Vitsit tänään tapahtui hauska juttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kävin teinipoikani kanssa kahvilassa. No, siellä oli eräs tuttu lapseton nainen. Hän oli nähnyt poikani kaupassa viimeksi, kun hän oli 2v tai 3v. Poika oli silloin juossut pitkin hyllyjen välejä. Hän ei millään tajunnut, että se 170cm pitkä nuorimies on poikani. Jankkasi vaan, ettei voi mitenkään olla. Oli siinä selvittämistä, kun poikakin kysyi, että olenhan hänen äitinsä . Tämä nainen ei tajunnut,että lapset kasvaa.😍

• Rakkaus
Reactions: Echo
Kylläpä olikin hauskaa oikein olan takaa.
Täällä koko perhe nauraa tapaukselle selkäkeikkanaurua kuset housuissa.
Mitään näin hauskaa maailmankaikkeudessa ei ole tapahtuntu sitten dinosaurusten joukkotuhon.
Mieliohjelmasi on putous, onhan?

Entinen Hong Kong vaihtoi muutama vuosi sitten nimensä.
Rustata on suomalainen teonsana.
Voi olla ehkä myös murresana.
Asioimme aikoinaan usein Hing Kongissa mökkireissun varrella. Olihan se huvittavaa koukata Aasiassa ostamassa roipetta kulloisiinkin tarpeisiin. Sitten liike paloi ja muistoksi jäi kaappiini lastikollinen hehkulamppuja.

Kouvolassa?
Kehä kolmosen varrella. Luin jostain, että Kouvolassa on vielä Tiimari.
Lapseni muistelevat lämmöllä Tiimari-reissujaan. Jos oikein muistan mökkipitäjässämme oli Tiimari-auto. Korjatkaa jos muistan väärin.
Olen aina tykännyt shoppailla halpiskaupoissa. Niistä löytyy mitä ihmeellisintä tavaraa. Olen entinen hamsteri, joka on nykyään täysoppinut konmarittaja ja minimalisti. Saiturinpörssistä ostan vain joskus vessapaperia ja muistelen sarkastisesti hymyillen hamsterivuosiani.

Kehä kolmosen varrella. Luin jostain, että Kouvolassa on vielä Tiimari.
Lapseni muistelevat lämmöllä Tiimari-reissujaan. Jos oikein muistan mökkipitäjässämme oli Tiimari-auto. Korjatkaa jos muistan väärin.
Olen aina tykännyt shoppailla halpiskaupoissa. Niistä löytyy mitä ihmeellisintä tavaraa. Olen entinen hamsteri, joka on nykyään täysoppinut konmarittaja ja minimalisti. Saiturinpörssistä ostan vain joskus vessapaperia ja muistelen sarkastisesti hymyillen hamsterivuosiani.
Alepassa myös, vai mitä Anna? 😏

Yhteistyössä