VKO 30 jännääjät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isot onnittelut Liljalle!!! Toivottavasti se pieni alku pysyy nyt tiukasti matkassa mukana!!! Peukut ja varpaat pystyyn!!!!

Miten kauan olitte yrittäneet??? Miten mies suhtautui uutiseen?? Joo onneksi tuli plussa ketjuun jatoivottavasti lopuille vielä jännääville kävisi yhtä hyvin!!!

Haleja ja onnitteluiden lisäksi pahoittelut kanssasisarille...

Kiitoksia! :)

Eli jätin pillerit pois maaliskuussa -05, kuvittelin kylläkin että menisi kauemminkin ennenkuin tärppää, mutta hyvä näin. Mies ei siis vielä tiedä, kun oli lähtenyt jo töihin kun testasin. enkä halua tekstiviestillä/puhelimessa kertoa!!

Tein äsken toisen testin, apteekin oman (eka oli Aconin) ja kyllä sekin sitä plussaa näytti..tosin haaleampaa, kun ei ollu mennyt kauaa kun olin vessassa käynyt ja olin kuitenki juonut..Kait se on kohta pakko uskoa..iih.

Kävin äsken kurkkimassa tuolla odottajien puolella, mutta siellä ei vielä ole huhtikuun ketjua, enkä varmaan vielä sinne uskaltaisi kirjoitellakkaan. Ehkä sitten, kun on tk:n verikokeella tämä varmistettu. LA olisi laskurin mukaan 6.4
Huh..kuulostaapa oudolta..en oo vielä ollenkaa tätä sisäistäny.

joo...se minusta. Ootko Maria nyt muistanu rentoutua ja keskittyä vain itseesi?lomalla kun olet :)
Toivottavasti miekin saisin ""kohtalotovereita"" vielä jäljellä olevista oikein paljon!!!!!!!

Huomenia!

Haniliini ja Manna joko tiedätte jotakin??!

Mie eilen illalla miehelle kerroin plussasta ja se oli yhtä hämillää ku mieki :) mut leveä virnistys sieltä tuli ""alkujärkytyksen"" jälkee :) Katseli mun mahaa, heh, ihan ku mitää näkyis..

Mies lähti eilen illalla vielä uudestaan töihin ja tuli yöllä kotiin. Heräsin siihen ku mun mahaa siliteli :D

Huomenna pitää kait soittaa tk:n, kiva ku ei tiiä mistää mitää miten pitäis toimia...

Mutta, nyt lähen taas töitä jatkamaan..

Helou! Ja olipa mukava lukea noita positiivisia kuulumisia Liljalta. Pahoittelut vielä kaikille negoille, toivottavasti Liljan plussa säteilee muillekin ensikiertoon=)
Mä olen kysymysmerkki näköjään vieläkin, koska eilen pe illalla alkoi vatsassa menkkaoireet ja eilen päivällä ne helpottivat, kunnesa taas eilen illalla ne voimistui ja tänä aamun herätessä vatsa oli edelleen kipeä. Mutta menkkoja ei kuulu! Kävin aamulla pissalla 3 kertaa ja pyyhin, pyyhin, pyyhin, mutta ei tullut todistusaineistoa =) Mutta oireet menkoista ovat just sellaiset, kuin aina ja nyt olisi se max kp 26! En tiedä pitäskö testata vai odottaa...ehkä odotan tän päivän...tai sitten testaan iltapäivällä...Mulla on Aconin testit ja nyt en muista, että pitikö olla aamuvirtsa?! Mutta pahoin pelkään, että ne menkat alkaa, kun oireet on näin kovat...Katsotaan..

Vielä...
Katsoin noita testejä ja niissä kehoitetaan käyttämään aamuvirtsaa. Mies kyllä hoputti testaamaan, josko se jotain näyttäisi ja onhan noita testejä 3 kp joten voisi kokeilla. On vain niin pessimistinen olo, koska vatsa on kipeä, enkä oikein jaksa uskoa raskauteen. Olikos Liljalla menkkaoireita tässä kierrossa, kun en nyt just muista?

Synkkää yksinpuhelua...
Luin koko ketjun läpi Liljan sun osalta ja onhan sulla ollut oireita..Hui=) Oli muuten hauska lukea plussanneen koko kierto täältä, kokeleipas itse lukaista=) Tuli positiivinen mieli sun kirjoituksista. Mun vatsakipu on hellittänyt ja kurkussa on ""pala""...saa nähdä, miten mun käy! Mua jännittää ja pelottaa!

Heip! Mannalle meinasinki kirjoitella, että mun oireet oli just niitä menkkaoireita!!!! Vieläkin tuntuu samanlaista kolotusta ja pistelyä. Mahassa oli olo ku ois perhosia lennelly. Testaa vaan, niin saat itelleski mielenrauhan! Tosin mä testasin hmm..olisko ollu tiistaina negan ja lauantaina tein testin uudelle ja plussaa näytti, eli se ei todellakaan tarkoita mitään, jos saa negan!!sitte vasta ku menkat alkaa voi varmasti tietää että ei ole raskaana :) Haniliinihan taisi testata negan, eli odottele muutama päivä ja jos ei menkkoja kuulu, tee uudellen testi! Älä vielä menetä toivoa!!

Yritän oikein kovasti säteillä teille plussaonnea!!!!!!!!!! Sormet ja varpaat on ristissä teidän puolesta!!! :)

Mä tässä mietin vielä=) Kait sitä hormonia on näin päivävirtsassakin jonkun verran, jos oon raskaana vai odotanko kuitenkin aamuun. Tämä on kamalaa, kun ei uskalla ottaa testia kaapista!Jos menkat alkaa, niin täytyy sanoa, että myöhästelyn lisäksi myös oireet muuttuivat vähän kummallisiksi, koska yleensä ne pahenee edetessään, mutta nyt jotenkin ovat muuttuneet mm. tuohon kuvotukseen. Olo on kyllä sekava!

nii, silloin tiistaina(?) en kehanu kirjottaa et hätäilin jo testien kans.. :)
Voit varmaankin Manna testata, jos on jo pidempi aika ku oot käyny vessassa ja et oo hirveemmin juonu.
Mä tein eilen iltapäivällä sen toisen testin ja seki näytti plussaa (haaleaa tosin) koska oli ilmeisesti liian vähän aikaa edellisestä vessareissusta (aamulla näytti vahvaa plussaa)
Varmaanki sellain 3-4 tuntia ois hyvä olla väliä..

taas täälä...

Kattelin just tätä ketjua ja huomasin et Unikollakin on jännät paikat...jokos on selvinnyt?!

Mulla on nyt hiljanen ajankohta töissä, eli on aikaa norkoilla täällä..Jännittää, joko Manna on testannut tai tehnyt päätöksen milloin testaat?

En ole vieläkään uskaltanu..mies usuttaa, mutta en halua=)
Meidän piäisi lähteä kyläilemään, niin en halua ennen sitä ainakaan, koska testistä riippuen en tiedä minkälainen kyläilyreissu siitä tulisi...jos ois plussaa, niin olisin sekaisin ja jos negaa, niin olisin maassa=) Ilmoitan kyllä, jos jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen. Tosiaan; unikkoa kanssa jännätään!

..unikko ilmoittautuu...kp 38 menossa,menkkoja ei ole,testejä tehty viimeksi tänään,tosin päivällä(mammaksi.fi:n testeillä,en tiedä kuinka herkkiä on).
Vatsaa vihloo välillä,ei muita oireita,paitsi lievää väsymystä edelleen.

ONNEA LILJA!!!!!!Ihan silmänurkka alkoi kostumaan kun kuvittelin kuinka happy sä saat olla =)

onko tietoa aconin testeistä kuinka herkkiä ovat?olen tilannu netistä,muuten valkoinen paketti paitsi etiketti pinkki.

Kiva kuulla unikostakin! Mulla on noita aconin testejä, mutta en ole siis vielä testaillut. Niitä ainakin käytetään sairaalassakin, joten kai ne melko herkkiä on?! Mulla alkoi taas vatsakipu ja todella menkkamainen kipu onkin! Tarkistin vielä äsken kp:t ja nyt on se max 26; yleensä aamulla alkaa. Taitaa olla vain myöhässä, koska en jaksa millään enää uskoa raskauteen tässä kierrossa, kun olo on tälläinen. Ottaa pattiin jo valmiiksi, koska olen salaa ehtinyt jo haaveilla poikkeuksellisen paljon. Mutta katsotaan nyt vielä, kun vuoto ei ole tosiaan vielä alkanut...kyttäyksistä huolimatta=) Peukkuja unikolle!

kiitoksia unikko :)

Aconillahan on 2 eri herkkyyttä olemassa..mä olen tilannu joka kerta niitä herkimpiä ja ne on just tuollasia ku kuvailit, en tiedä onko ne toiset samanlaisia...

mua jännittää niin paljon teidän puolesta!!
Ilmotelkaa ku tiedätte jotakin :)

Mulle tuli muuten tänää kauhea pelko et mitäs jos se onki kohdunulkopuolinen tai tuulimuna..Eilen en sellast asiaa tajunnu ees aatella, mut nyt pelottaa aikasta paljonki. noh, huomen soitan tk:n ja sit taas tietää miten tästä eteenpäin..

Meillä on muuten ollu ihanan vilkas ketju, kiva että on ihmisiä, jotka kirjottelee :)

jospa nämä sitten ovat niitä herkimpiä.Täytyy huomen aamulla kokeilla,mä olen niin hätäinen testien suhteen,pakko heti tastailla ja moneen kertaan.

Ymmärrän Lilja paniikkisi...varmasti pyörii mielessä kaikki mahdolliset vaihtoehdot.Toivotaan että kaikki menee hyvin.

mähän olen jo tehnyt netissäkin testejä lasketusta-ajasta(säälittävää).Eli omasta mielestä olen TAAS raskaana.Voihan se olla että sitä ensi viikolla putoaa todellisuuten menkkojen myötä.

Tänne ketjuun on kiva kirjoitella ja purkaa omia tuntemuksiaan,aina kun ei viitsi ystäviä vaivata näillä samoilla asioilla ja etenkin jos ovat eri elämäntilanteessa.
en minäkään välttämättä jaksa kuunnella ystävieni lasten päivän tapahtumista päiväkodissa joka hetki.Ehkä sitten jos oma tilanne olisi toinen.Joskus se on jopa aika rankkaa,ymmärrätte varmasti tunteen.

Nyt ei muuta kun hyviä illan jatkoja ja öitä kaikille.Mä lupaan heti ilmoitella kun jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen,mua niin jännittää.....=)

Se, että sait ekalla testillä kunnon plussaviivan ja tokalla haaleamman, ei välttämättä johdu testailun kellonajasta tai pissan pidätyksestä, vaan siitä että Acon10 reagoi 10 yksikköön raskaushormonia ja Apteekin Raskaustesti 25 yksikköön. Todennäköisesti hormonia on elimistössäsi juuri tuon n. 25 yksikön verran, eli Apteekin testi nippanappa reagoi mutta Acon täräyttää selkeän plussan.

Onnea odotukseesi :)

Hei,
Tällä kp1 eli se siitä=( Ottaa ihan tajuttomasti päähän ja eilen illalla myöhään olin jo ihan varma, että aamulla menkat alkaa. Kierto siis hiukan venähti ja oireetkin oli jokseenkin kummallisemmat tällä kertaa. Nyt hautaudun masennukseen hetkeksi ja sitten kai siirryn vkolle 34..
Toivottavasti unikolla tärpää!

voi, olen todellakin pahoillani manna :( Mutta nyt oikein paljon onnea ja plussasäteitä ensi kiertoon!!!
Ja onneksi ei kuitenkaan sitten enää pitkittäny kiertoa!

Unikko?

ohikulkijalle: onhan se asia tietysti noinkin, mutta kyllähän juominen ja se kuinka kauan virtsaa on rakossa vaikuttaa raskaustestin tulokseen (kuten jokaisen virtsatestin tulokseen) :)

VITUTUS ON NIIN SUURI KUN VAAN IKINÄ OLLA VOI!
Menkat alkoi eilen illalla,kuten jo aikaisemmin olen todennut että miksi se muka tällä kertaa olisi tärpännyt kun ei ole aiemminkaan natsannut.
Kierto venähti aikaisempia pidemmäksi,outoa.
Noh,lähetteet on lääkäriltä saatu labraan ja eikun tutkimuksiin.
Tavataan taas vkolla 34.

Täällä kanssa kp1, onneksi ei venynyt pidemmäksi. Mä varmaan joudun eroomaan teidän hyvästä seurasta ja siirtymään viikolle 35 kun noi kierrot on varmaan tuota 31-35päivää.
Olen lukenut että pitkissä kierroissa ei ovuloisi, onko tuo 35pv tuo ns. pitkä kierto?

voipi olla että mä en myöskään ehdi vkolle 34,mutta kurkkimassa käyn kuinka teitin muitten asiat siellä on.
Mä pidän teille peukkuja seuravaan kiertoon ja paljon paljon plussia kaikille!!!!

Ja Liljalle vielä iiissoooot onnittelut tulevasta perheenlisäyksestä.Mä toivon että kaikki menee hyvin.
=)

Yhteistyössä