kuinka kauna enterorokko tarttuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuka tietää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kuka tietää"

Vieras
Työkaverin mies sairasti koko viime viikon tautia, kuume oli yli 39 ja suu ja naama täynnä rakkuloita.
Työkaverille itselleen nousi lauantaina kova kuume ja kamala lihassärky, eilen ei enään ollut kuumetta. Tänään tuli sit töihin, kurkku kipee ja täynnä rakkuloita, kuumeessa ei enää ole, mutta hikoilee kuulemma kun pieni sika, myös olo aivan vetämätön.
Oon nyt tässä koko aamun istunut parin metrin päässä hänestä, joten onko miten suuri vaara saada vielä tartunta? Olis mun mielestä kyllä vielä saanut jäädä kotiin toipumaan.

[QUOTE="kuka tietää";24464749]Työkaverin mies sairasti koko viime viikon tautia, kuume oli yli 39 ja suu ja naama täynnä rakkuloita.
Työkaverille itselleen nousi lauantaina kova kuume ja kamala lihassärky, eilen ei enään ollut kuumetta. Tänään tuli sit töihin, kurkku kipee ja täynnä rakkuloita, kuumeessa ei enää ole, mutta hikoilee kuulemma kun pieni sika, myös olo aivan vetämätön.
Oon nyt tässä koko aamun istunut parin metrin päässä hänestä, joten onko miten suuri vaara saada vielä tartunta? Olis mun mielestä kyllä vielä saanut jäädä kotiin toipumaan.[/QUOTE]

jopa tippui äkkiä

Yhteistyössä