onko ihan tyhmä joululahja tää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/muut/pikaiset_suklaaherkut/

laittais sellofaaniin ja rusetti ja sit jotain juotavaa kylkiäisiksi.

mut muista antaa ton margariinin jäähtyä kunnolla ennen kun laitat hiutaleet. mä just yks päivä kiirepäissäni pilasin ton. mä en oo kyllä siihen viinaa laittanu vaan kahvia.

oi oikeestikko ootte sitä mieltä et sopis antaa??:)
kun ajattelin etten niitä tylsiä suklaarasiota viittis jaella ja näitäkin pienissä määrissä kun varmaan niitä suklaarasioita ym.herkkuja on sit kaapit täynnä.Lähinnä aikuisille aattelin ni voi laittaa alkoholiakin mut voi olla et en laita ni saavat lapsetkin sitte kun kuiteski haluavat.

Voi elämä mä inhoon sitä kun AINA joka h**vetin joulu saa niitä ällöttäviä Juhlapöydän konvehteja joltain. Parhaimmillaan taisin joskus eri suunnista saada viis rasiaa ja ne on oikeesti ainoita mistä en todellakaan tykkää. Annettais sitten edes jotain erikoisempia mutta ei, halvinta tusinatavaraa.

Paljon persoonallisempi ja varmasti herkullisempi lahja tuo sun :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei.:
mut muista antaa ton margariinin jäähtyä kunnolla ennen kun laitat hiutaleet. mä just yks päivä kiirepäissäni pilasin ton. mä en oo kyllä siihen viinaa laittanu vaan kahvia.

sopisko siihen viä joku muu ku kahvi tai viina?

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Voi elämä mä inhoon sitä kun AINA joka h**vetin joulu saa niitä ällöttäviä Juhlapöydän konvehteja joltain. Parhaimmillaan taisin joskus eri suunnista saada viis rasiaa ja ne on oikeesti ainoita mistä en todellakaan tykkää. Annettais sitten edes jotain erikoisempia mutta ei, halvinta tusinatavaraa.

Paljon persoonallisempi ja varmasti herkullisempi lahja tuo sun :)

mä sanon ain enne jouluu ihmisil et ei tarvii suklaata ostaa kun en todellakaan syö niitä konvehteja,viime jouluna saatiin jotain hienompaa suklaata sellasii palleroita ja ne oli herrrrkullisia:)).

Alkuperäinen kirjoittaja kymysys:
mä kans meinasin leipoa jotai pientä ja laittaa nätteihin lasipurkkehin mut oisko se sit parempi laittaa ne sellofaaniin???

musta kumpikin sopii,purkit vois olla sellasii pyöreitä tai vanha-ajan mallisia ja sit korkin päälle hattu.Tai sellofaani ja sit rusetti.Riippu vähän mitä niihin laittaa..

Alkuperäinen kirjoittaja nams!:
ihana on, mutta mietin onko nuo aika pehmeitä, muistelen kun ite joskus tehny. Että mihin ne laittais ettei litisty.

voisko noi tehä aiemmin ja pakastaa ja sit laittaa jäisinä pakettiin ni ei litisty?? vai kärsiikö rakenne?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä sanon ain enne jouluu ihmisil et ei tarvii suklaata ostaa kun en todellakaan syö niitä konvehteja,viime jouluna saatiin jotain hienompaa suklaata sellasii palleroita ja ne oli herrrrkullisia:)).

Mä sanon kanssa, Joka joulu, mutta ei mua uskota :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oi oikeestikko ootte sitä mieltä et sopis antaa??:)
kun ajattelin etten niitä tylsiä suklaarasiota viittis jaella ja näitäkin pienissä määrissä kun varmaan niitä suklaarasioita ym.herkkuja on sit kaapit täynnä.Lähinnä aikuisille aattelin ni voi laittaa alkoholiakin mut voi olla et en laita ni saavat lapsetkin sitte kun kuiteski haluavat.

no aivan älyttömän paljon parempi lahaja ku joku kaupasta ostettu suklaarasia!

mie tykkään hirveesti justiinsa tuommosista ite tehyistä. ei tarvi olla ku kakku tai pipareita tai torttuja, jottain ite tehtyä niin mie oon myyty.

mie teen joka vuosi kavereille joulusuklaita lahjaksi ja välillä semmosia pieniä kakkusiaki. :)

Alkuperäinen kirjoittaja täällä kans kivoja:
http://www.sekasoppa.vuodatus.net/blog/category/MAKEISET

Itse ajattelin tehdä riisisuklaata.Sydämen muotoisia piparkakkumuotteja apuna käyttäen.

mie teen kanssa yhelle kaverille riisimurosysteemejä (mutten ihan tuolla reseptillä), se kun tykkää niistä lujasti. eikä oikeestaan mitään muuta erikoisempaa suklaata syö. muille mie laittelen pähkinöitä, viskiä, kirsikoita ja vaahtonamuja sinne joukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Itse ajattelin tehdä riisisuklaata.Sydämen muotoisia piparkakkumuotteja apuna käyttäen.

mie teen kanssa yhelle kaverille riisimurosysteemejä (mutten ihan tuolla reseptillä), se kun tykkää niistä lujasti. eikä oikeestaan mitään muuta erikoisempaa suklaata syö. muille mie laittelen pähkinöitä, viskiä, kirsikoita ja vaahtonamuja sinne joukkoon.

En minäkään tuolla reseptillä.Nuita daim-sydämiä kyllä vähän katselin.Slurps
Kuulostaa hyvältä kaikki muu paitsi viski!Huonoja kokemuksia; )

kiitti tästä linkistä:)
ihania suklaariisejä.näitäkin vois tehä (ainakin joskus).

Yhteistyössä