Virrat-niminen paikkakunta

  • Viestiketjun aloittaja 0100100
  • Ensimmäinen viesti
"..."
juu kun olin lapsi niin oltiin aina sielä leirintä alueella asuntovaunun kanssa. olikos se paikan nimi vankkuri männikkö tai jotain sinne päin.... ja sit oli joku paikka mistä käytiin onkimassa lohia
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25323947]Se on kyllä aika laaja käsite nykyään :)[/QUOTE]

Totta tuokin... olen oikeasti jo muuttanut pois opiskeluiden ja töiden myötä.
Eipä olisi aikoinaan uskonut että esim. Nurmo ja Seinäjoki liittyvät yhteen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25323965]Totta tuokin... olen oikeasti jo muuttanut pois opiskeluiden ja töiden myötä.
Eipä olisi aikoinaan uskonut että esim. Nurmo ja Seinäjoki liittyvät yhteen.[/QUOTE]

Ei, eikä miehet Esson baarissa tosiaankaan, satuin olemaan siellä töissä tänä suurimpana H-Hetkenä.
 
plm
[QUOTE="vieras";25324098]Virrat-Liedenpohja-akselilla minäkin olen vaikuttanut 30 vuotta :D .
Eli Virrat tullut tutuksi.
Tuntisin ihan varmana opiskelukaverisi, jos sukunimen tietäisi...[/QUOTE]

Saakoos täällä kertoa nimiä?
Sukunimi alkaa N:llä, lyhyt sukunimi ja ikää hänellä noin 35 kuten itsellänikin.
 
Jos järvisuomentietä on ajellu niin melko moni on menny Virtojen ohitte..Mutta kuinkas moni on käyny Koskuella?Tai Kihniöllä?Hahaaa... :D
Mun mies on kotoisin Kihniöstä, ennen kun tutustuin siihen niin olin aina luullut että Kihniö on joku vitsipaikkakunta mutta eipäs ollukkaan :D
Ja mulla on Kihniön Osuuspankissa yks tilikin :LOL:

Ja Virroilla oon käynyt kerran baarissa ja pari kertaa huoltiksen Rollsissa.
 
virtolainen
Alkuperäinen kirjoittaja tiedä;25324344:
Tiedän paikan mutta miten se taipuu, esim. Turku, turkulainen. Virrat, ?
Virrat taipuu Virtain , EI VIRTOJEN!, niin kuin moni selvästikin ulkopaikkakuntalainen on tänne taivuttanut.
Virtain Kaupunki
Virtain Kirjasto
jne...

Ja VIRROILLA (ei Virtailla) asuva on Virtolainen.

t. Virtolainen =)
 

Yhteistyössä