Ä
Ähst
Vieras
Mä oon aiemmin napsahtanut raskaaksi lähes"tuosta vaan" ja nyt menkat alkaa joka kuukausi ajallaan vaikka kuinka toivoo muuta.....
Turhautunut ja itkuinen olen!
Turhautunut ja itkuinen olen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Johan ihmiset on herkkänahkaisia
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kuukausitolkulla yrittänyt:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Johan ihmiset on herkkänahkaisia
mitähän sä tälläkin tarkotit?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kuukausitolkulla yrittänyt:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Johan ihmiset on herkkänahkaisia
Kaikki pitää saada heti ja nyt mitään ei malteta odottaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko painosi muuttunut sitten edellisen raskautumisen paljon?
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kuukausitolkulla yrittänyt:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Johan ihmiset on herkkänahkaisia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kuukausitolkulla yrittänyt:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Johan ihmiset on herkkänahkaisia
Tämäkö on herkkänahkaisen määritelmä mielestäsi?
Kauanko itselläsi kesti raskautua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja toinen kuukausitolkulla yrittänyt:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Johan ihmiset on herkkänahkaisia
Tämäkö on herkkänahkaisen määritelmä mielestäsi?
Kauanko itselläsi kesti raskautua?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kk alkoi kun vauva 5kk,säännöllisinä.
Juu odottaisin mielellään jos ei tuota ikää olisi.
Vaan sen yhden vielä toivoisin,ennenkuin liian myöhäistä...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kk alkoi kun vauva 5kk,säännöllisinä.
Juu odottaisin mielellään jos ei tuota ikää olisi.
Vaan sen yhden vielä toivoisin,ennenkuin liian myöhäistä...