Virtsa ei tule kunnolla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla oli sunnuntaina tilanne etten päässyt kuuteen tuntiin vessaan kun piti suhata paikasta toiseen. Kun vihdoin ja viimein pääsin vessaan, ihmettelin kun mitään ei tullut. Kova hätä kyllä oli koko ajan mutta mitään ei tullut. Sunnuntai-iltana kun yritin uudelleen niin ensin mitään ei tullut mutta kun pinnistin niin sitten tuli mutta aika vaivalloisesti. Rakko ei selvästikään tyhjentynyt kokonaan. Eilen ja tänään on ollut sama että kun lopettaa pidättämisen ja "rentouttaa" niim mitään ei tule vaan pitää ponnistaa. Ponnistaessakin tulee vain hitaasti ja rakko ei tyhjene kokonaan. Onko kenelläkään muulla ollut tällaista?
 
vierailija
Ei, mutta on tullut kovan selkäkivun takia pissat housuun. Lääkäri totesi vain että laihduta. Mitään muuta kantaa ei tuohon ottanut eikä kyse ollut vain yhdestä kerrasta.
 
vierailija
Miten kovan selkäkivun vuoksi voi tulla pissat housuun?
Kun selkä todella paukahtaa, niin siinä voi mennä kyky hallita lihaksia. Siis ihan kuset ja kakat housussa mennään päivystykseen. Mutta siinä vaiheessa ei siis puhuta mistään lihaskrampeista, vaan tyyliin välilevy lähtenyt liikenteeseen.

Mulla käy joskus niin, että kroppa on yksinkertaisesti niin kuiva työpäivän jälkeen, että ei virtsa tule. Mutta silloin ei tietenkään kunnolla pissatakaan, mutta vähän kuitenkin ikään kuin vanhasta muistista. Että olisi jo aika. Juomallahan siitä selviää. Mutta jos päiviä jatkuisi, niin kyllä se on lääkärin paikka.
 
vierailija
Niin en tiedä sitten johtuiko housuun pissaaminen (tahattomasti) selkäkivusta vai mistä, kun ei tosiaan tutkittu mitenkään. Lääkäri sanoi vain että laihduta. Ja ei ole yksi kerta kun näin on käynyt, onneksi ne kerrat on sattuneet kotona. Pidän tietenkin jatkuvasti paksuja siteitä tämän takia.
 
vierailija
Niin en tiedä sitten johtuiko housuun pissaaminen (tahattomasti) selkäkivusta vai mistä, kun ei tosiaan tutkittu mitenkään. Lääkäri sanoi vain että laihduta. Ja ei ole yksi kerta kun näin on käynyt, onneksi ne kerrat on sattuneet kotona. Pidän tietenkin jatkuvasti paksuja siteitä tämän takia.
Lisään vielä että en käytä alkoholia ollenkaan.
 
N-43
Kannattaisi hakeutua gynelogille tai urologille. Mutta niihin kai jonoa esim Mehiläisessä, jossa olen itse käynyt (ei ollut mitään tuollaista minulla). Selkä jumit voisivat tosiaan myös aiheuttaa. Äkkiä lääkäriin, jottei jää pysyvää, mut varo koronaa lääkäriasemilla ja muualla.
 

Yhteistyössä