Parkano on kaupunki.100 kilometriä kaupunkiin.
Voi kuule vaikka kuinka monta kertaa Kihniöllä.Jos järvisuomentietä on ajellu niin melko moni on menny Virtojen ohitte..Mutta kuinkas moni on käyny Koskuella?Tai Kihniöllä?Hahaaa...
Virrat-Liedenpohja-akselilla minäkin olen vaikuttanut 30 vuotta .Ja olipa mulla yksi opiskelukaveri kotoisin Liedenpohjan kylästä Virroilta.
Taidanpa tietää. Nainen??Saakoos täällä kertoa nimiä?
Sukunimi alkaa N:llä, lyhyt sukunimi ja ikää hänellä noin 35 kuten itsellänikin.
Mun mies on kotoisin Kihniöstä, ennen kun tutustuin siihen niin olin aina luullut että Kihniö on joku vitsipaikkakunta mutta eipäs ollukkaanJos järvisuomentietä on ajellu niin melko moni on menny Virtojen ohitte..Mutta kuinkas moni on käyny Koskuella?Tai Kihniöllä?Hahaaa...
Virrat taipuu Virtain , EI VIRTOJEN!, niin kuin moni selvästikin ulkopaikkakuntalainen on tänne taivuttanut.Alkuperäinen kirjoittaja tiedä;25324344:Tiedän paikan mutta miten se taipuu, esim. Turku, turkulainen. Virrat, ?
Virrat taipuu Virtain , EI VIRTOJEN!, niin kuin moni selvästikin ulkopaikkakuntalainen on tänne taivuttanut.
Virtain Kaupunki
Virtain Kirjasto
jne...
Ja VIRROILLA (ei Virtailla) asuva on Virtolainen.
t. Virtolainen =)