Vitsi että mä tykkään! (sis.olohuone kuvan) Lisätty toinen kuva

Ostin keväisen raikkaat lilat paneeli verhot beigejen vierelle ja sitten tuon liinan samaa sävyä.Lisäksi ostin sohvatyynyt samaa sävyä.

Liilojen paneeli verhojen vierellä olevat beiget verhot sopii hyvin mielestäni tuon maton kanssa jossa myös beigeä.

Mitäs tykkäätte?Mun mielestäni niin ihana tuli.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4189452.jpg

(Kuva on kyllä näköjään tosi huono kun heijastuu ikkunoista valoa)

:) :) :D

Tässä näkyy sohvakin ja tyynyjäkin vähän.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4189459.jpg

Juu-ja tiiän,tuo sininen divaani ei sovi tuonne yhtään mutta kun ei ukko kulta anna vielä ostaa uuttakaan. :D :whistle:

Finttu
Juu, sopii kyllä teille. Mä tykkään enempi semmosista maalaistyyppisistä verhoista meillä.
Olitkos sä se joka osti ton kirjahyllyn naapurilta? Oli vaan saman näköinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Juu, sopii kyllä teille. Mä tykkään enempi semmosista maalaistyyppisistä verhoista meillä.
Olitkos sä se joka osti ton kirjahyllyn naapurilta? Oli vaan saman näköinen.

Hih,en. :D Oon ostanut tuon uutena 2 vuotta sitten,oon vaan vähän paloillu sitä osiin. :D

dd
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ihan norminäköinen olkkari. :whistle:
Vaihtelu virkistää.. :D
Meillä vaihtuu kans aina pääsiäisen aikaan keittiön verhot ja liinat raikkaan vihreään.. nyt vaihtui myös olohuoneen järjestys auringon mukaan ettei paista suoraan telkkariin. :)

hjelp
Mun täytyy tunnustaa, että en ole koskaan saanut tuollaisia valmis-paneli verhoja (jotka tulee paketista) täysin suoriksi :( En tiä mikä siinä on, vaikka oon makeloinut ja vaikka mitä, aina jää kaameet vekin!!!

Vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Meillä vaihtuu kans aina pääsiäisen aikaan keittiön verhot ja liinat raikkaan vihreään.. nyt vaihtui myös olohuoneen järjestys auringon mukaan ettei paista suoraan telkkariin. :)
Mullakin on sellaiset kivan vihreät mutta ne vaan jotenkin ei sopinu mun silmään ollenkaan meille.Mut näistä tykkään ihan mielettömästi! =)

juu
Onpa kivat. Ku luin tuon sepustuksen, niin kuulosti ihan kamalalta ne beiget siinä, mut oliki tollaset. Mistä ostit noi lilat paneelit (ja beigenki ym ;))? Ovatko siis jotain samaa sarjaa? Entä tuon kaitaliinan? Meillä käytetään ruokapöydässä koko ajan kaitaliinaa ja sit ne sotkeentuu ja tarttis uusia =D Kodin ykkösestä yleensä ollaan ostettu, mut viimeks oli melkosen tylsiä siellä.

Miten muuten, ku ootte pesseet noita paneeliverhoja..mulla kävi sillee, että tommosista jostain puuvillasista tai mitä ie sekoitetta..niin samaa sarjaa olevat verhot..se toinen kitisty ja toinen ei (siis eri väriset). Niin onpa kiva. Pilalla oikeestaan, ellen jaksa ruveta rukkaamaan. Päh! ja vielä typerän lyhyeks se toinen väri lyhenty. Muutenki ovat jotenkin vinot ja eivät ees kunonn silityksellä mene semmoseksi "kaidaksi" ollenkaan. Huoh..

Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:
Mun täytyy tunnustaa, että en ole koskaan saanut tuollaisia valmis-paneli verhoja (jotka tulee paketista) täysin suoriksi :( En tiä mikä siinä on, vaikka oon makeloinut ja vaikka mitä, aina jää kaameet vekin!!!

Vinkkejä?
eiks paneeliverhoihin myydä niitä sellaisia painoja jotka laitetaan verhon helmaan ?

Zoe-F
Laiskoille verhon silittäjille (ja miksei vaatteidenkin).
Jos kotona on suihkuverho, niin se varmaankin roikkuu sellaisessa tangossa tms.
Verho siihen, roikkumaan jotenkin tai heittää sen tangon yli ja kuumaan suihkuun :)
Verhot suoristuvat kivasti kun hemmottelet itseäsi höyryävässä suihkussa, älä kastele verhoja kuitenkaan.

Toinen vinkki on ripustaa verhot pesun jälkeen kosteina. Kun ovat kuivuneet voi ottaa alas (tai jättää paikoilleen) ja taitella löyhälle taitokselle ja kaappiin, niin ei välttämättä tule ryppyjä.

Itse pesen ennen kaappiin laittoa ja kun suunnittelen laittavani ne ikkunaan, pesen ne taas ja ripustan kosteina paikoilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Onpa kivat. Ku luin tuon sepustuksen, niin kuulosti ihan kamalalta ne beiget siinä, mut oliki tollaset. Mistä ostit noi lilat paneelit (ja beigenki ym ;))? Ovatko siis jotain samaa sarjaa? Entä tuon kaitaliinan? Meillä käytetään ruokapöydässä koko ajan kaitaliinaa ja sit ne sotkeentuu ja tarttis uusia =D Kodin ykkösestä yleensä ollaan ostettu, mut viimeks oli melkosen tylsiä siellä.

Miten muuten, ku ootte pesseet noita paneeliverhoja..mulla kävi sillee, että tommosista jostain puuvillasista tai mitä ie sekoitetta..niin samaa sarjaa olevat verhot..se toinen kitisty ja toinen ei (siis eri väriset). Niin onpa kiva. Pilalla oikeestaan, ellen jaksa ruveta rukkaamaan. Päh! ja vielä typerän lyhyeks se toinen väri lyhenty. Muutenki ovat jotenkin vinot ja eivät ees kunonn silityksellä mene semmoseksi "kaidaksi" ollenkaan. Huoh..
Mä ostin Jotex:ilta.Neljät paneeli verhot 56e,kaitaliina 10e ja kaks saman sävyn tyynyn päällistä 10 kpl.

Mä en pese koskaan noita pellava tyylisiä paneeli verhoja.Tuuletan vain hyvin. =)

dd
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussuu:
Alkuperäinen kirjoittaja dd:
Mullakin on sellaiset kivan vihreät mutta ne vaan jotenkin ei sopinu mun silmään ollenkaan meille.Mut näistä tykkään ihan mielettömästi! =)
Jeps, seinien väri ja huonekalut toki vaikuttaa.. meillä on keväällä kullan keltaiset verhot olkkarissa jossa terracotat seinät.. :D

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hjelp:

Vinkkejä?
tee näin: kastele todella kosteaksi (tai ota suoraan pesukoneesta), rullaa tiukalle rullalle. (jos löytyy joku rulla jonka päälle voi rullata, niin aina parempi) anna olla siinä rullassa ainakin vrk, silitä.

tällä keinolla saan vekit pois!

Yhteistyössä