Vitsin vitsin vitsi,miksei raskautuminen onnistu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ähst
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi onnellista, ku noin monta lasta oot saanut helposti alulle. Mulla jo tokan saaminen kesti yli vuoden ja saa nähdä kuin kauan menee tähän kolmanteen. Mä vaikka ovuloin joka kierto eikä mitään vikaa löytynyt niin vuosi meni.

Kuin kauan ootte nyt yrittänyt? Minkä ikäinen oot? Minkä ikäinen kuopus? Nää vaikuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kuukausitolkulla yrittänyt:
Johan ihmiset on herkkänahkaisia

mitähän sä tälläkin tarkotit?

Kaikki pitää saada heti ja nyt mitään ei malteta odottaa

sitähän se on. se tekee vaan niin kipeetä kuukaudesta toiseen pettyä. alkaa tekeen pahaa katsoa isoja mahoja ja pieniä taaperoita.

No jos nuorin on vasta 1 vuotias niin kroppasi vain ei ole vielä valmis uuteen raskauteen, odota ihan rauhassa ainakin vuosi vielä ennenkuin alat hermostumaan. Onko sulla kauan ollut jo kuukautiset.

tiedän tunteen!! voimia..mullaki jo kaks lasta ja nyt tätä kolmatta yritetty ja toivottu kohta kaks vuotta..kuin inhottavaa se onkaan kun ne menkat vaan aina tulee vaikka toivos ihan muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämäkö on herkkänahkaisen määritelmä mielestäsi?

Kauanko itselläsi kesti raskautua?

ekassa 2vuotta tässä kakkosessa 1 vuoden en itkenyt,pettynyt tai vastaavaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tämäkö on herkkänahkaisen määritelmä mielestäsi?

Kauanko itselläsi kesti raskautua?

niinpä. kävi mielessä itselläkin älähtää aika pahasti tuo sama kysymys. viime hetkellä sain estettyä sen.

Käytättekö liukastinta (ne ilmeisesti saattavat heikentää siittiöiden liikkeitä ja tehdä olosuhteet epäedullisiksi vaikkeivat tappaisikaan siittiöitä eli ihan normi liukasteet), oletko jalat ylöspäin yhdynnän jälkeen jonkin aikaa?

Nyt oot kuitenkin pikkaisen vanhempi taas kuin edellisen aikaan ja toisaalta nuorimmainen on aika nuori vielä, sattaa kroppa vain tarvita palautumisaikaa monen synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kk alkoi kun vauva 5kk,säännöllisinä.
Juu odottaisin mielellään jos ei tuota ikää olisi.
Vaan sen yhden vielä toivoisin,ennenkuin liian myöhäistä...

Kuulehan nyt, sulla ei ole mitään hätää iän puolesta, mulla on kolmas mietinnässä ja olen syntynyt -71 ja nuorin on syntynyt -07.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kk alkoi kun vauva 5kk,säännöllisinä.
Juu odottaisin mielellään jos ei tuota ikää olisi.
Vaan sen yhden vielä toivoisin,ennenkuin liian myöhäistä...

Mulla alkoi kans esikoisen jälkeen kk säännöllisinä varmaan 4kk jälkeen. Mutta ei tärpännyt ennekuin vuoden yrittämisen jälkeen, jolloin esikko oli jo melkein kaks. Eli joskus se ottaa aikaa, kyllä se vauva varmastikin teille vielä tulee kunhan on valmis. Kun teillä kuitenkin neljä on helposti tullut.

Yhteistyössä