Vittu kun naapurin somalit saisi häädön ja nopeasti

  • Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
pöö
Ollaan kohta 4v asuttu ja näiden yö elämä on ihan sietämätöntä, ne on nyt kolme viikkoa naksutettut jotain peliä öisin ja välillä juostaan ympäri kämppää, alkaa mennä hermo, ja en ole rasisti ainakaan vielä.
Muuten yö hommiin kuuluu remontointi ja seiniin koputtelut.
 
Mulla meni hermot johki thaimaalaiseen muijaan yläkerran naapuriin opiskelija-asunnossa.
Se joka päivä kävelee todella äänekkäästi edestakasin kämpässään jatkuvasti, koko ajan kuuluu useiden tuntien ajan ihmeellisiä ääniä, ihankuin huonekaluja raahattaisi lattiaa pitkin, iso keilapallo vyöryisi nurkasta toiseen, ym ärsyttävää meteliä koko ajan!
Hermostuin ja menin sanoo sille. Ei osannut puhua suomea. No selitin sille englanniksi,
"Would you please make some less noise??? jne.." Sitten se selitti "ooo, I'm so sorry. I'm so busy. jne.." Joo, niin varmaan, mun mieleen ei tuu ketään, joka harjoittaa kämpässään tommoista meteliä mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Se on vaan mielisairas ja varmaan pakkomielteenä siirrellä tavaroita ja pysyä kokoajan liikkeessä.. Rappukäytävässäkin tunnistan sen heti, kun kävelee kuin tonnin norsu siellä.
Miten sen kokoisesta pätkästä voi lähteä niin paljon meteliä.
 
pöö
On noille huomautettu ja kaksi varoitusta alla jo kun on istuneet muiden saunavuorolla saunassa.
Jos sinne joku menee valittamaan nii ukko pyörittele vaan päätä ja ei ummarra.

Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there

Kai ne harjoitteleen kimblen somalian mestaruutta varten ja kun nuo vain hakkaa sitä missä se noppa on.
 
jei
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there

Kai ne harjoitteleen kimblen somalian mestaruutta varten ja kun nuo vain hakkaa sitä missä se noppa on.
:LOL: :LOL:
 
rane
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
On noille huomautettu ja kaksi varoitusta alla jo kun on istuneet muiden saunavuorolla saunassa.
Jos sinne joku menee valittamaan nii ukko pyörittele vaan päätä ja ei ummarra.

Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there

Kai ne harjoitteleen kimblen somalian mestaruutta varten ja kun nuo vain hakkaa sitä missä se noppa on.

No jos tuolla asenteella asioita on yritetty selvittää, niin en ihmettele lainkaan että yhteiselämästä ei tule mitään.

Toivottavasti lapsesi osaa olla kriittinen sun Afrikantähtipaskajuttujesi suhteen.
 
hmh
Mäki oon asunu musujen naapurina enkä ollu muuten rasisti ennen sitä.. jälkeenpäin kyllä olen juu.. Se yöelämä on ihan sairasta,hakataan vaimoja ja lapsia jotka sitten juoksee ja kiljuu rappukäytävässä,ajetaan uudet sossun ostamat bemarit rappukäytävän eteen ikkunoiden alle ja kaasutellaan siinä öisin ja melutaan,lapsilla ei ole kiire vielä illalla 11 aikaan leikkikentältä kotiin ym,ym.. ja sanoi hyvällä tai pahalla niin tulos on sama.. somali lapset kiusaa mun lasta joka nätisti leikkii omilla leluilla,otetaan lelut kädestä ja tönitään ja kun kiellät niin 4 vuotias sanoo että kertoo kotona mitä rasisteja ootte kun ette anna viedä leluja ym..
 
nykyisin rasisti myöskin
Alkuperäinen kirjoittaja jei:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there

Kai ne harjoitteleen kimblen somalian mestaruutta varten ja kun nuo vain hakkaa sitä missä se noppa on.
:LOL: :LOL:
Voi helevetti, et repesin :D
 
pöö
Alkuperäinen kirjoittaja rane:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
On noille huomautettu ja kaksi varoitusta alla jo kun on istuneet muiden saunavuorolla saunassa.
Jos sinne joku menee valittamaan nii ukko pyörittele vaan päätä ja ei ummarra.

Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there

Kai ne harjoitteleen kimblen somalian mestaruutta varten ja kun nuo vain hakkaa sitä missä se noppa on.

No jos tuolla asenteella asioita on yritetty selvittää, niin en ihmettele lainkaan että yhteiselämästä ei tule mitään.

Toivottavasti lapsesi osaa olla kriittinen sun Afrikantähtipaskajuttujesi suhteen.
No miten sinne pitää mennä,selittämään että sori olitkin löylyssä kun olisi ollut meidän vuoro? Valitukset on tulleet vuokranantajan puolesta, samalla nää kävi vuoroilla joita ei ole maksettu, siis melkoisia loisia.

Noille on ihan turha mennä sanomaan mistää ensin ei ymmärretä ja sitten vedetään rasismikortti.

Luojan kiiton kimblen pelaaminen loppui jo klo 02,,taidan vääntää streoiden nupit kaakkoon ja painua muksujen kanssa pihalle.

 
mites jos aikuinen ihminen vaikka ilmoittaisi kiinteistöyhtiöön yläkerrasta aiheutuvasta metelistä,jos ei onnistu kommunikointi suoraan häiriön aiheuttajan kanssa??mullakin muuten yläkerrassa juostaan ( tai kävellessä kanta-astunnalla ) aamusta pitkälle yöhön..metelin aiheuttajina 2 v ja 13 v tytöt ja heidän äiti..ja kyllä,nuorin lapsista on hereillä toisinaan vielä 00.00..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
ihan yleistä tuo on myös monessa SUOMALAISTEN perheissä. eihän kaikkia koske järjedtyssäännöt
Näin on. Tosta alapuolelta häädetty oli aivan meikäläisiä. Yläpuolella asuva thairouva taas ei mitenkään häirii.
 
pöö
On siitä ilmoitettu ja eilen ilmoitin taas, muuta kyseinen lasten isä vaan pyörittelee päätä kun ei ymmärrä. Meille on onneksi kohta puoliin tulossa muutto tästä että kai siihen asti kestää kimble sessioita ;)
Ja kun se olisi edes normaalia pelaamista mutta kun nää hakkaa sitä missä se noppa on.
 
voi jessus
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
ihan yleistä tuo on myös monessa SUOMALAISTEN perheissä. eihän kaikkia koske järjedtyssäännöt
Näin on. Tosta alapuolelta häädetty oli aivan meikäläisiä. Yläpuolella asuva thairouva taas ei mitenkään häirii.
No onko joku väittänyt että suomalaiset ei aiheuttais meteliä ja vastaavia ongelmia ?!?! Mutta ap:n tapauksessa tyypit nyt on somaleita.
 
Hyvin pyyhkii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häiriinnytkö sä myös siitä, jos suomalaiset naapurit pelaa kimbleä liian myöhään? En kyllä haluis sun naapuriin..
Kuka ei häiriinny, jos lähes joka _yö_ koputetaan lattiaan kello kahteen asti?

No OK. Itse en häiriintynyt opiskeluaikoinani, mutta se johtui vaan siitä, että valvoin silloin itse usein pidempään. Nyt kyllä ottaisi aivoon, kun herätys on aamulla ennen seitsemää.
 
pöö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häiriinnytkö sä myös siitä, jos suomalaiset naapurit pelaa kimbleä liian myöhään? En kyllä haluis sun naapuriin..
No kyllä häiriinnyn oli kansalaisuus mikä vaan ja suomalainenkin.
Jos klo 22 tulee hiljaisuus ja yläkerta ei sitä noudata niin päätäkö pitää silitellä ja kärsiä unettomuudesta. Toukokuussa oli kunnon jalkapallo matsit keskellä yötä kesti 2 tuntia. Ei ole kivaa jos lapsetkin herää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Mäki oon asunu musujen naapurina enkä ollu muuten rasisti ennen sitä.. jälkeenpäin kyllä olen juu.. Se yöelämä on ihan sairasta,hakataan vaimoja ja lapsia jotka sitten juoksee ja kiljuu rappukäytävässä,ajetaan uudet sossun ostamat bemarit rappukäytävän eteen ikkunoiden alle ja kaasutellaan siinä öisin ja melutaan,lapsilla ei ole kiire vielä illalla 11 aikaan leikkikentältä kotiin ym,ym.. ja sanoi hyvällä tai pahalla niin tulos on sama.. somali lapset kiusaa mun lasta joka nätisti leikkii omilla leluilla,otetaan lelut kädestä ja tönitään ja kun kiellät niin 4 vuotias sanoo että kertoo kotona mitä rasisteja ootte kun ette anna viedä leluja ym..
Sori mutta sossu ei todellakaan osta bemareita kenellekkään, ei itseasiassa minkään merkkistä autoa!!
 
ss.
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Mulla meni hermot johki thaimaalaiseen muijaan yläkerran naapuriin opiskelija-asunnossa.
Se joka päivä kävelee todella äänekkäästi edestakasin kämpässään jatkuvasti, koko ajan kuuluu useiden tuntien ajan ihmeellisiä ääniä, ihankuin huonekaluja raahattaisi lattiaa pitkin, iso keilapallo vyöryisi nurkasta toiseen, ym ärsyttävää meteliä koko ajan!
Hermostuin ja menin sanoo sille. Ei osannut puhua suomea. No selitin sille englanniksi,
"Would you please make some less noise??? jne.." Sitten se selitti "ooo, I'm so sorry. I'm so busy. jne.." Joo, niin varmaan, mun mieleen ei tuu ketään, joka harjoittaa kämpässään tommoista meteliä mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Se on vaan mielisairas ja varmaan pakkomielteenä siirrellä tavaroita ja pysyä kokoajan liikkeessä.. Rappukäytävässäkin tunnistan sen heti, kun kävelee kuin tonnin norsu siellä.
Miten sen kokoisesta pätkästä voi lähteä niin paljon meteliä.
Mulla on ihan samanlainen thaikku-naapuri! :D Nyt se ilo vasta ratkes ku sai vauvan. Soittaa aamusta alkaen jotain vingväng-musiikkia KOVALLA, oon päätelly että liittyy jotenkin lapsen rauhottamiseen. Mutta tosiaan toi tavaroiden siirtely... ja "keilaus-ääni"... ! :D Mä en kyllä oo mitenkään herkkänä noille äänille joten en viiti mennä edes sanomaan.
 
.
Heh. Aikoinaan oli naapurissa vanha pari jolla oli kaappikello meidän makkarin seinän takana. Se löi vartin yli kerran, puolelta kaksi ja varttia vaille kolme kertaa. Tasalta se löi tuntimäärät. Kuului tosi hyvin, varsinkin öisin. Meinas mennä hermot. Kyselimme josko sen voisi siirtää jonnekin muualle koska häiritsee meitä. Ei käynyt.

Värkkäsin ajastimesta ja sähkösireenistä oman kellon. Se ulvahti samat temput sekunti sen jälkeen kun heidän kello oli lyönyt omansa. Se jätettiin eläkeläispariskunnan iloks aamuisin töihin lähtiessä päälle. Kaksi viikkoa riitti ja kaappikello vaimeni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Mäki oon asunu musujen naapurina enkä ollu muuten rasisti ennen sitä.. jälkeenpäin kyllä olen juu.. Se yöelämä on ihan sairasta,hakataan vaimoja ja lapsia jotka sitten juoksee ja kiljuu rappukäytävässä,ajetaan uudet sossun ostamat bemarit rappukäytävän eteen ikkunoiden alle ja kaasutellaan siinä öisin ja melutaan,lapsilla ei ole kiire vielä illalla 11 aikaan leikkikentältä kotiin ym,ym.. ja sanoi hyvällä tai pahalla niin tulos on sama.. somali lapset kiusaa mun lasta joka nätisti leikkii omilla leluilla,otetaan lelut kädestä ja tönitään ja kun kiellät niin 4 vuotias sanoo että kertoo kotona mitä rasisteja ootte kun ette anna viedä leluja ym..
aika huono provo :D moniko 4 v tietää edes mitä rasisti tarkottaa??
 
fh
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja hmh:
Mäki oon asunu musujen naapurina enkä ollu muuten rasisti ennen sitä.. jälkeenpäin kyllä olen juu.. Se yöelämä on ihan sairasta,hakataan vaimoja ja lapsia jotka sitten juoksee ja kiljuu rappukäytävässä,ajetaan uudet sossun ostamat bemarit rappukäytävän eteen ikkunoiden alle ja kaasutellaan siinä öisin ja melutaan,lapsilla ei ole kiire vielä illalla 11 aikaan leikkikentältä kotiin ym,ym.. ja sanoi hyvällä tai pahalla niin tulos on sama.. somali lapset kiusaa mun lasta joka nätisti leikkii omilla leluilla,otetaan lelut kädestä ja tönitään ja kun kiellät niin 4 vuotias sanoo että kertoo kotona mitä rasisteja ootte kun ette anna viedä leluja ym..
aika huono provo :D moniko 4 v tietää edes mitä rasisti tarkottaa??
Eihän ne tiedäkään mut niille on opetettu sanoo noin. Ihan tosi. Koulussakin vakiojuttu, jos joku opettaja sanoo MISTÄÄN, vaikka että oot jättänyt läksyt tekemättä, niin nää sanoo rasistiks..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä