Vittu kun naapurin somalit saisi häädön ja nopeasti

  • Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pöö;21472352:
Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there

Kai ne harjoitteleen kimblen somalian mestaruutta varten ja kun nuo vain hakkaa sitä missä se noppa on.
ensimmäinen edes jossain määrin hauska viesti tällä foorumilla ikinä
 
rasisti nykyään
juttua piisaa näistä neekereistä.silloin ku niitä alkoi tulemaan roppakaupalla tänne (lottovoittoSuomeen)?ni oisivat sijoittaneet johonkin rikkaiden viereen asumaan niin nekin oisivat maistaneet uutta kulttuuria.Eli takas kaikki helvetin elintasopakolaiset.nim.80-luvul harvinainen näky
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pöö;21472175:
Ollaan kohta 4v asuttu ja näiden yö elämä on ihan sietämätöntä, ne on nyt kolme viikkoa naksutettut jotain peliä öisin ja välillä juostaan ympäri kämppää, alkaa mennä hermo, ja en ole rasisti ainakaan vielä.
Muuten yö hommiin kuuluu remontointi ja seiniin koputtelut.
Mikä somppujen on yöt naksutellessa kun elämä on ilmaista.
 
börre
Alkuperäinen kirjoittaja pöö;21473360:
No miten sinne pitää mennä,selittämään että sori olitkin löylyssä kun olisi ollut meidän vuoro? Valitukset on tulleet vuokranantajan puolesta, samalla nää kävi vuoroilla joita ei ole maksettu, siis melkoisia loisia.

Noille on ihan turha mennä sanomaan mistää ensin ei ymmärretä ja sitten vedetään rasismikortti.

Luojan kiiton kimblen pelaaminen loppui jo klo 02,,taidan vääntää streoiden nupit kaakkoon ja painua muksujen kanssa pihalle.
Pitäisköhän sun raahata läski perseesi duuniin? Ei tarvisi asua aaltopahvihökkelissä. Ei meinaan tavallisessa asunnossa mikään kimble kuulu seinän läpi.
 
Jaska pauhaa
Alkuperäinen kirjoittaja möksö;21473638:
Sori mutta sossu ei todellakaan osta bemareita kenellekkään, ei itseasiassa minkään merkkistä autoa!!
Näillä sossun kanta-asiakkailla on siis varaa ostaa mersut ja bemarit "omalla" rahalla?

Aikoinaan K:n kaupungissa sossu osti venepakolaisille uudenkarheita Mazdoja tms. riisikuppeja. Ei meinannut kelvata! Ladaa eivät huolineet lainkaan...

Get a road, Mehdi ja Manne!
 
somAAA
[QUOTE="vieras";22322553]Somaleillahan on "etuoikeuksia". Nämä lapsethan ovat luonnostaan hiukan eläväisempiä kuin suomalaiset, joten on ihan oikeutettua, että saavat häiriköidä päiväkodissa ja koulussa, miksei sitten sama elämä voisi jatkua kotonakin.

Itse pyrin olemaan hyvinkin ennakkoluuloton ja suvaitsevainen, mutta siinä vaiheessa, kun muutaman somalilapsen ryhmä terrorisoi koko päiväkotia ja kiusaa muita lapsia, ymmärtäväisyys loppuu. Eikä haittaa, vaikka haukutaan rasistiksi tätä em. mamu-ryhmää kohtaan.[/QUOTE]

luuletko, että somaalit tarvii sun ymmärrystä ;D We don't!
 
Ulkomaalainen
Hey tähän väliin että, olen somali ja naapurilla on 4 pikkusta lasta ne itkee ja huutelee päivät pitkät ja yölki kuulen metelii sieltä ja tossa seinän vieressä asuu nuorii jotka tykkää paukuttaa kovaa sitä musaa mut ei auta mikää muu ku kestää!

PS:Olen opiskelija herään joka pvä 6:00
 
eisomal
Hey tähän väliin että, olen somali ja naapurilla on 4 pikkusta lasta ne itkee ja huutelee päivät pitkät ja yölki kuulen metelii sieltä ja tossa seinän vieressä asuu nuorii jotka tykkää paukuttaa kovaa sitä musaa mut ei auta mikää muu ku kestää!

PS:Olen opiskelija herään joka pvä 6:00
Olet rohkea kun uskalsit laittaa pääsi tänne herhiläispesään
 
Käykää
joku päivä kirjastossa katsomassa, miten Somalilapset käyttäytyy! Siinä onkin sitten miettimistä, että miksi lapsesi ei uskalla enää käydä kirjastossa.
Ja by the way..mun entisen kämpän yläkerras asui kans vuosia sitten joku kinkki muija kans joka hinas huonekaluja ympäri kämppää ja yöllä tietysti! Korkokenkät jalassa parketilla edes takas. Kävin kans alkuun ihan asiallisesti huomauttamassa, mutta sitten kun ei uskonut niin uhkasin sanallisesti että saa puukosta seuraavan kerran kun näen, niin muutti pois! Peace!
 
Käykää
Hei olisko kellään kikkakakkosta miten saa somalilapset lopettamaan julkisissa tiloissa häiriköinnin? Turpaanvetely pimeillä kujilla? Ei poliisit auta...
 
HahhHA
Alkuperäinen kirjoittaja Käykää;23519766:
joku päivä kirjastossa katsomassa, miten Somalilapset käyttäytyy! Siinä onkin sitten miettimistä, että miksi lapsesi ei uskalla enää käydä kirjastossa.
Ja by the way..mun entisen kämpän yläkerras asui kans vuosia sitten joku kinkki muija kans joka hinas huonekaluja ympäri kämppää ja yöllä tietysti! Korkokenkät jalassa parketilla edes takas. Kävin kans alkuun ihan asiallisesti huomauttamassa, mutta sitten kun ei uskonut niin uhkasin sanallisesti että saa puukosta seuraavan kerran kun näen, niin muutti pois! Peace!
:LOL: Omg.. :D
 
"pöö"
Alkuperäinen kirjoittaja börre;23277331:
Pitäisköhän sun raahata läski perseesi duuniin? Ei tarvisi asua aaltopahvihökkelissä. Ei meinaan tavallisessa asunnossa mikään kimble kuulu seinän läpi.

Mä olin jo unohtanut tämän. Somaleiden vanhemmat kotiutui somalaliasta kimblen peluu loppui mutta muu meteli on edelleen samanlaista.

Valitettavasti meille kuuluu myös kun nuo käy kusella, nää seinät on paperia.Ja mitä mun ahteriin tulee niin se on raahattu töihin ja vitutus koskikin öistä meteliä. Mä voin kuule sulle ihan suurella sydämellä luovuttaa tuon yläkerran edelleen naapuriksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä