vitun paska valehteleva pettäjä mies..

• Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. ni merkit on kaikki olemassa ja viime lauantaina hänen baari ilta venähti, tuli kotiin sunnuntaina alkuillasta, oli ollut kuulemma kaverillaan, mutta oin jo päivällä kyseiselle kaverille soittanut ja e ollut siel.. no asian jätin sikseen, mies tietää että tiedän ja luulee että olen asian unohtanut.. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii:D ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.:D

Jaska
Tosi ikävää että noin kävi :(

Osasko se kertoa edes mitään syytä että miksi niin kävi yleensäkkin ?

Ei sillä että moiselle mitään oikeutusta on mutta olisihan se kiva silti tietää ?

Jaska

vieras
Kyllä naista kannustetaan kostamaan. Mutta kun kerroin kaverini tehneen saman miehelleen, niin heti oltiin varmoja, että syy on miehessä, eikä pettävässä vaimossa.
Te ootte kaksnaamaista porukkaa.

• Tykkää
Reactions: Tam
Jaska
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä naista kannustetaan kostamaan. Mutta kun kerroin kaverini tehneen saman miehelleen, niin heti oltiin varmoja, että syy on miehessä, eikä pettävässä vaimossa.
Näinhän se tahtoo olla myös.

Olen tehnyt saman huomion käytännön tasolla, oikeassa elämässä.

tämä on niin sanottuja ´saavutettuja etuisuuksia´ joita naisilla on tässä yhteiskunnassa. Heillä on ´erilainen´ tukiverkosto kuin miehillä, miesten tukiverkko näissä asioissa on melkein olematon.

lasilattia ?

Mutta vaikeapa tästä on sanoa tietämättä yksityiskohtia sen enempää.

Mutta keskimäärin yleensä asetutaan naisen puolelle näissä asioissa, jopa miehetkin tekevät niin. Näin ainakin kokemukseni mukaan.

Jaska

vieras
Sori nyt vaan, mutta viestistäsi paistaa melkoinen kypsymättömyys. Surullista.

Luultavasti rikot vaan itseäsi lisää, jos lähdet kostolla hyvitystä hakemaan. Luultavasti et voi miestäsi koskaan satuttaa niin kuin hän on sinua satuttanut. Sinuna keskittyisin miettimään miten voit vastaisuudessa suojella itseäsi, ettet enää joutuisi vastaavaa kokemaan. Auttaako siihen ero? Vai yhdessä jatkaminen ja ulkopuolisen avun hakeminen? Vai mikä?

Juuri lasten takia sinun on käyttäydyttävä kuin aikuinen. Ja kostonhaluiset suunnitelmasi eivät mielestäni vaikuta sellaiselta käytökseltä. Mietipä puhtaasti lastesi parasta.

Nouse tilanteen yläpuolelle. Et ole erityinen ikävän kokemuksesi kanssa, maailman sivu on näitä tarinoita ollut. Elämä jatkuu, vaikka siltä ei nyt tuntuisikaan. Tärkeintä on kyetä elämään nyt niin, että voit itse olla vilpittömästi sinut omien tekojesi kanssa myöhemmin.

Perheenisä Espoosta
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii:D ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.:D
Vittumainen temppu äijältäs, mutta melkoiselta kusipäältä kyllä itsekin kuulostat.
Miten olis pysähtyä hetkeksi miettimään, että miksi näin?
Jos suhteenne on oikeasti noin perseellään, että sä et hetkeäkään ajattele edes teidän lapsianne, vaan mietit vaan miten kostaist kaikkein kivuliammin, taitaa se ero olla oikea ratkaisu. Siinähän sitten kun taistelette lasten huoltajuudesta ja muusta kivasta, huomaat ehkä että siinä koston tiimellyksessä voi sattua vielä siihen omaan sydämeenkin, vieläpä aika perkeleen kipästi.

Tiedän mistä puhun, meillä kun on kotona parivuotias lapsi ja toinen tuloillaan kuukauden päästä - ja avioeron harkinta-aika päällä, vaimo kun anteliaasti päätti jakaa pesää eksälleen kevään ja kesän ajan. Voimia jaksamiseen, mutta samalla voin luvata että tuolla asenteella kärsimyksesi on vasta hyvin, hyvin alussa.

--
Http://perheenisa.blogspot.com/

!!!
Sitäpä. Tulevien Auvisten ja Saarien kasvattajia. Noista sellainenkin sikiää.

idari
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:
Sitäpä. Tulevien Auvisten ja Saarien kasvattajia. Noista sellainenkin sikiää.
No ei todellakaan!Syyt on näissäkin tapauksissa varmasti jossain muussa ku vanhemmissa muutenhan perheen muidenkin lasten pitäs olla tappajia...

vieras
Muuten, ap, ihan hyvä ajatus, mutta MIKÄ sinun tekemäsi satuttaisi miestä oikeasti? Henkisesti siis.

Jos on valmis pettämään, on tunteet jo tietyllä tavalla kuolleet (uskon minä), joten tunteiden satuttaminen oikeasti ei onnistu enää petetyltä pettäjään päin.

Se mikä loppupeleissä satuttaa eniten, onkin täysi välinpitämättömyys. Lähdet itse lasten kanssa raivoamatta tai pistät miehen pihalle yhtä tyynesti. Osoita, miten vähän hän merkitsi.

Raivoa, itke, huuda ja riehu sitten vaikka jossain jumpassa, nyrkkeilysäkin kanssa punttiksella tai ystävän kanssa.

vierailija
Mitä teetkin, älä ainakaan kosta lasten kautta. Ja mieti kerran jos toisenkin henkistä julmuutta, siinä tekee vahinkoa vain itselleen. Olen samaa mieltä täällä jo kirjoittaneiden kanssa: ole sinä se AIKUINEN, kypsä, vastuullinen ihminen, joka pystyy nousemaan p*kan yläpuolelle. Tee siisti pesäero, that's all.

Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:
oon saanut pari viikkoa tietää että miehellä on seksisuhde toiseen naiseen, ollut pari kk. mut nyt se vasta alkaa, kostan ja rikon hänet pahimmalla tavalla. saattoikin tehdä näin minulle, meillä kaksi alle 2v lasta. yrittänyt jutu jälkeen leperrellä, ei kestä sitä että meidät menettää, rakastaa niin minua että sattuu..jne.. mut nyt se hauskuus alkaa. se kusipää kärsii:D ja mä nautin siitä kun se kokee sen kaiken tuskan mitä minulle aiheuttti.:D
Vittumainen temppu äijältäs, mutta melkoiselta kusipäältä kyllä itsekin kuulostat.
Jos suhteenne on oikeasti noin perseellään, että sä et hetkeäkään ajattele edes teidän lapsianne, vaan mietit vaan miten kostaist kaikkein kivuliammin, taitaa se ero olla oikea ratkaisu. Siinähän sitten kun taistelette lasten huoltajuudesta ja muusta kivasta, huomaat ehkä että siinä koston tiimellyksessä voi sattua vielä siihen omaan sydämeenkin, vieläpä aika perkeleen kipästi.
peesailen sinua täysin.

Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:

Tiedän mistä puhun, meillä kun on kotona parivuotias lapsi ja toinen tuloillaan kuukauden päästä - ja avioeron harkinta-aika päällä, vaimo kun anteliaasti päätti jakaa pesää eksälleen kevään ja kesän ajan. Voimia jaksamiseen, mutta samalla voin luvata että tuolla asenteella kärsimyksesi on vasta hyvin, hyvin alussa.

--
Http://perheenisa.blogspot.com/
Tää mies puhuu kyllä asiaa. Noin järjellä ajateltuna, siis. Mutta mä olen niin tunteiden mukaan menevä ihminen, että saattaisin hyvinkin tehdä kuten ap meinaa.

Yhteistyössä