Vitsi että mä tykkään! (sis.olohuone kuvan) Lisätty toinen kuva

juu
Aivan joo..ite oon jotenki tottunu ajatukseen, että verhoja pitää pestä =D Ku on lemmikkieläimiä ja sitten vielä, ku miten sen pölyn saa sieltä varmasti pois..hmm..pitäs varmaan jättää ainaki noi paneelit pesemättä tästä lähtien.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Aivan joo..ite oon jotenki tottunu ajatukseen, että verhoja pitää pestä =D Ku on lemmikkieläimiä ja sitten vielä, ku miten sen pölyn saa sieltä varmasti pois..hmm..pitäs varmaan jättää ainaki noi paneelit pesemättä tästä lähtien.
Meilläkin on 2 saksanpaimenkoiraa joista toinen pitkä karvainen mutta kyllä ne pölyt lähtee hyvällä tuuletuksella =) :wave:

yks vaan
Hankalat helposti pesussa rypistyvät verhot kannattaa pesettää pesulassa ja pyytää rullalle. Laittavat ne siellä sitten semmoisen pahvirullan päälle. Ovat varmasti sileät, sen kun vaan ripustaa paikalleen.

Meillä on muuten samanlainen matto makuuhuoneessa.

Rauhallinen kokonaisuus, tosin minun makuuni hieman liiankin autiota :whistle:. Mutta väripolitiikka on onnistunutta :).

Ja mäkin ihmettelen tuota huonekalujen sijoittelua hieman - oudon näköistä, kun tv-taso on osittain ikkunan edessä, mutta ei symmetrisesti keskellä kuitenkaan. Ja jotenkin taso on liian lähellä kaappia siihen nähden, että eivät kuitenkaan kuulu yhteen.

Yhteistyössä