Minäkin olen tunnistanut kirjoitustyylistä ihmisen. Tavattiin yhdellä keskustelupalstalla ja sitten vuosia myöhemmin löysin suomi24-kirjoituksen samasta aiheesta, ihan eri nimimerkillä, mutta osasin yhdistää kirjoitustyylin ja pari pientä yksityiskohtaa.
Netissä voi seurata toisen tekemisiä loputtomiin, jos vain aikaa ja kärsivällisyyttä riittää. Yhdellä palstalla yhtä, toisella toista, kolmannella kolmatta...
Omilla vakipalstoillani minusta saa selville asuinpaikankin, siis talon ja kaikki. Olen maininnut kaupungin nimeltä, asuinaluetta kuvaillut, sanonut asuvani kauppaa vastapäätä... aika rajattu on alue, jolla voisin asua. Etunimenikin olen jollakin palstalla paljastanut ja samoin työpaikan ja opiskelupaikan. Opiskelutulokset ovat seinällä kaikkien nähtävillä rakennuksessa, johon kaikilla on vapaa pääsy - koko nimi saatavilla. Kokonimellä voi sitten käydä katsomassa sopivat kerrostalot ja tadaaa, siellähän minä asun, ei kun summeria soittelemaan, stalkkerit.
Tiedostan sen kuitenkin, mutta pelottaa niiden puolesta, jotka eivät ajattele asiaa.