Voe kiesus mitä "palvelua" sain päiväkodista,itse vielä mulle soittivat :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
outoa hommaa.

eikös ne hakulomakkeet tuu kirjeenä kotiin postilla?

eihän kaikille edes tuu/lue lehtiä...

Puuttumatta ap tilanteeseen niin tätä me olemme ihmetelleet..kun kaikille ei tule lehtä ja kaikkien lapset eivät ole päiväkodissa ennen eskariin menoa. No päiväkotiin soittamalla ei tietoa saa milloin on hakuaika ja kun lehteä ei tule...niin... on pitänyt sitten lähitutut valjastaa soittamaan meille milloin lehdessä ilmoitetaan hakuajasta.

Minusta olisi reilua jos olisi joku tuollainen systeemi, että tulisi vaikka hakulomakkeet kotiin kun kuitenkin on tiedossa mikä ikäpolvi sinne pitäis hakea..

Annetaan lehdissä ja kunnan ilmoitustaululla. Kansalainen on ITSE VELVOLLINEN ottamaan selvää itseään koskevista asioista! Vituttaisi minuakin tuollaisten perään soitella.

Ei helvata te aapeelle vastaajat!!!!!!????

Miks et soittanu/miks isä ei tee sitä/ mikä oma käytös oli jne.

Mitä pahaa aapee on nyt tehnyt että te ootte noin tunteettomia ja syyllistäviä?? HÄH!!!!!! Voi hyvänen aika sentään, miten voi tämmöstä porukkaa olla???? Palstan väki vaan pahenee koko ajan!

No olipas ketju :O Lukekaa eka, ennen kuin tosissanne ilkeilette... tuskin ap huvikseen asian unohti. Ja päiväkodin tätsy oli kyllä ilkee kielinen :/
Voimia ap sinulle arkeen!! Varmasti vie voimia, joten en yhtään ihmettele, että unohtuu!
Ja toisaalta aika outoa, että hakulomakkeet eivät tule postissa kotiin. Kysynpähän vain, että monellakohan muullakin ois unohtunut, jos pelkällä lehti-ilmoittelulla asiasta ilmoitetaan? ;) Tai no, palstan TÄYDELLISET mammathan EIVÄT unohda näin TÄRKEÄÄ asiaa kuin eskari-ilmoittautuminen! :laugh:

häätyy kyllä todellakin todeta että palstalla on tosi törkeää porukkaa, siis eihän ap tehnyt muuta kuin ihmetteli soittajan käytöstä, niin te i......ootit alatte haukkumaan ja sättimään ohi aiheen..jebouuu..kertoo kyllä paljon näistä meidän täydellisistä äideistä ;)

muuten esikouluhan ON TODELLAKIN VAPAAEHTOINEN jos ette"täydelliset äidit" ole tienneet, eli ei niin kauhean tärkeääkään jos niikseen menee ;)

En jaksa koko ketjua plarata läpi, mut

MISSÄÄN tilanteessa (olipa kuinka turhautunut tahansa) ei tommonen kielenkäyttö ole sallittua - kuuluu peruskäytöstapoihin.

Hyvä, että viet asian tiedoksi eteenpäin :flower:

häätyy kyllä todellakin todeta että palstalla on tosi törkeää porukkaa, siis eihän ap tehnyt muuta kuin ihmetteli soittajan käytöstä, niin te i......ootit alatte haukkumaan ja sättimään ohi aiheen..jebouuu..kertoo kyllä paljon näistä meidän täydellisistä äideistä ;)

Aloittaja ei tuossa viestissää kerro, mitä on itse puhelimeen ensin sanonut. Jos on huudellut jotain saa**nan hu*ra tule hakemaan täältä ne ilmoittautumiset niin saat samalla turpaan, niin ihan ymmärrettävää, että tarhatätikin hermostui.

Aloittaja ei tuossa viestissää kerro, mitä on itse puhelimeen ensin sanonut. Jos on huudellut jotain saa**nan hu*ra tule hakemaan täältä ne ilmoittautumiset niin saat samalla turpaan, niin ihan ymmärrettävää, että tarhatätikin hermostui.

No ihan varmasti joo... eikös ap sanonut, että perhetyöntekijä oli vieressä ja hän soitti sitten päiväkotiin ja kyseli, että kukas sieltä oli yhteydessä? Tuskin perhetyöntekijä ois asialle mitään tehnyt jos ap ois tuollaista kieltä käyttänyt :D

Palstamammojen pätemisen tarve taas huipussaan. Kyllä mua korpeaisi jos soitellaan perään että mikset ole ilmoittanut lastasi eskariin, kun lehdessä oli siitä ilmoitus. Hemmetti, en minäkään mitään lehtiä seuraa kun niitä ei edes tule ja työssäkäyvänä aloitavan eskarilaisen ja vauvan äitinä en edes ehtisi lukea. Ilmoittautumislomakkeet hoidossa kouraan tai postiin, niin ei tarvitse perään soitella. Kyllä mä olisin sanonut suorat sanat jos joku olisi alkanut puhelimessa vinkumaan että mikset lue lehti-ilmoituksia!!!

No ihan varmasti joo... eikös ap sanonut, että perhetyöntekijä oli vieressä ja hän soitti sitten päiväkotiin ja kyseli, että kukas sieltä oli yhteydessä? Tuskin perhetyöntekijä ois asialle mitään tehnyt jos ap ois tuollaista kieltä käyttänyt :D

Ei se tuossa ensimmäisessä viestissä ainakaan mitään tuollaista kerro, enkä itse ainakaan jaksa lukea koko ketjua, ennen kun vastaan johonkin viestiin.

Palstamammojen pätemisen tarve taas huipussaan. Kyllä mua korpeaisi jos soitellaan perään että mikset ole ilmoittanut lastasi eskariin, kun lehdessä oli siitä ilmoitus. Hemmetti, en minäkään mitään lehtiä seuraa kun niitä ei edes tule ja työssäkäyvänä aloitavan eskarilaisen ja vauvan äitinä en edes ehtisi lukea. Ilmoittautumislomakkeet hoidossa kouraan tai postiin, niin ei tarvitse perään soitella. Kyllä mä olisin sanonut suorat sanat jos joku olisi alkanut puhelimessa vinkumaan että mikset lue lehti-ilmoituksia!!!

No onpas kauheaa, jos joku välittää sen verran, että soittaa varmistaakseen, halutaanko lapsi esikouluun. Kiittämättömyys on näköjään maailman palkka. Aluksi sympatiat oli ehkä aloittajan kannalla, mutta jos ihmisten asenne on oikeasti tällainen "Ei tarvitse tänne soitella", kun yritetään auttaa, niin en enää ihmettele, että hoitajatkin hermostuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ööh;23507637:
Niin että mikä se ongelma aloittajalla olikaan? Itse olit "unohtanut" ilmoittaa lapsesi esikouluun ja sitten kun joudutaan soittelemaan perään ja muistuttelemaan niin tullaan vuodattamaan nettifoorumille. Taisi soittaja osua oikeaan kun noin kirpaisi.

Hmm.. jos juttu ollu vaan lehdessä ja esim. päiväkoti tai kunta ei ole tiedottanut henkilökohtaisesti kotiin asiasta niin mistä v.....sta voi tietää ilmoittautua? Mä en ainakan tilaa meidän sairaankallista p...aa paikallislehteä!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä