Kääretortun täyte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka!Sorry jos kysyn,ei ole mun asia ollenkaan :ashamed: mutta sä olet sinä kenen poika syntyi ja kuoli(anteeksi) :ashamed: mä huomasin että olet raskaana? =) Wau että olet rohkea! =) Miten vahva nainen olet =) hieno!!! =) Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaikki menee ihan hienosti saat nyt ison palkinnon kun olit kestänyt niin paljon =) :hug: :hug: :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Moikka!Sorry jos kysyn,ei ole mun asia ollenkaan :ashamed: mutta sä olet sinä kenen poika syntyi ja kuoli(anteeksi) :ashamed: mä huomasin että olet raskaana? =) Wau että olet rohkea! =) Miten vahva nainen olet =) hieno!!! =) Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kaikki menee ihan hienosti saat nyt ison palkinnon kun olit kestänyt niin paljon =) :hug: :hug: :hug: :heart:

Kiitos :) Ihana kuulla noin kannustavia juttuja :flower: Kovasti toivotaan että tällä kertaa kaikki menisi hyvin...! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Kiitos :) Ihana kuulla noin kannustavia juttuja :flower: Kovasti toivotaan että tällä kertaa kaikki menisi hyvin...! :heart:
TOTTAKAI menee usko!!! =) =) Niin hienoa että maailmassa on olemassa niin vahvoja naisia,mä ainakin haluan myös kovasti olla raskaana joskus mut pelkän paljon asioita jos taas jotain menee pieleen,mutta kun näen miten rohkeat naiset on olemassa,ei edes pelotta enää niin kauheasti :D Nautti raskaudesta
=) :flower: ja hieno kääretortu :p en oikein tie muita vaihtoehtoja mitä sinne saa laita,mä laitan ylensä maitorahka,vispikerma ja hilloa,kerran kokeilin kun tein suklainen kääretortu laitoin smetanan jokuon kakaota ja sokeria,se oli täyte,tuli hyvää muuten :)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

TOTTAKAI menee usko!!! =) =) Niin hienoa että maailmassa on olemassa niin vahvoja naisia,mä ainakin haluan myös kovasti olla raskaana joskus mut pelkän paljon asioita jos taas jotain menee pieleen,mutta kun näen miten rohkeat naiset on olemassa,ei edes pelotta enää niin kauheasti :D Nautti raskaudesta
=) :flower: ja hieno kääretortu :p en oikein tie muita vaihtoehtoja mitä sinne saa laita,mä laitan ylensä maitorahka,vispikerma ja hilloa,kerran kokeilin kun tein suklainen kääretortu laitoin smetanan jokuon kakaota ja sokeria,se oli täyte,tuli hyvää muuten :)

Kyllä meitä pelotti, mutta elämä on... Ensin kävi mielessä, että uskaltaako enää, mutta aika pian se unohtui kun kuitenkin edelleen toivotaan lisää lapsia... En edes uskaltanut kuvitella, kuinka pahaan jamaan oisin mennyt jos tälläkin kertaa kävisi huonosti, mutta onneksi joskus asiat menee hyvinkin, onhan meillä siitä poika ja tyttö todisteena ja piristyksenä :) :heart:

Itse teen unelmatortun eli suklaakääretortun mihin laitan täytteeksi mariannerahkaa. Eli rahkapurkki, purkki flora vanillaa vaahdotettuna ja pussi valmista mariannerouhetta, on meidän lasten suosikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Itse teen unelmatortun eli suklaakääretortun mihin laitan täytteeksi mariannerahkaa. Eli rahkapurkki, purkki flora vanillaa vaahdotettuna ja pussi valmista mariannerouhetta, on meidän lasten suosikki.

Kuulostaa tosi hyvältä :p Mietin sitä että kun sitä rahkaa laittaa sinne väliin, täytyyhän siihen jotain makuakin laittaa, mutta en keksinyt että noita rouheita voi kans käyttää siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kappas, onnea odotuksellenne! :flower: ja kaikkea hyvää!

Ihania kääretortun täytteitäkin, täytynee alkaa ihan leipoa.

Kiitos sullekin :) Mä näin unta tosta kääretortusta :laugh: Haluaisin heti tehdä sen, mut en ole menossa tänään kauppaan eikä tietty kotona ole kaikkia noita tarvikkeita. Saas nähdä jaksanko oottaa huomiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Tee unelmatorttu, siis tumma pohja ja täytteeks purkki kermaa, purkki rahkaa ja vaikka ananasmurskaa tai mansikoita tai mistä nyt sit tykkäätkään...

tai täytteeks rahkaa, kerma ja dajmia ja kaakaojauhetta että tulee ruskee täyte... :p :p

Yhteistyössä