vitun paska valehteleva pettäjä mies..

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
Jaska
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii:D ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.:D
Vittumainen temppu äijältäs, mutta melkoiselta kusipäältä kyllä itsekin kuulostat.
Miten olis pysähtyä hetkeksi miettimään, että miksi näin?
Jos suhteenne on oikeasti noin perseellään, että sä et hetkeäkään ajattele edes teidän lapsianne, vaan mietit vaan miten kostaist kaikkein kivuliammin, taitaa se ero olla oikea ratkaisu. Siinähän sitten kun taistelette lasten huoltajuudesta ja muusta kivasta, huomaat ehkä että siinä koston tiimellyksessä voi sattua vielä siihen omaan sydämeenkin, vieläpä aika perkeleen kipästi.

Tiedän mistä puhun, meillä kun on kotona parivuotias lapsi ja toinen tuloillaan kuukauden päästä - ja avioeron harkinta-aika päällä, vaimo kun anteliaasti päätti jakaa pesää eksälleen kevään ja kesän ajan. Voimia jaksamiseen, mutta samalla voin luvata että tuolla asenteella kärsimyksesi on vasta hyvin, hyvin alussa.

--
Http://perheenisa.blogspot.com/
Olen tässä lukenut Blogiasi, suosittelen kaikille luettavaksi.

Jaska

asfasfaf
oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. ni merkit on kaikki olemassa ja viime lauantaina hänen baari ilta venähti, tuli kotiin sunnuntaina alkuillasta, oli ollut kuulemma kaverillaan, mutta oin jo päivällä kyseiselle kaverille soittanut ja e ollut siel.. no asian jätin sikseen, mies tietää että tiedän ja luulee että olen asian unohtanut.. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii:D ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.:D
JA PASKAN VITUT

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:
oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii:D ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.:D
Vittumainen temppu äijältäs, mutta melkoiselta kusipäältä kyllä itsekin kuulostat.
Miten olis pysähtyä hetkeksi miettimään, että miksi näin?
Jos suhteenne on oikeasti noin perseellään, että sä et hetkeäkään ajattele edes teidän lapsianne, vaan mietit vaan miten kostaist kaikkein kivuliammin, taitaa se ero olla oikea ratkaisu. Siinähän sitten kun taistelette lasten huoltajuudesta ja muusta kivasta, huomaat ehkä että siinä koston tiimellyksessä voi sattua vielä siihen omaan sydämeenkin, vieläpä aika perkeleen kipästi.

Tiedän mistä puhun, meillä kun on kotona parivuotias lapsi ja toinen tuloillaan kuukauden päästä - ja avioeron harkinta-aika päällä, vaimo kun anteliaasti päätti jakaa pesää eksälleen kevään ja kesän ajan. Voimia jaksamiseen, mutta samalla voin luvata että tuolla asenteella kärsimyksesi on vasta hyvin, hyvin alussa.

--
Http://perheenisa.blogspot.com/
Olen tässä lukenut Blogiasi, suosittelen kaikille luettavaksi.

Jaska
Mua olisi kiinnostanut lukea tuota blogia, mutta siinä sanotaan että tarvitaan kutsu. Mistäs mä semmosen saisin? Ja perheenisä, sun tilanne kuulostaa helvetin ikävältä :( Voimahali sinne.

minösss
mistä tiedät et sillä on seksisuhde jonkun kaa? OOTKO IHAN HELVETIN TYHMÄ HUORA PERKELE! se valehteli et on kavereilla, so what? VITUN PASKA IDIOOTTI HUORA LUNTTU ku tollasia luulet. se saatto vaikka käydä jossain muualla vaan huvikseen SAATANAN PASKAPERSE VITTU HUORANPENIKKA. HAISTA VITTU SAATANAN MUNAPERSE

"mummu"
Kuten sanoin jo että olen kokenut saman Toivon vain että ajattelet myös lapsiasi ja eritoten itseäsi Jos tunnet että voit jakaa elämääsi lastesi kanssa ja voit iloita elämästäsi ilman miestäsi niin toivon todella että otat erön ja ja jatkat elämääsi lastesi kanssa ja odotat sitä todella oikeaa SILLÄ SE OIKEA ON TODELLA OLEMASSA jos vain maltat odottaa

Suzyanne
Sori nyt vaan, mutta viestistäsi paistaa melkoinen kypsymättömyys. Surullista.

Luultavasti rikot vaan itseäsi lisää, jos lähdet kostolla hyvitystä hakemaan. Luultavasti et voi miestäsi koskaan satuttaa niin kuin hän on sinua satuttanut. Sinuna keskittyisin miettimään miten voit vastaisuudessa suojella itseäsi, ettet enää joutuisi vastaavaa kokemaan. Auttaako siihen ero? Vai yhdessä jatkaminen ja ulkopuolisen avun hakeminen? Vai mikä?

Juuri lasten takia sinun on käyttäydyttävä kuin aikuinen. Ja kostonhaluiset suunnitelmasi eivät mielestäni vaikuta sellaiselta käytökseltä. Mietipä puhtaasti lastesi parasta.

Nouse tilanteen yläpuolelle. Et ole erityinen ikävän kokemuksesi kanssa, maailman sivu on näitä tarinoita ollut. Elämä jatkuu, vaikka siltä ei nyt tuntuisikaan. Tärkeintä on kyetä elämään nyt niin, että voit itse olla vilpittömästi sinut omien tekojesi kanssa myöhemmin.
Hyvin kirjoitettu, mulle tuli juuri samanlaisia mietteitä. No, täytyy myöntää että 20 vuotta sitten kostin pettämisen pettämisellä. Mutta elämä opettaa, kantapään kautta jos ei muuten.

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja minösss;20603833:
mistä tiedät et sillä on seksisuhde jonkun kaa? OOTKO IHAN HELVETIN TYHMÄ HUORA PERKELE! se valehteli et on kavereilla, so what? VITUN PASKA IDIOOTTI HUORA LUNTTU ku tollasia luulet. se saatto vaikka käydä jossain muualla vaan huvikseen SAATANAN PASKAPERSE VITTU HUORANPENIKKA. HAISTA VITTU SAATANAN MUNAPERSE
just. onpa kaunista puhetta:xmas:

"sivullinen"
Muuten, ap, ihan hyvä ajatus, mutta MIKÄ sinun tekemäsi satuttaisi miestä oikeasti? Henkisesti siis.

Jos on valmis pettämään, on tunteet jo tietyllä tavalla kuolleet (uskon minä), joten tunteiden satuttaminen oikeasti ei onnistu enää petetyltä pettäjään päin.
/QUOTE]

PEESI.

Mies ei sinusta aidosti välitä, se nähtiin hänen käytöksestään. Et sinä pysty loukkaamaan häntä yhtä syvästi, et mitenkään, sori vaan. Niin paljoa hän ei sinun tekemisistäsi välitä.

sitä se ei ollutkaan
minun mieheni petti minua yli 30v kaikki alkoi kuukausi siitä kun oltiin menty naimisiin odotin lastamme sitten kun synnytys koitti miehelläni oli yö vieras kodissamme ja mies meni armeijaan hänellä ei paljon iltalomia ollut mutta ei häntä löytynyt kasarmiltakaan ja aina oli kirjurin vika kun hän oli potttuteatteerissa.ja kun armeija loppu hän oli aina autoa korjaamassa kotonaan mutta ei hän kertaakaan ollut kun kävimme poikani kanssa katsomassa,Sitten kun alkoi työt oli yövuoroja soitin työmalle hän olikin jo illalla lähtenyt kotiin silläkään ei kukaan tiennyt mitään ja näitä juttuja riittää vaikka kuinka paljon Kaikissa asioissa aina vika oli minun ja siitä sai aina jonkun rangaistuksen yö paita revittiin päältä tai autolla ajettiin niin että kivet lensi minähän pelkäsin sitä kaikki kaverit vanhempani siskoni ja veljeni ja kaikki pitivät hyvänä miehenä enhän minä uskaltanut kertoa minkälaista elämää olin elänyt olisihan siitä tullut taas mojova rangaistus minä olen vasta nyt herännyt josta hirveästä helvetistä olen muka rakastanut mutta eihän tuommosta voi rakastaa se on vain jouku itsesuojelu vaisto joka on niin sanonut ja mitenhän tästä kaikesta tämänjälkeen oikein selviää yleensä voi vielä luottaa johonkin

Pettänyt
Justiinsa Kostaminen sehän se on Fiksua.Mietippä jos sinulle tehdään samanlaisia temppuja.Kyllä Elämä opettaa.Kuka tuollaisen Typeryksen haluaisi puolisokseen.Luiskaan vaan yleiseen kierrätykseen muiden katkerien paskojen joukkoon.

Hiihdettiin
Panikohan se sitä muijaansa perseeseen? Oikein kiihkeästi ja voimakkaastikin? Hitaasti? Ihan mukavaa kuvitella... Kosta vaan! Ei se ole kenenkään muun asia. Mutta onkohan se ihan viisasta sekoittaa lapsia suunnitelmiin?

Yhteistyössä