VITPERSAA, ottaa nuppiin tuo äijä joka ei ymmärrä puhetta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mekin muutettiin yhteen parin viikon seurustelun jälkeen :D

Mutta läheisriippuvaisia tai siamilaisia kaksosia ei olla vieläkään, 10 v yhdessäolon ja 9 v avioliiton jälkeenkään.

Multa on kysytty, että eivätkö yksinäiset illat ole kovin kurjia, siippani kun on usein töissä iltaisin. Ei, eivät ne ole. Kun ollaan oltu 2-3 iltaa kotona yhdessä, niin nautin suunnattomasti siitä että miehellä alkaa 3-4 illan/yön työputki. Samoin mies kertoo nauttivansa päivistä, jolloin saa olla kotona joko yksin tai lasten kanssa, mun ollessa koulussa/töissä. Sopivassa suhteessa yhdessä oloa ja erikseen oloa niin kumpikin meistä on tyytyväinen - ja me ei muuten riidellä oikeastaan koskaan, tässäkö syy?!

Teillä taitaakin olla oikein ihannetila vuorotyön vuoksi. Itse en huonounisena voisi tehdä vuorotyötä. En ehkä koskaan jaksaisi jotain aina, seurustelua vain.

[QUOTE="meikä";23932439]Sujuvasti ohitetaan mun viestin pointti, eikös vaan :D ? Voin selventää sen.. Mikä järki on vetää ihan hillittömät kilarit kun tilanteen voi hoitaa minuutissa ja jatkaa elämäänsä, viettää laatuaikaa iloisena? Vai onko se oikeasti parempi ratkaisu kiukutella pitkään, kihistä yksikseen ja kirjoitella kaksplussalle kuinka tyhmä se mies on?[/QUOTE]

No, siinä tilanteessa en viittinyt alkaa huutamaan, kun ukko pelas mun broidin kanssa wiitä (en kyllä ois sitä broidiakaan tänne halunnu just silloin) ja mulla oli aikaa olla yksin kotona se 15min ennenku piti lähtee... Tulin kilaroimaan vasta sitten kun olin jo lapset hakenut ja se ukkokin oli mennyt kotiinsa :)

Mä todellakin ymmärrän sua! Silloin kun asuttiin vielä miehen kanssa eri osotteissa niin kyllä mäkin hänelle välillä sanoin että nyt oma koti kutsuu nähdään parin päivän päästä.:) Ei siinä oo todellakaan mitään pahaa jos haluaa joskus omaa rauhaa ja uskaltaa sen sanoa ääneen.

Jatkoa vielä.. Niin ja kyllä me vieläkin kun nykyään asutaan saman katon alla niin saatetaan pyytää toista lähtemään vaikka kavereiden kanssa kahville, että saa hetken ihan omaa rauhaa.

[QUOTE="meikä";23932467]ei kai siinä mitään pahaa ole, jos tykkää viettää sen oman ajan ja vapaapäivät kiukutellen jossain foorumilla :D

Itse pidän outona jos tällaiseen tuhlaa aikaa, riitelyyn ihan mitättömästä asiasta jonka olisi voinut hoitaa puhumalla ja käyttää muutama hetki, jonka jälkeen hyvillä mielin olisi voinut jatkaa iltaa.[/QUOTE]

No en mä kyllä tykkää kiukutella, ja siks just olisin sen yksinäisen 15 min halunnu että oisin taas jaksanut hymyillä. Ottaa tiukoille tämä elämäntilanne, kaikki paska kaatuu niskaan, semmosetkin asiat joille en vaan mitään voi. Jaksettava on silti, ja siihen semmonen vartin tuokio oman päänsä kanssa vois olla ok?

Mä todellakin ymmärrän sua! Silloin kun asuttiin vielä miehen kanssa eri osotteissa niin kyllä mäkin hänelle välillä sanoin että nyt oma koti kutsuu nähdään parin päivän päästä.:) Ei siinä oo todellakaan mitään pahaa jos haluaa joskus omaa rauhaa ja uskaltaa sen sanoa ääneen.

Juu, ja se ois hienoa jos toinen uskois. Se nyt sitten suuttui mulle kun en tullutkaan kotiin opiskelemaan (ja se oli yks syy miks oisin halunnu ukon pois täältä, kun ei mun opiskelu luonnistu jos se kyylää vieressä...). Mähän en siis ilmeisesti sais olla tekemässä mitään rentouttavaa koskaan? (anteeksi, nyt tuli purkauduttua jo enemmänkin, liikaa patoutumia...)

No joo, toisaalta ymmärrän sen oman ajan tarpeen, mutta jos joka tapauksessa olit tulossa kotiin vaihtamaan vain vaatteita niin mitä väliä sillä oikeastaan oli onko se mies vielä siellä vai ei? Mies taas kuulostaa vähän yksinkertaiselta, jos on moneen kertaan komennettu häipymään eikä sitä silti tee..

Omassa suhteessa tuollainen tuntuisi tosi tylyltä.. että mies olisi joskus sanonut että nyt häivyt täältä sillä aikaa kun hän on töissä.. :O En oikeasti voi edes kuvitella että mies tuollaista sanoisi. Meillä omaa aikaa saa omista harrastuksista tai ihan vain kotona olemalla omissa oloissaan.. ei siis tarvitse kummankaan lähteä pois sitä varten (toki nyt asutaan yhdessä mutta sama siis oli silloin kun asuttiin erillään).

[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23932619]No joo, toisaalta ymmärrän sen oman ajan tarpeen, mutta jos joka tapauksessa olit tulossa kotiin vaihtamaan vain vaatteita niin mitä väliä sillä oikeastaan oli onko se mies vielä siellä vai ei? Mies taas kuulostaa vähän yksinkertaiselta, jos on moneen kertaan komennettu häipymään eikä sitä silti tee..

Omassa suhteessa tuollainen tuntuisi tosi tylyltä.. että mies olisi joskus sanonut että nyt häivyt täältä sillä aikaa kun hän on töissä.. :O En oikeasti voi edes kuvitella että mies tuollaista sanoisi. Meillä omaa aikaa saa omista harrastuksista tai ihan vain kotona olemalla omissa oloissaan.. ei siis tarvitse kummankaan lähteä pois sitä varten (toki nyt asutaan yhdessä mutta sama siis oli silloin kun asuttiin erillään).[/QUOTE]

Mä en oo ehtiny viimesten viikkojen aikana olee minuuttiakaan niin, etteikö täällä kotona ois ollu joku. Lapsilla on ollut paljon asioita, joiden takia ovat roikkuneet minussa kuin takiaiset. Koira vaatii osansa. Mä olen oppinut ottamaan sen vapaahetken sieltä, missä se on. Ja nyt se olis ollut tossa. Huomenna ehkä saa taas puolituntisen olla yksin, jos sitäkään ehtii. Oikeesti, mun elämä on todellista kaaosta tällä hetkellä, ja jokainen vartti yksin on tarpeen. Tulevaisuudessa varmasti helpottaa, nyt mennään näin.

Yhteistyössä