vispikermasta -kiire!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie aattelin levittää ihan vaan... ei oo mittään millä pursottais... Ellei sit toki ostais jottain kaupasta. Kai luulis pikku s-marketista jotain pursotinvälineitä löytyvän, ees niitä pusseja?

Sittenkö kaksi jos pursottaa?

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mie aattelin levittää ihan vaan... ei oo mittään millä pursottais... Ellei sit toki ostais jottain kaupasta. Kai luulis pikku s-marketista jotain pursotinvälineitä löytyvän, ees niitä pusseja?

Sittenkö kaksi jos pursottaa?

Tai sitten vaikkapa maitorahkaa lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Mie oon aika käsi noissa leivontajutuissa :D Kakkuakaan en oo siis koskaan vielä tehny, tää eka kerta ku koittaisin. Ni laitettaisko se maitorahka siis siihen sekaan vasta ku on vaahdottanu kerman vai ennen? Juu mie oon tyhmä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

Mie oon aika käsi noissa leivontajutuissa :D Kakkuakaan en oo siis koskaan vielä tehny, tää eka kerta ku koittaisin. Ni laitettaisko se maitorahka siis siihen sekaan vasta ku on vaahdottanu kerman vai ennen? Juu mie oon tyhmä :laugh:

Vaahdottamisen jälkeen =)

Mitäs mieltä, tulisko parempaa jos laittais maitorahkaa mukaan? Olisin siis laittamassa kakkuun persikoita ja vadelmia.. Tosin en siitä kyllä tiedä, sopiiko noi yhteen.... Mutta ei oikein oo muutakaan ja mies ei tykkää banaaneista. Mitä muuta ehotatte päälle? Entä mitä väliin tulis laittaa? Ainakin mehua kostukkeeks mul on, omppumehua tosin..

Kiitos kaunis!! Koitan ähertää jotain.. Jospa mies ajattelis sen ajatuksen olevan tärkein kute aina ennenki on aatellu :heart: Kiitos paljon avusta kaikille! Tiesin, et täältä sen vastauksen taas saapi :flower:

Vinkki:
Laita väliin vadelmia+vadelmahilloa, sekoitettuna 2dl purkilliseen kermaa.

Päälle sit vaikka niitä persikoita. Hyvin sopii vadelmat ja persikka yhteen.

Levitä purkki(2dl) kermaa siihen kakun päälle ja persikoilla koristele... tee vaikka persikoista kukkia+vadelma aina keskelle?

Mut siis mun mielestä 2dl kermaa ei riitä kakun täytteeks+koristeeks...
JA rahkaa en laittais ollenkaan, ei sovi musta täytekakkuun...

Yhteistyössä