Maalarilla kävi sitten pikkunen käpä....

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Meille tulee "uusi" auto ja se sit meni ensin maalarille et saadaan se ns. firman väriseks. Eli se tietty sininen mikä meidän autoissa on ollut ja oli tarkotus olla jatkossakin.
Noh oli maalarilla menny värikoodissa 2 ja 5 sekasin, muuten hieno ja siisti jälki, mut väri |O
Jumaliste se auto on ORANSSI! Kirkuvan, tanssivan appelsiinin oranssi!

Ja töihin pitäis kyseinen peli jo saada, eli vissiin meidän firman uus väri on sellanen migreenikohtausväri. Mä en tiedä pitäiskö itkee vai nauraa...
Pian siis noita on useampi auto, pitää vaan ettiä jokaiseen tanssivan appelisiinin kuva

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No kai se maalari kuitenkin omaan piikkiinsä maalaa uudelleen??

Vauhdissa vai? Töitä on sen verran jo kasautunu et ne on pakko hoitaa pois

Kai sillä kuuluis sit maksaa teille vuokra-auto tjtn siksi aikaa, ja ottasin kyllä sinuna (tai firmasi esimiehenä) kuluttajasuojaan yhteyttä jos ei suostu.

Alkuperäinen kirjoittaja eei:
Eeeeikä :D

Meinaatteko jäädä hiljaisiksi vai vaatia korvausta + uutta maalia?

Joko tosta maksetaan vaan maalit eikä töitä lainkaan tai sit samaan rahaan muuttaa ton aiemman ns. oikeen värisen auton samaan appelsiinin sävyyn

Mä vaatisin samalla rahalla sen uuden auton maalaamista siniseksi sitten kun teille sopii, kuten oli alkuperäinen suunnitelma.

Kai sillä kuuluis sit maksaa teille vuokra-auto tjtn siksi aikaa, ja ottasin kyllä sinuna (tai firmasi esimiehenä) kuluttajasuojaan yhteyttä jos ei suostu.

Mä olen firman esimies. Kuluttajasuoja ei välitä kakankaan vertaa yritysten välillä tapahtuvista kaupoista.
Vastaavaa autoa ei löydy tilalle kun ostettavaksikin tuodaan Ruotsi/Hollanti/Saksa akselilta autot.

no mä ainakin vaatisin sen auton uudelleen maalaamista, vaikka sitten myöhemmin, kun teille passaa ja todellakaan en siitä enää maksaisi. En jättäisi asiaa tuohon, varsinkaan kun mun mielestä oranssit autot on ihan JÄRKYTTÄVIÄ. Tosin riippuu ihan, mikä työ teillä on.

Voihan vieteri :O Tanssiva appelsiini :D :D Tulee ihan mieleen kun kaupungin keskustan suihkulähteen allas piti saada grafiitin harmaaseen maaliin. Noh, Olihan se graniitin punainenkin ihan hauska, varsinkin kun joku kävi maalaamassa vasaran ja sirpin sinne pohjaan :D

Ei noi firmojen autot kuulu millään tavalla kuluttajansuojan piiriin.

Alkuperäinen kirjoittaja trip:
Voihan vieteri :O Tanssiva appelsiini :D :D Tulee ihan mieleen kun kaupungin keskustan suihkulähteen allas piti saada grafiitin harmaaseen maaliin. Noh, Olihan se graniitin punainenkin ihan hauska, varsinkin kun joku kävi maalaamassa vasaran ja sirpin sinne pohjaan :D

:laugh: :laugh:

No on tossa se hyvä puoli et ainakin erottuu liikenteessä ja kauas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uuudelleen maalaus ja auto maalarin laskuun. Itsestään selvyys, tottakai suostuu. Mikä ongelma?

Kun ei vastaavaa autoa saa mistään lainaks, edes maalarin laskuun

No mutta maalari maalaa auton sitten uudelleen, kun teillä on aikaa jättää se maalattavaksi.

Kyse on ilmeisesti kuokin hytistä?Voi olla aika jännä....Vaikka ajeli myö tänää vastaan yhtä ryöpee tukkiauto samankaltaisella värityksellä, ainakin sen erotti.. :saint: :p

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Kyse on ilmeisesti kuokin hytistä?Voi olla aika jännä....Vaikka ajeli myö tänää vastaan yhtä ryöpee tukkiauto samankaltaisella värityksellä, ainakin sen erotti.. :saint: :p

Vaijerilaitteilla oleva pilkkiauto, mä sanoin jo et maalataan uus konelava saman väriseks niin on kyl erottuva näky :laugh:

Vaijerilaitteilla oleva pilkkiauto, mä sanoin jo et maalataan uus konelava saman väriseks niin on kyl erottuva näky :laugh:

:laugh: Oi jumankauta!Tuo jos joku herättäis hilpeyttä kanssakulkijoissa... :D Kuinkakohan nopsaan olis paikallislehessä havaintoja ko. laitoksesta... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

:laugh: Oi jumankauta!Tuo jos joku herättäis hilpeyttä kanssakulkijoissa... :D Kuinkakohan nopsaan olis paikallislehessä havaintoja ko. laitoksesta... :p

No se on jo liikkeellä (ilman lavaa tosin) et kattellaan... Pitäiskö ottaa kisa palstalla? Bongaa appelsiini?

Yhteistyössä