Olipas hauska viikonloppu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Perjantai-aamuna aattelin et onpa kiva ku tulee viikonloppu. Töiden jälkee voidaan vaan tytön kans köllötellä ja olla ja viikonloppuna sit siivotaan ja tehään jotai kivaa.

Ja pöh sanon minä.. Tyttöö ku vein hoitoon ni päiväkodilla totesin et tulee migreeni. Menin kotii ja otin lääkkeet ja kaikki ja lähdin töihin. Pystyinpä siel sit tunnin oleenki ja totesin et parempi lähtee kotii ennenku lähtee taju.. Pomolle kävin sanoo ja hän sano että heittää mut terkkariin ku olin niin heikos hapes. Terkkarin jälkee kotii lepään. Kolme tuntia makasin pimees huonees ja sit alko helpottaa.. ja parin tunnin päästä uus kohtaus. |O

Eilisen päivän olin ihan pihalla ku toivuin noista kohtauksista. Kokoajan oli sellanen fiilis että kohta taas särkee. No, ei särkeny eilen mutta tänään heti aamusta. Yhtään en pystyny pystys oleen, vastas illalla alko helpottaa |O

Tätä tää on ku ei saa nukuttua. Ku tulee yks migreenikohtaus, ne jää sitä päälle.. Ens yön unet ajattelin varmistaa ja ottaa nukahtamislääkkeen. Ja toivoo et pystyn töihin.. :|

Jeps, tiedän tunteen. Nyt kun vielä menen imettäessäni "sekavilla hormooneilla" :D, niin migreenin osalta kaikki on ok. Kauhulla siis odotan tämän vaiheen loppumista ja sitä ensimmäistä kohtausta... Onko sulla muuten mimmonen lääkitys tohon? Menetkö/pärjäätkö apteekin käsilääkkeillä vai onko sulla käytössä estolääkitys?

Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
onko sulla usein niitä kohtauksia? onko estolääkettä?

Mulla oli estolääkitys (pitkävaikutteinen beetasalpaaja) mut en voi sitä ihan jatkuvasti syödä ku laski verenpaineen kauheen alas, alimmillaan 90/50. Mut tällasis kierteis otan sitä muutaman päivän, silleen se kuitenki auttaa.

Välttämättä ei kauheen useesti oo kohtauksia, ongelma on vaan se että ku yks kohtaus tulee niin sitten ne jää päälle, pahin oli ku tuli 5 päivän aikana 7 migreenikohtausta :o

Tai no tarkemmin ku aattelee ni kyllä niitä aika usein on.. Vähän kausittain..

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Jeps, tiedän tunteen. Nyt kun vielä menen imettäessäni "sekavilla hormooneilla" :D, niin migreenin osalta kaikki on ok. Kauhulla siis odotan tämän vaiheen loppumista ja sitä ensimmäistä kohtausta... Onko sulla muuten mimmonen lääkitys tohon? Menetkö/pärjäätkö apteekin käsilääkkeillä vai onko sulla käytössä estolääkitys?

Mulla on täsmälääkitys, Imigranin nenäsuihke. Mulla ei tabletit vaikuta tarpeeks nopeeta, tulee kohtaukset niin vauhdilla.

Tänään otin 800 mg Buranan, 1 g Panadol compia sekä ton migreenilääkkeen.. ei mitää tehoo.. :| Täytynee käydä lekuris..

Jaiks, sulla on sitten todella kiukkuset kohtaukset...mä olen ennen menny tolla 1g Panadolilla, tosin olen joutunu ottaan sen koko max. annoksen suht äkäseen eli 3 tbl... Tsemppiä, toi kyllä syö voimia ihan simona.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Jaiks, sulla on sitten todella kiukkuset kohtaukset...mä olen ennen menny tolla 1g Panadolilla, tosin olen joutunu ottaan sen koko max. annoksen suht äkäseen eli 3 tbl... Tsemppiä, toi kyllä syö voimia ihan simona.

Joo, nää on aika massiivisia kyllä :| Taju meinaa lähtee joka kerta..

Ja sen kyllä huomaa, kyl siinä menee se vuorokausi toipuessa. Pää on viel seuraavana päivänä ihan sekasin.

Yhteistyössä