Visan luottorajasta vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis voiko tuon luottorajan ylittää? :o Miten voi olla sitten mahdollista että kun tänään yritin maksaa lentolippuja niin ei antanut maksaa kun meni parisen sataa luoton yli?

Ja onko niin että jos luottoraja on 1000?/päivä niin jos olen tänään käyttänyt sen 1000?.... niin voinko sitten huomenna käyttää taas 1000?? Ei kai tuo tonni koko kuulle ole?

Se menee nykyään niin, että jos sinull on 1000 rajana ja ostat 200 eurolla, sinulla on limittiä jäljellä 800 euroa ja se tonni tulee takaisin vasta kun maksat sen 200 euroa takaisin. Eli sitä ei voi nykyään ylitttää ja kuukaudet ei merkitse enää mitään luottorajassa.

Eli jos maksan huomenna heti pois tuon laskun mitä mulla sinne on, saanko tuon tonnin siis takaisin? Olen täällä sählännyt ja sähännyt kun yrittänyt saada matkalippuja hommattua ja nyt pitäisi saada raha-asiat mallilleen että pääsisi matkaan. Voi prkl laitan koko kortin pois jos vaan joskus matkaan pääsen ja takaisin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Eli jos maksan huomenna heti pois tuon laskun mitä mulla sinne on, saanko tuon tonnin siis takaisin? Olen täällä sählännyt ja sähännyt kun yrittänyt saada matkalippuja hommattua ja nyt pitäisi saada raha-asiat mallilleen että pääsisi matkaan. Voi prkl laitan koko kortin pois jos vaan joskus matkaan pääsen ja takaisin. :/

No periaatteessa joo. En tiedä kuinka nopeaa se raja "päivittyy", kannattaa soittaa pankkiin, jos saisivat nopeutettua asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No periaatteessa joo. En tiedä kuinka nopeaa se raja "päivittyy", kannattaa soittaa pankkiin, jos saisivat nopeutettua asiaa.

Menen huomenna käymään pankissa, josko se selkeyttäsi tätä, kiirus vaan tulee. :/ Kiitos kuitenkin vastauksestasi. :flower:

Yhteistyössä