vk23:n kilopino..=)

moikkelis kaikki laihdutuskaverit.. :) !
mitenkäs teidän viikkonne on sujunut?
mulla meni viime viikko niin,että en vissiin merkannut pisteitä kun parina päivänä,vaikka en kyllä herkutellutkaan,mutta yli pisteet kyllä saattoi mennä hiukan!
ja muutenkin on taas se aika kuukaudesta,että plussaa oli odotettavissakin ja sitä tulikin :( ,mutta suureksi yllätyksekseni ainoastaan 100g eli paino nyt 82,7kg :).
ja yhteispudotus nyt siis 5kuukaudessa 12,3kg,mikä tekee keskitiputukseksi 2,46kg/kk eli hitaasti mutta varmasti!
hurjasti tsemppiä kaikille ja toivottavasti kaikki uudetkin on vielä mukana!
 
:'( ...sen siitä herkuttelusta saa...plussaa 600g.(55.6)

Kun ei ole riittänyt sitä itsekuria pitämään näppejä irti nameista :x :(
Se on muuten kumma juttu; välillä ei tee YHTÄÄN mieli makeaa, mutta sitten taas on aikoja ettei kyllä "hengissä" pääse karkkihyllyn ohi???! :ashamed:
 
Haave
Plussaa 0,5 kg. Poitsailu alkaa 76,6 kg:sta tänään. Toivottavasti nyt tulis parempi viikko kuin viimeks. Viikonloppuna taas juhlat tiedossa. Miten noita juhlia siunaantuukin aina sillon kun yrittää laihduttaa :( . Tsemppiä kaikille!
 
Sidney
Hei vaan kaikille!!
No nyt on kilot tulleet kaikki takasin :eek: Oon tainnut syyä suruuni :( :'( No mut ehkä tämä tästä rupee tippumaankin paino, pikkuhiljaa jos rupee tää elämäkin tulemaan paremmaksi!! Nyt ollaan meinaan pelätty kun lekuri kivuista päätteli että olis kohdun ulkopuoleinen raskaus tai sitten munasolu olis puhjennut, joten kipuun ja suruun on tullut syötyä ihan kamalasti :ashamed:
 
Viisikko:kyllä niitä repsahduksia sattuu,mutta sinnillä eteenpäin vaan!!

Haave:kiva,että tulit mukaan!ja tosiaan kyllä niitä juhlia ja repsahduksia mahtuu matkaan ja ainakin minä olen juhlissa herkutellut hyvällä omalla tunnolla(tosin en mielinmäärin) ja ollut sitten taas muina päivinä tiukasti kuosissa ja hyvin ne kilot on tippuneet näinkin ;) .

Sidney:voi surku :( ,hurjasti voimia sinulle ja toivotaan,että kaikki kääntyy hyväksi :) !

tsemppiä kaikille ihan hurjasti!
 
Elzu
Moikka vaan...

Minä en sitten käynyt viime perjantaina ees vaakalla. kun oli menkat.
Kerran niiden aikaan hyppäsin puntarille ja sen turvotuksen+nestemäärän takia paino näytti 1kg enemmän :p

Niinpä siitä viisastuneena käyn vasta tän viikon lopulla ja odotankin että ois kilo taas tippunut :D

alkupainoni oli se 79,5kg ja tähän mennessä pudonnut -8,5kg
 
Heippa taas!
Tänä aamuna 70.4 kg,viime viikosta 0.5 kg ja siispä pudonnut tammikuusta 17 kg! Välillä käytiin jo plussa-merkkisellä viikolla mutta nyt taas uudella innolla eteenpäin..Tsemppiä vaan ja makeannälkään hedelmiä ja light-tuotteita!!
 
Kizi
Heipsan kaikille!!!!!

Yx uus kilopinoehdokas ilmottautuu! En päässy eilen käymään vaa'alla
mut just äsken kävin ja se näytti 86!!!!!!! Viikonloppuna olin mahataudis ja siitä tippu jo ainakin pari kiloo.....
Mä olisin tyytyväinen jos saisin edes 20 kg pois tai sitten ton roikkuvan mahan kiinteämmäksi \|O \|O \|O
Mulle ongelmana on laiskuus :ashamed: En millään viitteis jumpata yksin tai lähteä kävelylle yksin :/ Mulla on kaksi poikaa,2 v ja 5 kk

Aurinkoista päivää kaikille B)
 
heissan vaan kaikille! Mulla meni viiko viikko ilman että kirjasin mitään ylös, eli ihan näppituntumalla ja tulihan sitä syötyä ihan liian paljon kaikkea hyvää... Ja sen kyllä huomaa, tulos viime viikosta +-0 :ashamed: . Että eipä kannata olla merkkaamatta ylös noita syömisiä , joten taas jatketaan päiväkirjan pitämistä, josko siten pääsis paremmin kohti tavoitteita :) . Paino siis edelleen sama 79 kg... Mukavaa ja aurinkoista kesää kaikille.
 
Huomenta... tai aamupäivä kai on jo. =)
Meikäläisellä vaaka näytti eilen aamulla 59 kiloa. Vielä kun muutaman saisi rypistettyä... nyt on tainnut lähteä 2,5 kiloa pois. Jätskiä ja karkkia meni kyllä aika kiitettävästi viikonloppuna... :ashamed:
 

Yhteistyössä