vittu että pelottaa...

huomenta.
laitoin yöllä koneen kiinni kun mies tuli kotiin,ei puhuttu mitään tapahtuneesta.aamulla teimme sovinnon ja mies itkien pyysi anteeksi.
annoin anteeksi koska mies ei todellakaan ole väkivaltainen yleensä.on vaan ollu todella stressaantunut viime aikoina ja eilen tapahtui kaikenlaista.ei tietenkään oikeuta heittämään mua maahan vaikka mikä olis mutta kaikki me virheitä joskus teemme.ja eihän kukaan yksin riitele,oli minussakin vikaa,olisin voinut olla hiljaa sensijaan että jatkoin vaan erään asian vatvomista.

mutta kaikki on hyvin nyt.
kiitos kaikille avuntarjoajille.

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
huomenta.
laitoin yöllä koneen kiinni kun mies tuli kotiin,ei puhuttu mitään tapahtuneesta.aamulla teimme sovinnon ja mies itkien pyysi anteeksi.
annoin anteeksi koska mies ei todellakaan ole väkivaltainen yleensä.on vaan ollu todella stressaantunut viime aikoina ja eilen tapahtui kaikenlaista.ei tietenkään oikeuta heittämään mua maahan vaikka mikä olis mutta kaikki me virheitä joskus teemme.ja eihän kukaan yksin riitele,oli minussakin vikaa,olisin voinut olla hiljaa sensijaan että jatkoin vaan erään asian vatvomista.

mutta kaikki on hyvin nyt.
kiitos kaikille avuntarjoajille.

Hyvä juttu.Monesti riidoissa syytä molemmissa ja sinähän miehesi tunnet millainen on luonteeltaan!!

Oikeesti, meillä ei miehen tarttis kuin kerran lyödä tai paiskoa mua, kun sillä olisi niskassa syyte pahoinpitelystä ja tavarat jätesäkeissä.

hali_mad14.gif

Alkuperäinen kirjoittaja jansku32:
kerran tekee noin niin toisenkin kerran tapahtuu :|

voihan se olla niinkin,mutta ei se aina välttämättä pidä paikkansa.kokemusta on siitäkin.
mutta ei se selvinpäin ole tuollainen,emme edes riitele koskaan.ja viihteellä käydään noin kerran vuodessa.

Teidän pitäisi nyt todella puhua...Tuo, että ette riitele voipi kieliä siitä, että joitakin asioita jätetään sanomatta ja pinnan alla sitten kytee. Mitään oikeutta ei kenelläkään ole käydä käsiksi, mutta alkoholi+stressi on kyllä todella huono yhdistelmä. Stressi pitää saada jotenkin laukaistua ja ne patoutumat siellä taustalla. Tuo kielii kyllä siitä, että miehelläsi on todella todella kova stressi + jotakin taustalla, koska noin voimakkaasti on purkautunut kännispäissään.

Ex löi minua kerran, jostain riideltiin. Järkytyin kovasti, mutta saimme asian puhuttua läpi ja tilanne ei enää toistunut. Ex oli ollut jo pidemmän aikaa stressaantunut ja pinna kireällä jo valmiiksi ennen riitaa. Erosimme myöhemmin, mutta siihen ei väkivalta ollut syynä. Eli kyllä on mahdollista, että yhden kerran keittää liikaa yli... (tosin voihan tässä ajatella, että mahdollisesti ex olisi saattanut uudelleen lyödä, jos suhde olisi pidempään jatkunut). Tosin ikävä tosi asia on, että usein ei väkivalta jää siihen yhteen kertaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Oikeesti, meillä ei miehen tarttis kuin kerran lyödä tai paiskoa mua, kun sillä olisi niskassa syyte pahoinpitelystä ja tavarat jätesäkeissä.

hali_mad14.gif

sama juttu
|O

helppo sanoa, mutta entäs jos oikeesti kävis jotain tollasta ni oisko todella noin yksinkertaista...
en hyväksy väkivaltaa minäkään, mutta paljon tiedän tapauksia, että ei se lähteminen ole niin helppoa.

meilläkin mies joskus oikein suuttuu mulle, oon ollu naama veressä ensiavussakin kerran, mutta kyllä se ihan syystäkin vetäs kun osaan ärsyttää, lällätellä ja pettää. Eikä käyny ees ero mielessä vaikka tinttas mua tollo, silti se on mun kiltti mies

hali_mad14.gif

sama juttu
|O

Jos itse hermostuisitte mieheen niin et huitaisisitte tai vaikka tukistaisitte lapsianne kun oikein pinna palaa, niin lähtisittekö välittömästi pois kotoa?

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:

hali_mad14.gif

sama juttu
|O

Jos itse hermostuisitte mieheen niin et huitaisisitte tai vaikka tukistaisitte lapsianne kun oikein pinna palaa, niin lähtisittekö välittömästi pois kotoa?

kyl se taas niin maan perusteellisesti mendiksel pädetyttää. no, eipä siin oo mtn uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

hali_mad14.gif

sama juttu
|O

kyl se taas niin maan perusteellisesti mendiksel pädetyttää. no, eipä siin oo mtn uutta.

No voi vinetto, saan kai minä sanoa että en koskaan, ikinä, kertaakaan, tule tuollaista kohtelua sietämään. Ja meitä näin ajattelevia on varmasti muitakin. Mun kaapeli napsahtaa siinä vaiheessa poikki, jos joku muhun käy käsiksi. Mitä halvatun outoa siinäkin on??
Aika normaalia mielestäni.

Ikävä kyllä en voi siihen vaikuttaa, jos joku sietää väkivaltaa omassa parisuhteessaan, mutta minä en tule sietämään.

Anteeksi voi antaa, se on hyvä teko. Mutta miehen pitäisi mennä keskustelemaan tapahtuneesta. On semmoisia ryhmiä, missä miehet voivat puhumalla ratkoa ongelmiaan ja opetella siihen. Nimi on Lyömättömät netissäkin saattaa löytyä tietoa.
Hyvin kilttikin mies saattaa paineen alaisena olla ihan hirviö ja ne juuri ovat niitä pahimpia, mun mielestä. Oikeasti toivon, ettei naiset niin helposti painaisi näitä villaisella, koska seuraava kerta tulee, se on varma. Seuraavalla kerralla tilanne voi tosin olla niin, että kuvassa on mukana lapset ja ehkä asekin, kuten meidän tuttavaperheessä kävi. Kaikki selvisivät onneksi hengissä, vaikka paljon ei olisi tarvinnut.

hali_mad14.gif

sama juttu
|O

No minä ainakin osaan hillitä itseni niin etten huitaise :o Ja jos huitaisisin niin silloin äijä olisi tehnyt jotain niin idioottimaista että sillä olisi jo molemmat jalat oven välissä, eli se olisi jo menossa... :whistle: Mutta ei, en mä huitele. Ja jos alan huitelemaan niin hankkiudun johonkin anger managementiin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

hali_mad14.gif

sama juttu
|O

helppo sanoa, mutta entäs jos oikeesti kävis jotain tollasta ni oisko todella noin yksinkertaista...
en hyväksy väkivaltaa minäkään, mutta paljon tiedän tapauksia, että ei se lähteminen ole niin helppoa.

Peesaan täydellisesti tätä!!!!

Mä oon ollut mieheni kaas nyt 11v. Se sai kauheen raivarin ku oli juonut väkeviä. Heitteli kengillä ja huusi ja mesos. Mä lähdin vauvan 6kk kans yöksi pois. Tästä on kulunut nyt 6 vuotta sen jälkeen ei oo tehnyt mitään samanlaista. Ja jos teksi lähtisin veks.

Yhteistyössä