Voe kiesus mitä "palvelua" sain päiväkodista,itse vielä mulle soittivat :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
Siis aivan haista paska meininkiä :mad:

eskariin oli ilmoittautumiset loppunut kuukausi sitten,soitti sen takia mulle että miksi en ole ilmoittanut lastani.
olin vain että ei minulla mitään hajua koko asiasta,sanoi että lehdessä oli ollut 2 päivän aika milloin olisi pitänyt..

No selitin tilanteen että ollut elämässä hieman tärkeämpi asia menossa enkä ole lehtiä ehtinyt lukemaan.

Tämä nainen,siis olin puhelun päätyttyä ihan hetken et kuulinko mä todellikin oikein:headwall:

jos voit LYLLERTÄÄ tuomaan tänään tänne sen hakemuksen että saadaan KAKARA eskarin kirjoille jos sitä tänne aijot edes tuoda vai oletko muuttamassa ties mihin...
Katso samalla että se osaa itse hoitaa tietyt asiat ettei tule mitään AVUTTOMIA passattavaksi jne.

siis ilmeisesti joku kussut sen muroihin ja harmittaa kun en alussa kuullut nimeä kuka se oli...

No siis joo, todella törkeää puhetta ja ei tollaista tarvi kenenkään kunneella, mutta, miten äiti voi unohtaa niin tärkeän asian kuin lapsensa esikouluun ilmoittamisen? Sitten kiukutellaan palstalla kun ei päästä sinne minne halutaan. Ja matti myöhset joiden perää pitää soitella, ovat oikeasti riesa kaikille ammattihenkilöille samattomuutensa vuoksi. Aina näitä riittää, niin pkssa kuin koulussakin.

Tästä jäi puuttumaan oma osuutesi keskustelussa + aiempi käytös.

Mielestäni kunnan työntekijöiden tehtävä ei ole paapoa huonokäytöksistä white trashia.

[QUOTE="nekku";23507619]Tästä jäi puuttumaan oma osuutesi keskustelussa + aiempi käytös.

Mielestäni kunnan työntekijöiden tehtävä ei ole paapoa huonokäytöksistä white trashia.[/QUOTE]

*Taputtaa* Olet oppinu muotisanan,mutta et tiedä missä yhteydessä sitä tulee käyttää!!

Huh huh. Menisin sinne päiväkodille ja vaatisin kyllä selityksen ja haluaisin tietää kuka mahtoi soittaa. Esimiehelle tekisin ilmoituksen ja en ainakaan siihen päiväkotiin lastani eskariin laittaisi!

Niin että mikä se ongelma aloittajalla olikaan? Itse olit "unohtanut" ilmoittaa lapsesi esikouluun ja sitten kun joudutaan soittelemaan perään ja muistuttelemaan niin tullaan vuodattamaan nettifoorumille. Taisi soittaja osua oikeaan kun noin kirpaisi.

Jos nyt oikein muistan,niin kyll ap:lla on ihan hyväsyy unohtamiseen. Ei olisi muillakaan varmasti ensimmäisenä mielessä mitkää ilmottautumiset eskariin.

Törkeää käytöstä tuolta naiselta,Valitusta menemään.

Kuulostaa aika uskomattomalta enkä tiedä viitsiikö tuota edes uskoa. Onko sun lapsi ap kyseisessä päiväkodissa hoidossa? Jos niin miksi eivät ole sieltä antaneet hakemuslomaketta täytettäväksi?? Ainakin täällä Hesassa homma toimii niin, että jos lapsi on päivähoidossa, niin sieltä annetaan hakulomake ja jos eskariin menevä lapsi ei ole päivähoidossa, niin kotiin tulee tiedote ja kirje asiasta, lehtien varaan ei ketään jätetä. Ja eskarihan ei ole vielä pakollinen, ei sinne tartte lastaan laittaa jos ei halua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ööh;23507637:
Niin että mikä se ongelma aloittajalla olikaan? Itse olit "unohtanut" ilmoittaa lapsesi esikouluun ja sitten kun joudutaan soittelemaan perään ja muistuttelemaan niin tullaan vuodattamaan nettifoorumille. Taisi soittaja osua oikeaan kun noin kirpaisi.

Siis jos mä olen pienen vauvan kanssa sairaalassa niin todellakin unohdan asioita on vähän päällimäisenä muuta.
en minä ruvennut kuitenkaan ihme tyyliin puhumaan vaan selitin miksi en ole lehdestä ehtinyt tuota sinä viikkona lukemaan ilmoitusta kun se on ollut.
Olisin kuitenkin jossain vaiheessa asian muistanut ja ottanut pahoittelun kera yhteyttä.

Meillä oli iso lappu päiväkodin jokaisen ryhmän ovessa ne ilmoittautumispäivät, sitten jokaisen eskarilaisikäisen lapsen lokeroon oli laitettu ilmoittautumislappu, lehdessä oli 3 kertaan ilmoitus eskariin ja kouluun ilmoittautumisesta ja päivästä ja ajasta. Paikallislehdessä ainakin kahteen kertaan. Kunnan kotisivuilla (netissä ) oli ilmoitus ainakin kuukauden. Päiväkodista vielä muistuteltiin, että lapun voi tuoda koska tahansa eikä tarvitse olla ns. juuri se aika. Meillä ei päässyt kyllä unohtumaan, vaikka paljon asioita mietittävänä ja teen vielä 3-vuorotyötäkin ja raskaus ja kaksi lasta.

Meillä päiväkodissa jaettiin kotiin laput joissa kerrottiin miten haetaan eskariin. Eikö teillä sitten päiväkodissa jaettu?

Meillä taas oli nettihaku Espoossa. Päiväkodin seinällä oli lappu missä käskettiin hakemaan eskaripaikkaa netin kautta.

Oli syy mikä tahansa sille ettei eskaripaikkaa olla haettu ajoissa, ei oikeuta pk:n työntekijää käyttämään tuollaista kieltä.

[QUOTE="nekku";23507619]Tästä jäi puuttumaan oma osuutesi keskustelussa + aiempi käytös.

Mielestäni kunnan työntekijöiden tehtävä ei ole paapoa huonokäytöksistä white trashia.[/QUOTE]

Kyllä näitä uusavuttomia riitttää, jos äiti ei ole kärryillä lapsen eskariin menosta, niin
huh huh. mikä voi olla tärkeämpää???
En kylläkään usko, että eskarintäti olisi tuollaista kieltä käyttänyt.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä