Peukut niille, jotka on selvinny kunnialla talon rakentamisesta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin meillä

Vieras
Meillä miehen kanssa on ostettu talo, joka on jo hyvin pystys ja silti otettu jo yhteen nii et nyt tulin kotii vähän rauhottumaan. Se on kumma juttu, että kun hermot kireellä niin mulle käydään kiukkuumaan ja avautumaan. Mutta ei niille ihmisille joita asia koskee. Siellä siis ollaan laminaatinlaitossa ja nyt se asia ei mee niinkuin hän tahtoo ( menee liian kauan ) niin minä saan kyllä sit kuulla. Mitäs hommaa sellasii kavereita auttamaan, jotka ei tee muutaku juo kaljaa :D Ei se nyt vittu vie oo mun vika!!!! Kohta siis sinne kuuntelemaan jotain saarnaa ja sit katsoo, tulenko taas kotii...

Joo, nosta myös peukkuja kaikille, jotka ovat rakentaneet. E tiiä, raksa-aika meni kohtalaisesti meillä, mut nyt kun on asuttu noin 3 kk, alkaa tunteet käymää kuumina puolin ja toisin. Mä ku luulin et pahin on ohi!

Alkuperäinen kirjoittaja Nostaa peukkuja myös:
Joo, nosta myös peukkuja kaikille, jotka ovat rakentaneet. E tiiä, raksa-aika meni kohtalaisesti meillä, mut nyt kun on asuttu noin 3 kk, alkaa tunteet käymää kuumina puolin ja toisin. Mä ku luulin et pahin on ohi!

Jos teillä nyt vasta stressi purkaantuu tai jotain?
Eiköhän se siitä. =)

Joskus mietityttää että onkohan sitä ottamassa ongelmia huvikseen niskaansa kun haaveilen rakentamisesta.. :/
Voiko siitä ylipäätään selvitä läpi niin että parisuhde pysyy hyvänä ja että pää nuppikin pysyis suurinpiirtein kuosissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Joskus mietityttää että onkohan sitä ottamassa ongelmia huvikseen niskaansa kun haaveilen rakentamisesta.. :/
Voiko siitä ylipäätään selvitä läpi niin että parisuhde pysyy hyvänä ja että pää nuppikin pysyis suurinpiirtein kuosissaan?

voi, jos molemmat päättää että koska tämä on vain väliaikainen vaihe, isoja ratkaisuja ei tehdä parisuhteessa. Ja että jos jotain tuli valittua päin v***a niin sen voi vaihtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja takana jo:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:

voi, jos molemmat päättää että koska tämä on vain väliaikainen vaihe, isoja ratkaisuja ei tehdä parisuhteessa. Ja että jos jotain tuli valittua päin v***a niin sen voi vaihtaa.

Joo. Kai se on etukäteen keskusteltava hyvin tarkkaan jutut selviksi.
Tiedän vielä et toinen on aika mestari stressaamaan ja minut saa hermostetuttua sillä stressaamisella ja pessimistisyydellä kun koko ajan on varma et seuraava juttu ainakin menee pieleen.

Me rakennetaan jo kolmatta kesää. Vielä ei hermot lopu, paitsi ehkä välillä melkein. :D Nyt ku on vuosi asuttu ni pikkuhiljaa rupee tuntuun että sais jo riittää. Vaan vielä on tehtävää paaaaaljon.