menisi paikanpäälle ja ilmoittaisin kovaan äänneen, että nyt LYLLERSIN tänne, tuomaan tämän KAKARAN hakemuksen, e ttä kenenkäs IHANA ihmisen kanssa saan TÄLLÄ kertaa asioida! Kiittäisin vielä oikein kädestä pitäin ihanasta päivän aloituksesta!

Voi Battimannia, toivottavasti siellä toimistossa johon viet sen hakemuksen niin on hieman inhimillisempi työntekijä vastassa. Ei tuollaista kielenkäyttöä kenellekään pitäisi suvaita, sinuna jos vaan rahkeet riittävät tai vaan jaksat, niin tekisin valituksen asiattomasta käyttäytymisestä.

Ja kyllä, sitä kysyn minäkin, että mistä sitä pitää tietää kuinka aikaisin keväällä tulee hakea esikouluun/päivähoitoon ym jotka alkavat kesän jälkeen. En tiennyt minä ensimmäistä kertaa kun päivähoitoon ajattelin lapseni ilmoittaa, että sinne pitää hakea helmikuussa. Olin liikkeellä huhtikuussa ja mulle sanottiin hyvin kärkkäästi että myöhässä olen, ei voi luvata että löytyy paikka syyskuuksi.. Ei ollut ollut tarvetta miettiä asioita aikaisemmin, joten ihmettelin että kaikki asiatko pitää ottaa selville vuosia ennen kuin tietää että poika pitäisi laittaa päivähoitoon?

Battimannille tsemppiä ja voimia kenguruhoitoihin ja muun perheen huomioimiselle.

Meille ei edes tule mitään muuta kuin koko alueen ilmainen paikallis lehti, ei mitään yleistä alueen sanomalehteä.. ja sekin paikallislehti saattaa jäädä lukematta! Tai vaik oisin sen lukenukki ni ei olis ollenkaan varma et oisin huomannu ilmoitusta! Et kyl nyt haukutte väärääpuuta

Kyllä täällä taas osaa olla NIIN KERATAKAIKKISEN TÖRKEITÄ IHMISIÄ PAIKALLA!!

Onko teillä itellä lapsi ollu sairaana? Ne saraala päivät on niin lopen uuvuttavia, et hyvä et jaksaa siinä sivussa sen pakollisen arjen pyörittää ei niinä jää enään aikaa eikä virtaa millekkään eskarilappujen täyttämisille!!

Niin ja kaikkien miehelliä ei todellakaan ole mitään hajua siitä et sinne eskariin pitää erikseen ilmottautua!! Kattokaas ku joidenki miehet tekevät muutaki ku istuvat kotona!

Näin meilläkin.
Uskomattoman törkeää kielenkäyttöä soittajalta,vaikka kuinka olisi unohtanut niin ei se silti oikeuta tuollaiseen.: /

MÄ en jotenka nyt ihan usko että noita sanoja on käytetty. Aplla huono omatunto (syystäkin) kun unohtaa näin oleellisen ja tärkeän asian ja sitten puhelimessa ehkä ollut jo töykeän kuloinen hoitaja jonka puheesta on nyt suurenneltu sanoja jotta palstalla saisi päähän taputtelua eikä oma morkkis painaisi päälle.

On kamalaa olla vauvan kans sairaalssa mutta on myös kamalaa ettei muista ilmoittaa lastansa esikouluun!

[QUOTE="Kaisa";23508214]Kyllä täällä taas osaa olla NIIN KERATAKAIKKISEN TÖRKEITÄ IHMISIÄ PAIKALLA!!

Onko teillä itellä lapsi ollu sairaana? Ne saraala päivät on niin lopen uuvuttavia, et hyvä et jaksaa siinä sivussa sen pakollisen arjen pyörittää ei niinä jää enään aikaa eikä virtaa millekkään eskarilappujen täyttämisille!!

Niin ja kaikkien miehelliä ei todellakaan ole mitään hajua siitä et sinne eskariin pitää erikseen ilmottautua!! Kattokaas ku joidenki miehet tekevät muutaki ku istuvat kotona![/QUOTE]

Herranjestas, jos on työssäkäyvä ihminen niin ei ehdi ilmoittaa lasta eskariin? Kuinka vajaa sinä olet? Miten sellaisissa perheissä ehditään ja osataan ilmoittaa lapsi kouluun jos molemmat ovat työssäkäyviä eli tekevät muutakin kuin istuvat kotona? Kuvittele, me ollaan molemmat työssäkäyviä vanhempia ja olin eskariin ilmoittautumisen aikana kuopuksen kanssa viikon sairaalassa kun häll puhkesi diabetes mutta kyllä mun mies pyöritti arjen kotona ja kävi töissä. Ja minä soitin sairaalasta ja muistutin siitä eskarilapusta.

Että voi pyhä yksinkertaisuus ja kuten joku aiemmin sanoi: WHITE TRASH sopii suhunkin ku nenä päähän.

Onnea taipaleelle kirjoitustaidottoman miehesi kanssa, elämänne on varmasti antoisaa! :D

[quote="sisko";23508320]herranjestas, jos on työssäkäyvä ihminen niin ei ehdi ilmoittaa lasta eskariin? Kuinka vajaa sinä olet? Miten sellaisissa perheissä ehditään ja osataan ilmoittaa lapsi kouluun jos molemmat ovat työssäkäyviä eli tekevät muutakin kuin istuvat kotona? Kuvittele, me ollaan molemmat työssäkäyviä vanhempia ja olin eskariin ilmoittautumisen aikana kuopuksen kanssa viikon sairaalassa kun häll puhkesi diabetes mutta kyllä mun mies pyöritti arjen kotona ja kävi töissä. Ja minä soitin sairaalasta ja muistutin siitä eskarilapusta.

Että voi pyhä yksinkertaisuus ja kuten joku aiemmin sanoi: White trash sopii suhunkin ku nenä päähän.

Onnea taipaleelle kirjoitustaidottoman miehesi kanssa, elämänne on varmasti antoisaa! :d[/quote]

nostaa kukkahattua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllis;23508297:
MÄ en jotenka nyt ihan usko että noita sanoja on käytetty. Aplla huono omatunto (syystäkin) kun unohtaa näin oleellisen ja tärkeän asian ja sitten puhelimessa ehkä ollut jo töykeän kuloinen hoitaja jonka puheesta on nyt suurenneltu sanoja jotta palstalla saisi päähän taputtelua eikä oma morkkis painaisi päälle.

On kamalaa olla vauvan kans sairaalssa mutta on myös kamalaa ettei muista ilmoittaa lastansa esikouluun!

No, ohoh! Täysin luonnollista, että joku eskariin ilmoittautuminen jää kun on pienen lapsen kanssa sairaalassa. Minun mielestä siitä ei ole edes mitään tarvetta potea huonoa omaatuntoa!

Sitäpaitsi eihän ap ole mitään unohtanut, vaan ilmoituskutsu on mennyt täysin ohi, koska elämä on pyörinyt keskoslapsen sairaalamaailman ympärillä. Jos yksi perheenjäsen joutuu sairaalaan, ni väistämttä sotkee perheen arkikuviot, todella huolestuttavaa olisi se, että perheen arki jatkuisi täysin normaalisti.

Ja vaikka ap olisi mokannut (mitä hän nyt ei todellakaan ole tehnyt), niin täysi asiatonta käytöstöstä lastenhoidon ammattilaiselta! Missään olosuhteissa ei ole ymmärretävää suoltaa tuollaista tekstiä suustaan.

Kyllä mun mieheltä arjen pyörittäminen onnistuu, mut ei se silti tiedä et eskariin pitää erikseen ilmottautua.. tai mä osaan kyl autolla ajaa, tankata, lisätä esim pissapoikaan nesteitä, mut en mä tiedä mitä kaikkia muita vemputuksia siinä pitää huoltaa (hihnan vaihdot sun muut). Enkä mä nyt pidä eskariin ilmottautumista minään NIIN TÄRKEÄNÄ asiana että se menis muiden lasten terveyden edelle!!
No mut mul onki samapää kesät talvet ja tuuliki siellä joskus ujeltaa. eli en ole täydellinen :D

Sitä mäkin mietiskelin...:)

Mutta eikös tuleville eskarilaisille tule aina kirje kotiin, jossa kerrotaan, että nyt täytys ilmottautua eskariin?

Ei tule.joten elkää tuudittautuko sen uskoon...
täällä ainoastaan lehti,päiväkoti jotka asiasta ovat ilmoittaneet(+tietty tän kaupunginkotisivut mutta niitäkään ole ehtinyt edes katsoa)
ja mie en ole lehteä ehtinyt lukemaan enkä asioi päiväkodilla niin menipä sillä täysin ohi..

[QUOTE="Sisko";23508320]
Että voi pyhä yksinkertaisuus ja kuten joku aiemmin sanoi: WHITE TRASH sopii suhunkin ku nenä päähän.
[/QUOTE]

Yksinkertaisuudesta puheenollen, tiedätkö edes mitä white trash tarkoottaa?

Ei, se ei tarkoota sitä, että on lapsi sairaalassa ja on vaikeuksia selvitä arjen pyörittämisestä sen takia ja joitakin asioita unohtuu.

Menes nyt muualle tuon naurettavan palstamuotisanan kanssa kun et edes tiedä mitä se tarkoottaa.

Voi että täällä pyörii törkeätä sakkia, oikein tekee pahaa lukea, miten typeriä ja kettuilevia kommentteja teistä irtoaa. Hyi. :( Voimia Battimannille.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllis;23508297:

noita sanoja käytti ja veti jostain minulle siihen muuton samaan sepostukseen.
Asiasta nyt perhetyö oli yhteydessä sinne ja päiväkodinjohtaja se ainakaan ei ole ollut joka on soittanut,ottaa selvää kuka soitti ja pyyteli anteeksi.

vaikka mä olisin kuinka missannut tuon hakemuksen jättöpäivän tässä tärkeysjärjestelyissä niin oleta että joku hoitaja sanoo lapsia kakaraksi yms..
tuopa hyvän kuvan siitä laitoiksesta mihin lapsi on eskariaan joutumassa "suorittamaan"
mitenhän mahtaa kyseinen tapaus puhua LAPSILLE?

nyt katsoin tuon kotisivun tämä kaupungin ja siellähän lukeekin näin
Esiopetukseen ilmoittautumisaika on 14-18.2.2011. Ilmoitus Lounais-Lappi lehdessä 10.2.2011.
eli muistakaapa lukea lehtenne tarkkaan jos on eskariin menijöitä aina syksylle...

Minä olisin puolestani sitä mieltä, että jos ap:n tilanteessa kaikki arki hoituisi kuten ennenkin, mitään ei unohtuisi tai jäisi hetkeksi retuperälle, olisin enemmänkin huolissani. Kyllä silloin mielestäni on asioiden tärkeysjärjestys hukassa, jos on mies kuollut ja pieni keskoslapsi sairaalassa, eivätkä nämä veisi ajatuksia ja aikaa huomattavan paljon normaalilta arjelta.

[QUOTE="vieras";23508573]Minä olisin puolestani sitä mieltä, että jos ap:n tilanteessa kaikki arki hoituisi kuten ennenkin, mitään ei unohtuisi tai jäisi hetkeksi retuperälle, olisin enemmänkin huolissani. Kyllä silloin mielestäni on asioiden tärkeysjärjestys hukassa, jos on mies kuollut ja pieni keskoslapsi sairaalassa, eivätkä nämä veisi ajatuksia ja aikaa huomattavan paljon normaalilta arjelta.[/QUOTE]

Ei kattos kun palstan täydellisten mammojen mieltä ei järkytä mikään aina toimitaan täysin oikeen eikä mitään unohdeta. Ollaan kuin Bree Van De Kamp.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä