Vk28 ja eikun kaikki kilopinoon..=D!

Moikkelis kaikki kilopinolaiset :) !!

Mitenkäs on viikko sujunut?

Mulla sujui yllättävän hyvin ja lauantainakaan en pitänyt lainkaan pisteetöntä päivää,kun vielä loppuviikolla näytti vaaka toivottomia lukemia :/ !

Nyt aamulla olikin iloinen yllätys,kun vaaka näytti 82,7kg eli 1kg vähempi kuin viime tiistaina,jee :D !

Nyt siis kokonaispudotus reilussa 6kk 12,3kg!

Tosin plussallahan mä oon vielä siihen nähden mitä paino on ollut eli ei muuta kun sinnillä eteenpäin taas vaan :) .

viikonloppuna innostuin taas lenkkeilemäänkin koiran kanssa oikein kunnolla ja tarkoitus ois jatkaa taas yhtä hyvällä innostuksella lenkkeilyä tälläkin viikolla ;) .

Hurjasti tsemppiä kaikille..jatketaan!!!
 
Tintti1010
...ihme homma...oon ruvennu oikein oottamaan tätä kilopinoa ja kävin aamullakin vähän väliä vahtaamassa millon hippuset kerkiää laittamaan tään tänne (kun miusta se on hänen etuoikeus kun on ollut täällä pisimpään ja aina niin hyvin tsemppailee...!! ;) :D )

Juu, no mennäänpäs asiaan...2,7 kg tippu paino viime maanantaista!!!!JEEE! :D :D :D (tosin viime viikolla se nouskin sen 2,6 kg... :whistle: ) no hyvää vauhtia homma on ruvennut pyörimään ja ens viikolla päästään taas varmaan hyvään laskusuuntaan, kun ei oo tiedossa noita mässäilyjuhlia!!! ;)
Tsemppiä toivottelen myös minä kaikille ja liikunnan iloa!!! B)
 
Haave
Heips vaan!

Hei, vähän hienot pudotukset on Tintillä ja Kultahippusilla!!! Mul ei oo muistaakseni koko laihdutushistoriassa pudonnu kerralla ku 2 kg. Oon tosi kade. Mun viikko...en kehtaa edes kertoo...Taidan kadota koko kilopinosta, ku en saa tulosta aikaiseksi. No, mut kuiteski...Paino on sahannu koko viikon ylös ja alas. Johtuu kyl taas siitä että en pysyny pisteillä ja lauantaina meil oli 5-v. hääpäiväkin... No, positiivista oli se, että kävin lenkillä, jumppasin, ajoin kuntopyörää, kävin sauvalenkillä että vähän yritin edes saada herkkuja kulumaan, neljässä päivässä liikunta söi kaloreita 2000. Minkähänlainen pudotus olis tullu, jos pisteillä olisin ollut? Viikon saldo oli - 500g eli vielä ollaan reilusti plussan puolella, mutta jos tämä nyt tästä, kun toi liikuntakärpänen yrittää iskeä kärsänsä muhun kiinni.

Tsemppiä vaan kaikille kanssasisarille!!! ;)
 
5xäiti
Elikkäs äitiliini tässä kamaline kiloineen (kerrankin jaksoin rekisteröityä)....nyt ei menny oikein putkeen... Tämä on ollut vähän "rikkinäinen" viikko eikä "ruokahuolto" ole oikein pelannut. ts.en ole jaksanut panostaa terveellisiin ja vähärasvaisiin ruokiin, energia on mennyt siihen että jotain on yleensä saanut laitetuksi perheelle sapuskaa. Poika (4kk) se vissiin on imenyt minut kuiviin...ei ole oikein ollut virtaa koko viikolla....No eiköhän se tästä.
Niin mulla tuli kilo takas tuosta hienosta juhannuksen 2kilon pudotuksesta...plääh...yhteensä on lähtenyt 4 kiloa. Mutta kylläpä osaa masentaa tällänen plussaviikko..nuo +-0 lukematki kestää jotenki... Mutta eikait se muuta auta ko ottaa härkää sarvista kiinni..aloittais tuolla sokeripaastolla että pääsis tuosta makeanhimosta taas kerran ..Ja nyt lupaan kaivaa jumppavideot pölyttymästä...kun tämä kesäkin on tällänen...No eipähän ole tarvinnut mennä rantsulle kiloja esitteleen..

Kultahippunen, se KB pinoutuu Vauvat-aihe palstalla. Pitää vissiin sinneki mennä kirjaamaan tämä pettys...

Hienosti oletta te muut tsempanneet!! Jatkakaa samaan malliin!! Eiköhän se tästä mullaki ala sujuun !!! Läskit liikkeelle ja hyötyliikuntaa harrastaan (se nimittäin ei ikinä lopu)!

 
:( ankeena kömmin pinoon... ei oo paino laskenu ei onneks noussukaan... eli lähtöpaino oli iloset 79.5 ja nyt 77 jippii ei oo ku 17 kiloo saatava pois :\| .(vähintään)
miten noi viikonloput onkaan niin vaikeita. eilinen päivä meni autossa istuen ja kas kummaa tuli suklaata karkkiamutusteltua koko ajan... :ashamed:
ja tällä viikolla lähetään lomareissulle niin että hyvästi 2.5 kilonpudotus... paljonkohan tulee plussaa...
no pitää yrittää... onnea muille tsemppaajille...
toivottavasti palataan ens maanantaina iloisemmissa merkeissä :D .
 
Wautsi, tosi hienosti olette saaneet painoa alaspäin, hieno homma, eikun samallalailla etiäpäin :).

Mutta mutta :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: ... Kertokaahan rakkaat sisaret miten mä pääsisin taas vanhaan ruotuun. Vaikka niin päätän että otan pistevihon ja päiväkirjan käyttöön niin aina ne jää tohon hyllylle :eek:. Eli motivaatio ja innostus täysin kateissa vaikka niin kovasti nään mielessäni kuvaa hoikasta minästäni mutta se käytäntö: kaikki asiat tiedossa mutta se motivaatio on täysin kadoksissa jostain syystä. Jotenkin tuntuu että tää kesä on mulle vaikeeta aikaa jostain syystä...tai sitte sekin vaa tekosyy huonoon itsekuriin :saint: :'( .

Ja se surkea tulos vielä: nyt mä sen sitte tein mitä oon pelännytkin eli plussasin ensimmäistä kertaa ja vielä + 1 kg :eek: \|O ... Jokainen kanssalaihduttaja, antakaa iso potku mun takamukseen josko se munkin ryhdistäytyminen kohta taas alkais :ashamed: .

Tossa viimeviikolla kirjoitin kun kävin vaateostoksilla ja tuloa oli 1 pieni paita ja 1 iso paita ja 1 sopiva niin tätä vauhtia jos jatkan niin on 2 pientä paitaa ja 1 sopiva...

Miten helposti näitä läskejä onkaan hankkia mutta miten vaikeesti ne sitten lähteekään pois, varsinkin mulla. Pitää kai alkaa itsetutkiskeluun, josko se inspiraatio sieltä löytyy... Vahvasti oon päättänyt ilmoittaa tulokset joka viikko täällä vaikka harmittaakin kun ei mitään kivaa kerrottavaa ollu pitkäänaikaan mutta vielä täältä tullaan, lupaan :D :D... Alaspäin siis :D .

Mukavaa kesää kaikille sateistä huolimatta -*jään odottamaan niitä potkuja* ;).

 
Haave
Nirzu!

Hei, älä vielä murehdi lomareissua, ei se paino välttämättä nouse! Sähän olet hienosti tuolla jumppa/liikuntapinossa ilmoitellut jumppaavas. Jatka ainakin sitä vaik lomalla oot! Saapahan ainakin vatsamakkarat kyytiä. Mä oon jumpannu läskimakkaroitani kans muutamana päivänä. Mul on tällä hetkellä tosi huono kunto, vaan äsken kun vatsoja tein, niin jo ihan eri tavalla lähti sujumaan. On se näköjään pienestä kiinni. Lenkille tekis mieli. Tääl on satanu koko päivän, mut nyt näyttäis vähän selkeämmälle. Josko toi isäntä tuolta töistä pian kotiutuis, niin sit lähtee läskit liikkeelle.

En tiedä minkälaiselle lomamatkalle lähdet, mut eihän ne lenkkaritkaan paljoa painais, jos kivoja maastoja löytyis. Mutta mä pidän sulle oikein kovasti peukkuja ettei se paino nousis! Tsemppiä!!!

Ja Neilikalle!
Mulla on tässä nyt reilu kuukausi enempi vähempi jojoilua takana, tuloksena on ollut vain lisää läskiä... :ashamed: \|O :'( . Mä olen moneen kertaan yrittäny psyykata itteeni vaikka sun millä keinolla, aikuisiän daibeteksella (on suvussa), sepelvaltimotaudilla yms. peikkotaudilla. Ei ole onnistunut, mutta sitkeesti yritän ja nyt aion myös onnistua. Pv:n rompusta pyyhin tiedot pois ja aloitan tänään puhtaalta pöydältä tietojen kirjaamisen. Nyt vaikuttaa jo sen puoleen lupaavammalle tää laihduttaminen, kun toi liikuntainspis iski. Tätä ennen olen suurinpiirtein piilotellut itseäni 4:n seinän sisällä (mitä nyt "pakolliset" ulkoilut lasten kanssa yms.), kun en ole kehdannut lähteä hikoilemaan läskeineni ihmisten ilmoille. Mutta, kun terkkari huomautti mulle jo hieman kohonneista verenpainearvoista, niin tämä piilottelu lenti romukoppaan ja nyt mä menen lenkille, enkä välitä tippaakaan, vahtaako/nauraako muut ihmiset mun hikoilulle. Kyllä se kunto alkaa nousta ja läskit saa kyytiä.

Toivottelen sulle kovasti jaksamisia! En tiedä tilannettasi tarkemmin valvottaako vauva, vai mikä energiat vie, mutta voin sanoa, että meillä molempien poikien vauva-aika oli tosi rankkaa, kun olivat allergisia molemmat...Koita jaksaa, päivä kerrallaan! Kyllä ne läskit siitä vielä sulaa, älä luovuta!!! TSEMPPIÄ!!!
=)
 
Tintti1010
Älkääpäs nyt rakkaat kanssalaihduttajat surko!!!
Ja mikä tärkeintä, älkää missään nimessä antako periksi!!!! Vaikka tulis kunka monta plussaviikkoa tms. niin kun ei vaan anna periksi, niin se tulos tulee sieltä, meni siihen sitten kuinka kauan tahansa!!! Hitaasti kulkeminen ei estä perille pääsyä!!!!(tiedän kokemuksesta... :whistle: ) Sillä jos antaa periksi, niin ei koskaan tule valmista!!! Se on niin ihme juttu kuin vaikee on aloittaa laihutuskuuri syöpöttelyn tai plussaviikkojen jälkeen, mutta kun saa pari ekaa päivää kituteltua, niin jo helpottaa!!! :D

Täältä tulee teille kaikille oikein iso tsemppipotku!!!! :D :D Ja ensi viikolla mukaan vaan kaikki!!!!! :) B)
Ja nyt koko konkkaronkka unohtaa plussaviikot yms. painonjunnailut ja lähtee ensi viikkoon iloisin mielin ja hoikka kuva itsestä päässään!!! :saint:
 
neilikka:iso tsemppipotku pyllylle :D ..
mulla on välillä nykyisin vähän sama juttu,että motivaatio pakkaa piiloon ja pisteet jää vähän väliä merkkaamatta,mutten silti mässäile vaan mietin päässäni,että jokohan päivän "tarpeet" ois täynnä ;) .
ja tänne kannattaakin aina ilmoitella vaikka plussaa tuliskin niin kaikki muutkin huomaa,ettei tää laihdutus oo aina pelkkää pudotusta vaan plussaakin pukkaa silloin tällöin :/ .

ja kaikille oli pakko tulla kertomaan,että kotiuduin äsken koiran kanssa lenkiltä ja mikä hauskinta..kaatosateesta :D !!
kyllä ihmiset varmaan pitää hulluna,mutta tuli ihanan raikas ja rentoutunut olo kun reilu 5km tuli lenkkeiltyä ;) !

nyt mulla porisee riisit hellalla ja meen kasamaan itselleni kanasalaattia iltapalaks :p !!

kaikille ihan hurjimuksesti tsemppiä :) !
 
Voi himppa sentään!!!
Mistä lie johtuu, mutta 1kg plussaa!!!!!!!!! :'(
Olisko se edellisen erran -1,5kg johtunu siitä kun ei viikkoon syöny mitään ja joi vaan muutaman desin päivässä (mitä nyt sai särkylääkkeet alas..) ja olin keskimäärin 38,5 asteen kuumeessa.
Oli nääs nielutulehdus, joka vaivaa vieläkin. Mitään kovaa ei saa kurkusta alas, esim näkkäriä.

No, kiltisti olin koko viikon. En repsahtanu kertaakaan!
En ole laskenu kaloreita, mut niin monta vuotta oon niitä laskeskellu että kyllä ne jo on takaraivossa mitä voi syödä kuinkakin paljon.

Juominen on kyllä jääny vähän vähiin vaikka töissä hikoilee kun suolattu munakoiso!
 
Heipsan!
Apuuva, kävin just puntarilla ja se näytti 66,3
(Tosin farkut oli jalassa, eli tosta voi n. 500g vähentää)
Mutta silti, lisää painoa on tullut reippaassa viikossa n. 1,5kg.
No tsempataan ensi viikolla taas lisää.

Uutta puhtia laihduttamiseen tulee kun pääseen uuteen työpaikkaani kätevästi pyöräillen.
:)
 
Kiitos tsemppauksesta kaikille! Näinhän se on että periksi ei parane antaa vaikka kuinka ketuttaa tää junnaaaminen ja sahailu :(...

Piti tulla ilmoittamaan vaan vielä ennen maaten menoa että sen vertaa jo sain `ryhdistäydyttyä`että tein koiran kanssa tässä illalla melkein tunnin lenkin :), josko tää lenkkiputki sais taas tästä kipinän alleen :) :p .... Ainakin mieli paljon parempi kuin aamulla että edes jotain saanut aikaan :D...

Nyt maate ja hurjat tsempit kaikille, periksi ei anneta, etiäpäin mennään vaikka hampaat irvessä :D ;) ... Vaikka sitten vuoroin ylä vuoroin alamäkeä mutta kuitenkin kohti tavoitteitä vaikka se veisikin aikaa sitten miten paljon tahansa....
 
Kizi
Minäkin pomppaan pinoon vaikkei mitään ole tapahtunu :ashamed: Paino on pysynyt ihan samana :/
Toisaalta se on hyväkin ettei ainakaan lisää ole tullu ku tänään on kuudes savuton päivä B)
 
merika
huomenta kaikille. mäkin ootan aina tätä kilopinoo - siisti juttu.

mulla 92,5 ja nyt kilo vähemmän. tuntuu ihan kivalle - olen kyllä syönyt paljon hyvyyksiä :p , mut ehkä tää imetys todella vie kiloja.

Viekö imetys oikeesti niitä vai kuvitellaanko vaan?

tsemppii kaikille, ens viikkoon. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2004 klo 07:59 merika kirjoitti:
Viekö imetys oikeesti niitä vai kuvitellaanko vaan?




no minulla ei ole imetys vienyt kyllä kiloakaan vaan päinvastoin imetyksen aikana painoni on noussut vaikken mielestäni ole mitenkään erityisesti edes mässäillyt :ashamed: , mutta toisaalta mulle ei oo kummassakaan raskaudessa tullut painoakaan lisää vaan päinvastoin lähtenyt rutkasti,joten johtuiskohan sitten siitä se,ettei yli vuoden imetys tiputtanut kummallakaan kerralla tippaakaan :/ ?!
 
Haave kiitti tsempistä... mä yritän... tsemppii myös sulle ei sitä tosissaan pääsekään liikkumaan muksujen kanssa tiedetään....
Kizi mahtavaa sulla ei oo painonoussu vaik oot tupakapoltonki lopettanu wau...tsemppii sulle
Niin pienenä lisäyksenä mäkin imetän vielä joten en ruuan kanssa laihduta, yritän kyllä joskus vähän kattoo mitä suuhun laitan :ashamed: .
Eli enimmäkseen yritän liikunnan avulla pudottaa painoo ja mielellään niitten keveitten herkkujen, aivan ihanii ohjeita !!!kiitos!!! lisää!!!
ja tuhottomasti tsemppii kaikille...
 
Tein ilmeisesti sen rikoksen ja kävin tänä aamunakin puntarissa...
Nyt se kilon lisäys oli sit lähteny menee koska vaaka näytti taas 76,5..
Toiveita siis oli että ens maanantaiks olis jo miinuksia :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2004 klo 12:37 SuSu79 kirjoitti:
Tein ilmeisesti sen rikoksen ja kävin tänä aamunakin puntarissa...
Nyt se kilon lisäys oli sit lähteny menee koska vaaka näytti taas 76,5..
Toiveita siis oli että ens maanantaiks olis jo miinuksia :D
minäkin käyn joka aamu puntarilla :) eikä siinä ole minusta mitään muuta pahaa kun se,että harmittaa kun muina päivinä on paino vähempi kuin silloin maanantaina kun tänne pitää ilmoittaa!!
sulla on ollut vissiin turvotusta tuo kilo,jos oot jotain herkutellut viikonloppuna niin se näkyy ainakin mulla aina turvotuksena maanantaina!!
 
ellun kana
heipsan! saankos minäkin tähän kilopinoon tulla? =) oon laihduttanut täs puolen vuoden aikana n.17 kg pois ja vielä olis n.8kg pudotettavaa että olisin takas siinä 54 kg- mitä painoin ennenkuin aloin odottamaan tuota junioria.
merikalle sanoisin et mulla ainakin paino tippui tosi paljon imetyksen aikana (N.15kg) tosin kyl imetinkin 1v1kk. nyt paino onkin sitten sahannut tuossa 62-63 kg tienoilla imetyksen lopettamisen jälkeen ja tuntuu olevan yhtä tuskaa että sen sais alaspäin putoamaan..mutta ehkä se tästä.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2004 klo 12:40 ellun kana kirjoitti:
heipsan! saankos minäkin tähän kilopinoon tulla? =) oon laihduttanut täs puolen vuoden aikana n.17 kg pois ja vielä olis n.8kg pudotettavaa että olisin takas siinä 54 kg- mitä painoin ennenkuin aloin odottamaan tuota junioria.
merikalle sanoisin et mulla ainakin paino tippui tosi paljon imetyksen aikana (N.15kg) tosin kyl imetinkin 1v1kk. nyt paino onkin sitten sahannut tuossa 62-63 kg tienoilla imetyksen lopettamisen jälkeen ja tuntuu olevan yhtä tuskaa että sen sais alaspäin putoamaan..mutta ehkä se tästä.
Ei muuta kuin sekaan vaan!!! :D
Ja kovasti tsemppiä!!! :)
 
heips.
täällä kans yritän kovasti päästä alas päin kilo lukemissa... Imetän kyl edelleen... miten lie eihän ne kovin suosittele laihdutusta imetyksen aikana. Mut painoa on 85.5 kg.. eli reilusti 20 kg yli... Eli on tässä pudottamistakin. Eikös paino saa pikkuhiljaa pudota imeyksen aikana niin et se olis imetyksen loppuessa samassa kun ennen raskautta?? Eli silloinhan sais "laihduttaa"?
Yritän tsempata pudottamalla makeat, jäätelöt pois.. Tsemppiä vaan kaikille pudottajille. Kesällä on vaan liikaa houkutuksia joita on vaikea välttää.
 
Haave
Katari!

Painonvartijoihin otetaan imettävä äiti vasta sitten, kun vauva on vähintään 4 kk ikäinen ja saa lisäruokaa. Äläkä missään nimessä tota sairaaladieettiä kokeile silloin, kun imetys on vauvan ensisijainen ruoka. Sinnittele vielä kuukausi, jos toi profiilissa mainittu vauvan ikä 3 kk pitää paikkaansa. Ja vasta sitten aloita laihduttaminen. Nyt voit tietysti vähän katsoa mitä suuhusi laitat ja liikkua enemmän, niin putoaa se paino silläkin tavalla ihan kivasti. =)
 
Mäkin ilmoittaudun kilopinoon. Painoa on 72 kg ja pituutta 170. Tavoitteena olisi n. 5-6 kilon pudotus. Aloitin eilen pisteiden laskun ja ainakin kaksi eka päivää on mennyt hyvin. Tosin on kyllä tällä hetkellä nälkä, mutta se johtuu varmaan siitä, että oon venyttänyt mahalaukkuni viime-aikaisilla mässäyksillä. Mutta, kilopinossa tavataan....
 

Yhteistyössä