Virtsatietulehdus(ko)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alavatsaan sattuu kovin mutta ei ole muita virtsatietulehduksen oireita eikä voi menkkakipujakaan olla mulla on kierukka. Voiko olla virtsatietulehdus? Voinko odottaa pari päivää lääkärille pääsyä?

Älä odota, vaan soita terveyskeskukseen. Jos tulehdus on munuaisissa se voi olla tosi vaarallista. Serkullani oli näin. Tulehdus oli levinnyt munuaisiin, vaikka kirvelyä ja muita virtsatientulehduksen oireita ei tullut. Ja oireena oli kova alavatsakipu. Jos se on virtsatientulehdus, niin ilman hoitoa oireet muuttuvat nopeasti sietämättömiksi.

Alavatsaan sattuu kovin mutta ei ole muita virtsatietulehduksen oireita eikä voi menkkakipujakaan olla mulla on kierukka. Voiko olla virtsatietulehdus? Voinko odottaa pari päivää lääkärille pääsyä?

Voinko odottaa huomiseen kun tänään on vain päivytys ja se maksaa tuplasti enemmän? Antakaa vinkkejä miten pystyn pissimään siihen purkkiin kun sitä pissaa ei koskaan ole tarpeeksi viljelyä varten.

Luulen että se johtuu tilanteesta että sitä pissaa ei tule sen takia että siinä tilanteessa on pakko pissiä. Osastolla kun olin niin oli aivan järkyttävää kun piti pissata siihen purkkiin hoitajan seisoessa vieressä, siitä tämä kammo jäi tai sitten siitä kun kun mulle tuli pari vuotta sitten lääkkeestä kamala virtsaumpi. Muuten pystyn pissaamaan normaalisti.

Yhteistyössä