vko 33 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketjuja olikin kaksi. Kopioin viestini tähän vanhempaan, että Satu saa ketjun aloittajan taian kantaakseen. Katsotaan tuottaako tulosta tämä toinen kiertosi :)

Täällä kp6, yritystä tammikuusta (-05). Molemmat 26v. ja kuume on kova. En tikuttele, enkä mittaa lämpöjä. Seksielämä on vielä sen verran aktiivista, että pysytään ""lääkärin määräämässä"" rytmissä joka tapauksessa.

Viimeisin kierto oli 36pv, vaikka normaalisti kestää 32. Eipäilen, etten ovuloinu, kun ei mitään oireitakaan tullut. Toivottavasti pian tärppää. Töiden puolesta kevätvauva toisi hankaluuksia, kun on määräaikaisena. Äitiyslomalaiselle tuskin uusitaan sopimusta... Mutta lapsi olisi tervetullut lisä meidän perheeseen :)

Toinen yrityskerta menossa. En vaan tiedä onko se mahdollista koska kiertoa on tällä kertaa kestänyt 34 päivää!!! Eli ei menkkoja, ei ilmeisesti ovulaatiotakaan. Täytyy nyt katsoa pitäiskö soittaa lääkärille.
Minä 28v ja mies 30v.

Ilmoittaudun mukaan tähän ketjuun, vaikka menkat pitäisi alkaa jo viikolla 32 mut vasta loppupuolella... jännäilyt menee siis vkolle 32 mutta mahdolliset testit tehdään vasta vkolla 33. ;)

Kp 10 menossa ja ilmeisesti kierto on vakiintunut tuohon 28 päivän tienoille. Vaihtelee kylläkin vähän väliä, mutta nyt ei ole muutamaan kuukauteen enää ollut lyhyempiä kiertoja. Hyvä näin.

Yritykset alkaa siis tiivistää tahtiaan taas tällä viikolla, en tikuta tällä kertaa vaan pyrimme vaan puuhastelemaan vähän ahkerammin. Toivottavasti tämä kierto on edellistä menestyksekkäämpi, vaikka edellisessäkin oli ajoitus kohdillaan... katsellaan ja jatketaan harjoituksia.

Päivänjatkoja!! Eka päivä töissä loman jälkeen, plääh...

No niin, alkoihan ne menkat sieltä vihdoinkin!!! Eli kierto oli 34 päivää! Huh huh!
Nyt siis kaiken laskujen mukaan mä joudun siirtymään vko 34 jännääjiin... nyyyh!

Moikka!
Otan ja liityn elämäni ensimmäiseen jännäysketjuun :)
Menkat tulee jos on tullakseen viikon 32 lopulla, eli vko 33 pääsee testin tekoon jos hyvin käy!

Taustoista sen verran, että minä 26 ja mies 32. Yritystä takana vasta pari-kolme kuukautta, työkuvioihin ei ollenkaan sopisi vauva nyt (määräaikaisia hommia), mutta päätimme että nyt tai ei koskaan alkaa yritys. Kai sitä aina jotain hommia löytää...

Nostetaas vähän ettei pudota toiselle sivulle...

Tänään kp11 ja limoja havaittavissa, tosin aika paksua ja valkoista kamaa vielä. Olettaisin oviksen osuvan loppuviikkoon, pe-la tienoille. Ilmottelin aamulla miehelle, että tällä viikolla ois sitten otolliset ajat puuhastella. Mieluusti alottaisin jo tänään ja pitäis vaikka huomenna välipäivän, sit jatkais to-pe-la ja vielä su varmuuden vuoksi.

Päätettiin myös, että jos tällä kierrolla ei tulosta synny, niin jätetään seuraavaksi kuukaudeksi vauvahaaveet unholaan (onnistuu varmaan, joopa joo...) ja ettei keskitytä laskemaan otollisia aikoja vaan peuhataan kun siltä tuntuu. Helppohan se on puhua, mutta käytännössä helkutin vaikea toteuttaa. Joka kuukausi huomaan kuitenkin laskevani päiviä ja tunnustelevani olotilaa...

Mitäs muille kuuluu?

Mulla menossa kp 5/30. Laskeskelin että otollisin aika olis tossa 6.-8.8. viikonloppuna. Ollaan silloin lomalla, joten ainakin puuhasteluaikaa on :) Siinä on vaan lauantaina miehen siskon synttärit ja siellä tulee kuitenkin juotua. Vähän kammoksun tota juomista kun lasta yritetään, mutta toisaalta en nyt ala jokaista kaljapulloa miettimään kun ei kuitenkaan tiedä kuinka pitkän ajan päästä tärppää...

Kertokaahan muutkin kuulumisia :)

Täällä kp8/??? Alkaa tympiä tämä kierron heittely. Suurimmaksi osaksi 32 päivää, mutta välillä nakannut 37 päivään ja yks 28 päivän standardikierto on myös osunut kohdalle. Kuinkahan helposti tähän kierron heittelyyn puututaan? Vauvaa on yritetty tammikuusta, joten tuohon maagiseen vuoden rajaan on vielä aikaa.

Hei!
Täällähän olikin jo 33 viikon jännärien ketju.Niitä taitaa nyt olla kaksi...eli kp 7 menossa ja menkat takana. Ajattelin tehdä ovistestit vaan toss puolessa välissä nyt ja mittailen pikkusen aamulämpöjä. Ihan hyvä fiilikset. Kyllä se tästä iloksi muuttuu.

Huomenta taas,

tänään kp 13 (kierto siis 26-29pv, nyt viimeiset 2 on ollu 29 ja 28 pv), eilen tuli laskettua ovulaatioviikon ekat simpat sisään. Eilen illalla tuntui inhottavaa jomotusta sekä oikealla että vasemmalla puolella munasarjoja vuoronperään, oletan että tästä se ovis sitten alkaa. Joko munasolu on kypsymisvaiheessa loppusuoralla tai sitten se jo irtosi, en tiedä. Toivottavasti eilinen yritys tuottaa tulosta. Nyt jomottaa yhtä lailla edelleen, yleensä tätä kestää pari päivää. Tiedä sitten mikä on se ""oikea hetki"".

Päätin etten tikuta tässä kierrossa, joten vähän vaikea sanoa kannattaako tässä puuhastella joka vai joka toinen päivä. On mulla yks ovistikku kotona, eli jos sen tekis tänään ja jos näyttää tummaa viivaa, niin varmaan kantsii puuhastella tänään ja vielä huomenna. Pelkään nimittäin, ettei tuo joka toinen päivä -taktiikka riitä meillä kun sitä on usein kokeiltu eikä tulosta ole syntynyt. Tai voihan se olla liikaakin...

2 alkunsa saanutta raskautta on tullu lähinnä vahinkolaukauksista, pitäiskö siis vaan olla laskematta ja antaa palaa silloin kun siltä tuntuu...?

Hei muuten tyhmä kysymys: Kun limaneritys tyystin loppuu, se ilmeisesti tarkoittaa että ovis on sillä kertaa ohi, eikö?

Kirjotelkaahan muutkin kuulumisia, muuten tiputaan toiselle sivulle... =)

Mulla menossa 7/29. Menkat just loppui mutta puuhastelemaan päästän varmaan vasta ens viikon alussa :( Mies on töissä ja huomenna lähdetään miehen kaverin luokse Tampereelle viikonlopuksi... No huomisesta alkaa loma, joten eiköhän me ehditä ;)

Mulla ei ole kyllä mitään hajua milloin ovuloin, tosin toinen yrityskierto vasta menossa eli ei ole oikein vielä oppinut kehoaan tarkastelemaan. Ensimmäinen kierto meni niin jännityksessä että mulla oli vaikka mitä kipuja ja outoja olotiloja ;) Viikon päästä olen kierron puolivälissä eli silloin
pitää vaan ahkerasti puuhastella ja toivoa parasta.

Mitäs muille kuuluu? Mulla alkaa tosiaan loma huomenna (2 viikkoa) eli voipi olla etten hirveästi ehdi näillä sivuilla käydä mutta yritän tulla jossain vaiheessa kertomaan kuulumisia.

Oikein mukavaa kesän jatkoa kaikille!

Taitaa olla porukalla vielä lomat päällä kun tuntuu aikaa hiljaselta tää palsta tällä hetkellä muutenkin. ;) Itselläkin lomat vielä edessä parin viikon päästä. =)

Kp 14 menossa ja jos kierto 28 päivää niin ovis ois kai sit tänään... alan olla pikkasen pihalla näistä jutuista, parempi kai vaan harrastaa tasasesti ilman turhia laskemisia. Eilen ei puuhailtu, en suoraan sanottuna ollut edes sillä tuulella vaan kuoleman väsynyt. Toivottavasti tänään natsaa... ja miestäkin.

Eilen oli enemmän tuntemuksia munasarjojen kohdalla, oliskohan se ovis voinu olla eilen jo? Tänään ei tunnu paljon mitään, mitä nyt välillä nykäsee tuolta jostain mutta ei sen kummempaa. Joskus mulla jatkuu kivut aina menkkoihin asti, mut viime kierrolla ei tuntunu mitään enää oviksen jälkeen. Taitaa käydä samoin kuin viime kierrolla...

Ilmoittaudun vko 33 jännääjiin! Toinen yrityskierto meneillään ja olen tässä kierrossa ottanut ovulaatiotikut käyttöön. Vielä en ole ovista bongannut, mutta laskelmien mukaan sen pitäisi tapahtua ensi viikolla.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Heippa! Liity jännääjiin... Mulla vasta eka yrityskerta, joten epätodennäköstä että tärppää.... mutta silti jännittää! Ovis pitäisi laskujeni mukaan olla siinä 5. pävän titämillä.

Ikään mulla 22 ja avolla 26.mullla piloille menny abortti menneisyydessä joten kovasti myös pelottaa mahdetaanko lasta koskaan saadakkaan. :( Mutta onneve kaikille yrittäjille! =)

Huomenta ja hyvää alkanutta elokuuta!

Kp17 meneillään ja masentaa. Masentaa niin perkeleesti ettei voi sanoin kuvailla. Puuhasteltiin viimeksi siis viime viikon keskiviikkon, joten se tästä kierrosta. En jaksa uskoa, että yksi puuhastelukerta riittäisi raskautumiseen, etenkin kun ei edes joka päivä taktiikalla olla onnistuttu. Mies on nähtävästi lyönyt hanskat tiskiin eikä ole lämmennyt vikittelyilleni ollenkaan keskiviikon jälkeen. Nyt kun alkaa sitten otolliset ajat olla taas takana päin, niin eipä kyllä kiinnosta enää muakaan. Niin piti yrittää ja yhdessä ollaan sovittu että puuhastellaan ahkerammin. Mies myös puhunut siskolleen että me ""yritetään"" lasta. Siis tätäkö hänen mielestään yrittäminen on?

Ärsyttää, kun mies ei taida tajuta, että ovulaation aikaan hormonit hyrrää kahta kauheammin ja mieli tekisi muutenkin kuin vain vauvaa ajatellen. Ei tipu, ei näköjään millään ja jotenkin olen jo turtunut tähän aloitteen tekemiseen. Olkoot sitten. Nyt alkoi taas pihtauslinja, ainakaan en aloitetta tee joten katsotaan kauanko menee ennen kuin miestä kiinnostaa. Tosi paha mieli jo ties monettako päivää. Mies ei myöskään välitä ainuttakaan hetkeä viettää kanssani kahdestaan, aina on harrastuksia, kavereita ja muita menoja eikä edes TUNTI kanssani kahden taida tulla kuuloonkaan.

Mulla on kohta loma (2vk) - taidan varata matkan jonnekin lämpimään ja haihtua viikoksi katselemaan muuta maailmaa. Mitä tekee mies sillä välin, ei edes kiinnosta. :(

Toivottavasti päivä on alkanut muilla paremmin.

Tilasin sitte kuitenki ovistikkuja perjantaina. Mulla on yleensä sen verran pitkä kierto, että ehtinen testailemaan, vaikka onki jo kp13.

Jenska: Ei kyllä kivalta kuulosta tuo sun tilanne :( Kyllähän se ykski kerta riittää, jos osuu vaan oikeaan aikaan. Meillä tuo seksi-innostus menee yleensä toisin päin, mutta yhteisen ""projektin"" edessä kellistyn, vaikkei erityisemmin huvittaiskaan.

Töitä jäljellä vielä kolme päivää :) Päästään lepuuttamaan aivoja viikoksi ennen ""oikean työn"" l. opettamisen alkua. Ihan mukava mennä taas töihin ja opiskelemaan. Täällä on ollut puhetta tuosta opiskelun ja äitiyden yhdistämisestä. Itse suhtaudun pelotta molempiin. Tiestysti helpottaa paljon, että molempien perheet asuvat lähellä ja meidän vauva olis ensimmäinen lapsenlapsi molempiin sukuihin. Ei tukiverkko kovin helpolla petä.

Pelastus. Oltiin jo toisella sivulla menossa...

Täällä on nyt aloitettu ovistestailu. Eilen haamu, tänään en oo vielä ehtiny testaamaan. Mies lähti mökille yhdeksi päiväksi ja mua vähän nyppii. Koko kesä on menny niin, että kun se tulee töistä, niin minä lähden. Nyt siis mies lomalla ja meillä ois päivät aikaa olla yhdessä, mutta sen pitää päästä kalastamaan. Ok, saahan sitä käyttää lomansa niin kuin haluaa, mutta itkettää jo, kun on niin ikävä ihan tavallista arkea.

Moi kaikki uudet ja vanhat jännääjät! Me ollaan mieheni kanssa oltu kesälomalla vauvatouhuista pari kuukautta. Vaikka vauva olisi tietenkin ollut tervetullut vaikka ""varmat päivät"" eivät olisi pitäneetkään! :)
Lopetin pillerit kesäkuussa -04 ja vauva on ollut tervetullut joulukuusta -04. Kierto 29-33, tasoittumassa 31. Vaikkakin on vaikea laskea eka kiertopäivä, kun kuulun tuhruttelijoihin! Nyt jotain Kp 12. Jännäily voi mennä hyvinkin viikolle 34, mut ei kai se niin tarkkaa ole!? :)
Plussasäteitä kaikille!!

Heip Katja -75:kin! =)

Kerrohan pystyitkö tosiaan olemaan tuon pari kk miettimättä vauvajuttuja? Jos pystyit, valaisehan meille muillekin miten se onnistuu ja onnistui kohdallasi.

Itsekin roikun sekä vkon 32 ketjussa ja tässä. Menkat pitäis alkaa viikonloppuna viikolla 32 ja jos ei kuulu niin vkon 33 alkukaan ei ole vielä varsinaisesti myöhässä. Tai no, mikäli ovistuntemukset pitää paikkansa niin voi hyvinkin olla, että jo to-pe vkolla 32 lähtee vuotamaan...

VP, yritä nyt lomailla äläkä ihan vielä kaipaa arkea. Sitä on sitten riittämiin taas aina ensi lomiin asti. Itselläni on vielä ihan hyvät fiilikset kun on 2 vkoa lomaa edessä, toisaalta en taida pitää kuin yhden viikon kun mies on kuitenkin töissä. Mitä sitä kahta viikkoa tekee yksin kotona, kun mies tarvii autoa kuitenkin joten olisin totaalisen jumissa! Siitä se stressi vasta tulisikin.

Kp 18 täällä, kierto 26-29pv. Viimeset 2 kiertoa 28pv. Sen mukaan siis 13.8 pitäisi tädin tulla, vaan toivottavasti EI tule!! ;)

Yhteistyössä