Jaska
Olen tässä lukenut Blogiasi, suosittelen kaikille luettavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:Vittumainen temppu äijältäs, mutta melkoiselta kusipäältä kyllä itsekin kuulostat.Alkuperäinen kirjoittaja minna:oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.
Miten olis pysähtyä hetkeksi miettimään, että miksi näin?
Jos suhteenne on oikeasti noin perseellään, että sä et hetkeäkään ajattele edes teidän lapsianne, vaan mietit vaan miten kostaist kaikkein kivuliammin, taitaa se ero olla oikea ratkaisu. Siinähän sitten kun taistelette lasten huoltajuudesta ja muusta kivasta, huomaat ehkä että siinä koston tiimellyksessä voi sattua vielä siihen omaan sydämeenkin, vieläpä aika perkeleen kipästi.
Tiedän mistä puhun, meillä kun on kotona parivuotias lapsi ja toinen tuloillaan kuukauden päästä - ja avioeron harkinta-aika päällä, vaimo kun anteliaasti päätti jakaa pesää eksälleen kevään ja kesän ajan. Voimia jaksamiseen, mutta samalla voin luvata että tuolla asenteella kärsimyksesi on vasta hyvin, hyvin alussa.
--
Http://perheenisa.blogspot.com/
Jaska