Vitosenpussi ja kympinpussi... :D **voi niitä aikoja**

oih ja voih
muistan ärrän "patu" salmiakki-jauhopötkön, ja pete-salmiakkitoffee patukan..ja sit ne Ihanat tuoreet merenneitokarkit, jotka oli aina irtsikoiden vieressä, kun olivat vähän kalliimpia :)

mie muistan tuon salmiakki-peukalon, niitä oli hedelmän makuisenakin!
ja taffelin grillimaustettuja sai sileenä :)
toodellakin oi niitä aikoja..ikävä on!!!! varsinkin penska-ajan puista pikku kiparia, jossa setä kääri sen töttörön itse johon laitto karkit, myöhemmin sai ihanassa ruskeessa paperipussissa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja oih ja voih:
muistan ärrän "patu" salmiakki-jauhopötkön, ja pete-salmiakkitoffee patukan..ja sit ne Ihanat tuoreet merenneitokarkit, jotka oli aina irtsikoiden vieressä, kun olivat vähän kalliimpia :)

mie muistan tuon salmiakki-peukalon, niitä oli hedelmän makuisenakin!
ja taffelin grillimaustettuja sai sileenä :)
toodellakin oi niitä aikoja..ikävä on!!!! varsinkin penska-ajan puista pikku kiparia, jossa setä kääri sen töttörön itse johon laitto karkit, myöhemmin sai ihanassa ruskeessa paperipussissa :)
Siis noi pete-patukat :p, oon muistellut monesti!
 
oih ja voih
mä muistelen että merenneidot muutti makuaan jossain vaiheessa, ne vanhat oli semmosia ohkasempia, ja suolasempia?! mutta siis mä ottaisin nyt niitä toisiakin :) vaikka vanhat OLI parempia!!
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja oih ja voih:
mä muistelen että merenneidot muutti makuaan jossain vaiheessa, ne vanhat oli semmosia ohkasempia, ja suolasempia?! mutta siis mä ottaisin nyt niitä toisiakin :) vaikka vanhat OLI parempia!!
juu on hieman erimakusia mutta ihan hyvii kyllä..oli ne entiset parempia
 
Alkuperäinen kirjoittaja oih ja voih:
mä muistelen että merenneidot muutti makuaan jossain vaiheessa, ne vanhat oli semmosia ohkasempia, ja suolasempia?! mutta siis mä ottaisin nyt niitä toisiakin :) vaikka vanhat OLI parempia!!
Ne oli sellasia, että niistä vaivoin saatto saada palan irti oikein repimällä ja hampailla kiskomalla. Niitä piti siis imeskellä. Suolan määrä oli täydellinen. :heart:
 

Yhteistyössä