Vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Oli pikkujoulu lauantaina joku meni ottaan kuvan kun naitiin työkaverin kans saunan pukuhuoneessa. Nyt se kuva on firman sivulla tiedotteissa. Työkaverin vaimo on meillä osastosihteerinä. En sit menny tänään töihin.

Minusta se kuvan ottaja ja firman sivuille viejä on täysi SIKA! Kuinka noin vittumaisia ihmisiä voi olla olemassa? Samoin sinä eka vastaaja olet yhtä suuri SIKA. (Anteeksi sika, kun loukkasin.)

Siis jossain firman yhteisellä webbisivulla? Enpä taida ihan uskoa että mikään firma sallisi kuvan laittamista yleisesti näkyville - tuollaisen kuvan ottaminen ja julkaiseminen on nimittäin rikollista.

Tosi typerästi tehty, meinaan se kuvaja. Mitä se hänelle kuuluu mitä sinä ja se toinen teitte pukuhuoneessa. Mutta taitaa se olla näin että se suurin ilo on vahingoniloa...
Toivottavasti teillä oli kuitenkin mukavat oltavat.

Joopasen joo. Ei kait kukaan ole niin tyhmä, että uskoo tuollaista kuvaa firman sivuille laitettavan. Eikö nämä teinit voisi pysyä omilla sivuillaan unelmoimassa...

""Kannattais vähän mietii kellä panetta itteesä ja missä!""

panettaminen on sitä kun tekee mieli panna.

Ehkä kommenttisi olisi pitänyt olla esimerkiksi muodossa:
""Kannattais vähän mietii ketä panee ja missä!""

Itse asiassa 'panettaa' on tässä yhteydessä ihan oikea muoto (yksi 'a' vain lopusta jäänyt).

Vertaa: maksaa - maksattaa (panna - panettaa)

Panna sanan ko. muoto sattuu vaan lisäksi tarkoittamaan muutakin. Ihmeellistä tämä suomenkieli:)

Mun mielestä se joka on muka tollasen kuvan jonnekin yleisesti laittanut on täyspaska.

Mitä tosta sen enempää miettiä asiaa. Tehty mikä tehty eikä sitä tekemättömäksi saa. Mietit asiaa vain positiivisesti, että tulipa pidettyä hauskaa ja sillä sipuli.

Hmm...sanoiko alkuperäinen että se on varattu... Tämä pettäjä tässä olisi nyt sitten tämä mies eikä tämä ap naiskirjoittaja.

Mun mielestä kannattaa unohtaa koko stoori ja jatkaa elämää ihan normaalisti. Aika erikoinen on sekin, joka jaksaa tollasia kuvia otella.

Yhteistyössä