Niin sehän se ois pahinta sille kun ei ole varmaa tietääkö toinen vai miksi se kuikuttelee...Epätietoisuus on piinaavaa!!minä kylmän viileenä ottaisin muksut ja lähtisin pois. en sanois pettämis jutusta sanaakaan, siinähän varmaan ihmettelis.
Niin sehän se ois pahinta sille kun ei ole varmaa tietääkö toinen vai miksi se kuikuttelee...Epätietoisuus on piinaavaa!!minä kylmän viileenä ottaisin muksut ja lähtisin pois. en sanois pettämis jutusta sanaakaan, siinähän varmaan ihmettelis.
Alkuperäinen kirjoittaja sitä se ei ollutkaan;23681966:minun mieheni petti minua yli 30v kaikki alkoi kuukausi siitä kun oltiin menty naimisiin odotin lastamme sitten kun synnytys koitti miehelläni oli yö vieras kodissamme ja mies meni armeijaan hänellä ei paljon iltalomia ollut mutta ei häntä löytynyt kasarmiltakaan ja aina oli kirjurin vika kun hän oli potttuteatteerissa.ja kun armeija loppu hän oli aina autoa korjaamassa kotonaan mutta ei hän kertaakaan ollut kun kävimme poikani kanssa katsomassa,Sitten kun alkoi työt oli yövuoroja soitin työmalle hän olikin jo illalla lähtenyt kotiin silläkään ei kukaan tiennyt mitään ja näitä juttuja riittää vaikka kuinka paljon Kaikissa asioissa aina vika oli minun ja siitä sai aina jonkun rangaistuksen yö paita revittiin päältä tai autolla ajettiin niin että kivet lensi minähän pelkäsin sitä kaikki kaverit vanhempani siskoni ja veljeni ja kaikki pitivät hyvänä miehenä enhän minä uskaltanut kertoa minkälaista elämää olin elänyt olisihan siitä tullut taas mojova rangaistus minä olen vasta nyt herännyt josta hirveästä helvetistä olen muka rakastanut mutta eihän tuommosta voi rakastaa se on vain jouku itsesuojelu vaisto joka on niin sanonut ja mitenhän tästä kaikesta tämänjälkeen oikein selviää yleensä voi vielä luottaa johonkin
Eiköhän tuo ole jo päätöksensä tehnyt ja asia johonkin suuntaan ratkennut, kulunut kuiteskin jo melkein viisi vuottaItse olen myös joskus miettinyt, että mitä tekisin jos saisin miehen kiinni suhteesta toiseen naiseen. Ottaisin kaikki äijän likapyykit yhteen kasaan ja pakkaisin sitten miehen muut tavarat ja veisin ne toiselle naiselle. Sitten levittäisin likapyykit tän toisen naisen eteiseen mikäli sattuis oleen kotona ja sanoisin et "Siinä on! Ei meillä vaan syödä rusinoita pullasta.Jos kerran haluat mun miestä painaa niin hoidat sitten sen muutenkin! Kiitos ja hei!"
En tiedä kuinka monella muikilla mieli muuttuisi sen jälkeen kun on muutamat jarrujälkiset kalsarit pyykännyt.
Mutta vakavasti:
Kosto on suloinen mutta ihan yhtälailla kosto ja kostonhimo sairastuttaa sinutkin. Ennen pitkää voi käydä niin,että sairastut itse masennukseen. Purkamaton vihaisuus nimittäin aiheuttaa masennusta. Sinuna jättäisin miehen ja antaisin asian olla. Mies ei todellakaan ole arvoisesi jos on pettämiseen sortunut. Jatka elämääsi ja etsi itsellesi uusi onni. Tsemppiä! *halaus*