P
pallero
Vieras
Olen ostanut Virosta koiran,ja kaikki on erittäin hyvin. Koira tuotiin minulle Helsinkiin,mutta olin nähnyt kuvat emästä ja isästä, pennuista ja olosuhteista. Kennelin omistaja oli Viron kennelliton jäsen,sain kaikki tarvittavat paperi,sukuselvitykset,kauppakirjat jne,Koira oli madotettu useaan kertaan ja rokotettu x2.(Eläinlääkärin todistuksen) Passin.sirutodistuksen jne. Sain pentupaketin jossa purupatukoita ja "papanoita",hyvät ohjeet Myyjä on pitänyt yhteyttä edelleen 1 ja 1/2-vuotta. Koira tarkastettiin täällä eläinlääkärin toimesta ja arvio oli täydellinen pentu ja hyvin hoidettu.
Hinta noin 1/3-osa Suomen hinnoista. Koirasta on kehittynyt hyvin luottavainen ja hyvä seuralainen. En menisi arvostelemaan kakkia koiranmyyjiä Virossa. Siellä on ihan hyviä koiria myyntiin. Ne on kyllä jonkinverran hintavampia kuin pimeät "torikoirat",mutta halvempia kuin täällä,jossa ainakin cihuahuat on hinnoteltu liiankorkeaksi. Me onnistuimme mutta toki on hyvä olla varovainen missä tahansa myös meillä Suomessa.
Hinta noin 1/3-osa Suomen hinnoista. Koirasta on kehittynyt hyvin luottavainen ja hyvä seuralainen. En menisi arvostelemaan kakkia koiranmyyjiä Virossa. Siellä on ihan hyviä koiria myyntiin. Ne on kyllä jonkinverran hintavampia kuin pimeät "torikoirat",mutta halvempia kuin täällä,jossa ainakin cihuahuat on hinnoteltu liiankorkeaksi. Me onnistuimme mutta toki on hyvä olla varovainen missä tahansa myös meillä Suomessa.