Vittu kun naapurin somalit saisi häädön ja nopeasti

• Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mama the strange
Mun yläkerran somaliperheestä (ilmeisesti sisarukset) ei ikipäivinä ollut mitään harmia. Ikävää kun muutivat pois ja tilalle saatiin ihan kotimainen mölytoosa, joka huudattaa Kari-Tapiota kaiket yöt ja huutaa siihen päälle.

Myöskään noista tämän rapun venäläisistä ei ole muuta haittaa, kun ajoittainen leivonnaisten tuoksun leviäminen rappukäytävään (nousee vesi kielelle).

huono provo
Mun yläkerran somaliperheestä (ilmeisesti sisarukset) ei ikipäivinä ollut mitään harmia. Ikävää kun muutivat pois ja tilalle saatiin ihan kotimainen mölytoosa, joka huudattaa Kari-Tapiota kaiket yöt ja huutaa siihen päälle.

Myöskään noista tämän rapun venäläisistä ei ole muuta haittaa, kun ajoittainen leivonnaisten tuoksun leviäminen rappukäytävään (nousee vesi kielelle).
Huono provo.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22062801]En ikinä asuisi niin kämäsessä paikassa, jossa sattuis somalit naapureiksi.[/QUOTE]

Sanos muuta. Enemmistö palstamammoista kuuluu pohjasakkaan jotka joutuvat asumaan mamujen naapureina ja siksi heistä tulee rasisteja aivan huomaamatta.

"jepa"
Eikö tämä joidenkin mamujen huomattava ennakkoluuloisuus ja rasismikortin käyttö tilanteessa ku tilanteessa ala jo itsessään olemaan lähellä rasismia?

"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja pöö;21472352:
On noille huomautettu ja kaksi varoitusta alla jo kun on istuneet muiden saunavuorolla saunassa.
Jos sinne joku menee valittamaan nii ukko pyörittele vaan päätä ja ei ummarra.

Mä vien kohta niille afrikantähti pelin ja kirjoitan siihen että home is there
Pelkkää välinpitämättömyyttä.
Ja jos huomautat, olet rasisti. Että sellaisessa Suomessa eletään...

"hönö"
vittuun suomesta ja vähäse äkkiä! rupee pikku hiljaa palaa pinna. minut ryöstänyt pari kertaa (olen ollut väärässä paikassa väärään aikaan (oman kämppäni rapussa!)). puhelin ja kamera lähtenyt mustiin käsiin. en tajua miksi vitussa jengi ihmettelee, että joku on rasisti?! saisi painua sinne somalilandiaan raiskaamaan perhettänsä... ja ihan syytä sanoa näin. oma perheeni joutunut neekereiden uhriksi :(

"-x-"
[QUOTE="hönö";22068251]vittuun suomesta ja vähäse äkkiä! rupee pikku hiljaa palaa pinna. minut ryöstänyt pari kertaa (olen ollut väärässä paikassa väärään aikaan (oman kämppäni rapussa!)). puhelin ja kamera lähtenyt mustiin käsiin. en tajua miksi vitussa jengi ihmettelee, että joku on rasisti?! saisi painua sinne somalilandiaan raiskaamaan perhettänsä... ja ihan syytä sanoa näin. oma perheeni joutunut neekereiden uhriksi :([/QUOTE]

Peesi! :attn:

"Vieras"
Kaverini asuu Vantaan Koivukylässä, ja sen luona vierailtuani useampaan otteeseen olen myös itse saanut kärsiä möykkäävistä naapureista. Kaverilla on kaksi seinänaapuria, joista siis toisessa kämpässä asuu somaleita. Yläkerrassa asuu romaniperhe, mutta heistä ei ole ollut mitään häiriötä. Sen sijaan meno somalikämpässä on aivan järkyttävän meluisaa. Huudetaan ja hihkutaan kaiket yöt, soitellaan jotain ihmeellistä vonkumiselta kuulostavaa musiikkia ja kuljetaan rappukäytävässä ovet paukkuen. Nämä somalit ovat kyllä muuten ihan ystävällisiä, tervehtivät ja ovat muuten kohteliaita, mutta tuo yöllinen elämöinti on aivan jotain järkyttävää. Ja kyllä, varmistettu on, että se meteli heidän asunnostaan kuuluu. Hyvin käyttäytyviä ihmisiä vastaan mulla ei ole mitään, olivatpa suomalaisia, somalialaisia tai suomalialaisia. Mutta jos häiriköimään ruvetaan, niin ei kai siitä kukaan tykkää.

OM
Kannattaa asua talossa joka on hyvällä alueella ja jossa EI ole vuokra-asuntoja, sinne ei somalit, mannet, persaukiset, luottohäiriöiset eikä muut yhteiskunnan hylkiöt tule rauhaa häiritsemään.

"vieras"
Somaleillahan on "etuoikeuksia". Nämä lapsethan ovat luonnostaan hiukan eläväisempiä kuin suomalaiset, joten on ihan oikeutettua, että saavat häiriköidä päiväkodissa ja koulussa, miksei sitten sama elämä voisi jatkua kotonakin.

Itse pyrin olemaan hyvinkin ennakkoluuloton ja suvaitsevainen, mutta siinä vaiheessa, kun muutaman somalilapsen ryhmä terrorisoi koko päiväkotia ja kiusaa muita lapsia, ymmärtäväisyys loppuu. Eikä haittaa, vaikka haukutaan rasistiksi tätä em. mamu-ryhmää kohtaan.

.
Kerrostalossamme asuu yli puolet ulkomaalaisia ja mitään ongelmia ei ole, ei meteliä eikä muutakaan joka ei kuluisi normaaliin kerrostalo eämään. Lapset pelaa jalkapalloa sovussa pihalla ja elämä kulkee rataansa sovussa.
Suomalaiset sen sijaan juopottelevat ja haastavat ITSE riitaa huutelemalla "totuuksiaan" ulkomaalaisten perään aina kun saavat tilaisuuden. Huomautus!! Haastavat oikein haastamalla riitaa, aikuiset ihmiset huutelevat törkeyksiä lapsille. OMG.

Kannattaa asua talossa joka on hyvällä alueella ja jossa EI ole vuokra-asuntoja, sinne ei somalit, mannet, persaukiset, luottohäiriöiset eikä muut yhteiskunnan hylkiöt tule rauhaa häiritsemään.
kokemusta tästäkin ja kyllä eräs perhe oli niin häiriöksi ette mitään rajaa. Ja ihan suomalaisia. Samaten kun tästä talosta häädettiin yksi suomalainen ja nämä ovat omistusasuntoja.

Viimeksi muokattu:
jarnuska harmaana
Rasismi on vähän kaks piippuinen juttu, toisaalta onhan se väärin tuomita ketään pelkän rodun/kansallisuuden perusteella, mutta toisaalta, jos olet saanut aina pelkkää sontaa niskaan samalta ryhmältä voiko yleistämistä ihmetellä? Minun on vaikea olla mitään mieltä, lakialla harvemmin esiintyy maahanmuuttajia (huonoa vitsiä lainatakseni, Lapualainen somali? Ei olis kauaa..) mutta ymmärrän kyllä ärsyttävien naapurien aiheuttaman raivon, viimeisimmässä asunnossa suunnittelin tosissani kylväväni kuivia herneitä rappuun päästäkseni eroon hullusta naapurin mummosta... Argh :D

älykuvio k
[QUOTE="Vieras";22314286]Kaverini asuu Vantaan Koivukylässä, ja sen luona vierailtuani useampaan otteeseen olen myös itse saanut kärsiä möykkäävistä naapureista. Kaverilla on kaksi seinänaapuria, joista siis toisessa kämpässä asuu somaleita. Yläkerrassa asuu romaniperhe, mutta heistä ei ole ollut mitään häiriötä. Sen sijaan meno somalikämpässä on aivan järkyttävän meluisaa. Huudetaan ja hihkutaan kaiket yöt, soitellaan jotain ihmeellistä vonkumiselta kuulostavaa musiikkia ja kuljetaan rappukäytävässä ovet paukkuen. Nämä somalit ovat kyllä muuten ihan ystävällisiä, tervehtivät ja ovat muuten kohteliaita, mutta tuo yöllinen elämöinti on aivan jotain järkyttävää. Ja kyllä, varmistettu on, että se meteli heidän asunnostaan kuuluu. Hyvin käyttäytyviä ihmisiä vastaan mulla ei ole mitään, olivatpa suomalaisia, somalialaisia tai suomalialaisia. Mutta jos häiriköimään ruvetaan, niin ei kai siitä kukaan tykkää.[/QUOTE]

Heh, asun itse Vantaan Koivukylässä vvo:n vuokratalossa, eikä taloissamme asu ainuttakaan perhettä mamuja, ei somaleita, muita neekereitä eikä mustalaisia. Talo on aina hiljainen eikä kukaan möykkää, piha on siisti ja rappukäytävä myös, naapurit ovat mukavia ja niin edespäin... Eikä tässä kulmilla näy somaleita muutenkaan, asuvat melkein kaikki tuolla Havukosken puolella. :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja älykuvio k;22322933:
Heh, asun itse Vantaan Koivukylässä vvo:n vuokratalossa, eikä taloissamme asu ainuttakaan perhettä mamuja, ei somaleita, muita neekereitä eikä mustalaisia. Talo on aina hiljainen eikä kukaan möykkää, piha on siisti ja rappukäytävä myös, naapurit ovat mukavia ja niin edespäin... Eikä tässä kulmilla näy somaleita muutenkaan, asuvat melkein kaikki tuolla Havukosken puolella. :)
Onnea että et kärsi somalien aiheuttamista ongelmista. :)

"jjj"
Vittu parempi olla somali ku joku idiootti vammanen kotimami jostai hevo vitust synnytäny saunaa saatana äpärälapset ja muuta ei osaa tehä ku jauhaa vituu paskaa tänne mee kaisniemee ryöstettäväksi.

[QUOTE="jjj";22434256]Vittu parempi olla somali ku joku idiootti vammanen kotimami jostai hevo vitust synnytäny saunaa saatana äpärälapset ja muuta ei osaa tehä ku jauhaa vituu paskaa tänne mee kaisniemee ryöstettäväksi.[/QUOTE]
:D

"lastenhoitaja"
Pakko tulla kommentoimaan kun joku ketjun alussa väitti, ettei 4-vuotias tiedä, mitä rasisti tarkoittaa. Olen töissä päiväkodissa. Viimeksi eilen 4-vuotias somalipoika tarttui kaksin käsin rintoihini kiinni ja sanoi, että "sulla on liian paljastava pusero". Ja tämä ei ollut mikään normaali tilanne jossa lapsi saattaa hakea turvaa tai leikillään koskea, äänensävy ja katse oli erittäin tuomitseva. :D Muutenkin nuo somalit on jotenkin vakavampia ja vanhemman oloisia kuin suomalaislapset..

"sarppa"
Tässä ollaan noin 4 v kärvistelty nyt 6 henkisen somppu perheen alapuolella. saivat häädön mutta riitauttivat asian..eivät kuulemma häiritse muita mutta naapurit ovat niin vaikeita ku valitavat koko ajan!! minkähän takia!!! ravaavat yötä myöten ja huutavat niin että työssä käyvät eivät pysty nukkumaan ja viikonloput ärsyttää olla himassa kuuntelemassa tota helvetin kijuntaa ja juoksemista. lperheen lapset saavat uhkailla tappavansa mun 6v lapsen ja hänen kaverin ja kukaan ei lotkauta korvaansa. Sairasta touhua!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä