virolaiset äidit

  • Viestiketjun aloittaja pip
  • Ensimmäinen viesti
vieraana
Toivottavasti löytyisi montakin, saisi vaihtelua noihin neuvolakokemuksiin ynnä muuhun keskusteluun :) Mutta tuollaiset kommentit kuten edellä voi latistaa intoa kertoa omista mielenkiintoisista kokemuksista... Älä välitä, Pip, on täällä oikeasti hyviäkin tyyppejä vaikka nuo ivalliset ihmiset pyrkivät purkamaan itseään vähän ahkerammin kuin tasapainoiset :flower:
 
Eiköhän meillä jokaisella ole oikeus tällä palstalla käydä?! Kansallisuuteen ja sukupuoleen katsomatta! Ja eiväthän ne täit tietokoneen välityksellä tartu. Ihmisten turhat syytökset voi jättää oman onnensa nojaan. Mun puolesta kaikki ovat tervetulleita! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 10:09 Nerri kirjoitti:
Palstailla joi kuka haluaa, mutta mitä Helvattia virolaiset täälltä tekee?????????
ja mikä helvatan oikeus sulla on olla täällä???jos virolaiset ei sais olla samanlaisia ihmisiä ne on niin kuin mekin!! rasisteja on maailmassa ihan tarpeeksi ni pitääkö täälläkin kuuluttaa sitä jos on rasisti?
ihmiset kaikista maailman kolkista TERVETULOA :flower:
 
Samra
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.08.2005 klo 10:09 Nerri kirjoitti:
Palstailla joi kuka haluaa, mutta mitä Helvattia virolaiset täälltä tekee?????????
No tuskinpa säkään suomalainen olet! Ainakin oikeinkirjoituksesi (tai paremminkin väärinkirjoituksesi) on ihan noloa luettavaa.

Mene itseesi ihminen!
 
Voihan v teidän kanssanne.Ei viitti tehä kansalaisuudesta riitaa tällä palstalla.Mä en jaksa.Maailmas on monta muuta pahaa asiaa, kun se mistä kukin on kotoisin.Miettikääs nyt hetki mitä suustanne päästätte.Peace, woman!
 
pip
Niin minäkin, vaikka välillä raskasta onkin. Mielestäni suomalaiset ovat paljon iloisempia ulkoisesti, kuin virolaiset. Ja mieheni on maailman paras, sellaista en olisi Virosta löydänyt... :hug: :wave:
 
Mekkike
Ja sanaakaan pahaa sanottavaa heistä tai heidän sukulaisistaan ei ole. Tiedän, että monilla suomalaisilla on omat mielipiteet ja kokemuksensa virolaisista johon useimmiten on syynä kasvatus ja kokemukset. esim. vanhempien / kavereiden levittämä ennakkoluulo. Ja mitä suomalaisiin tulee, ni me ollaan ittestämme aika huono kuva annettu tuolla lahden takana. On mulla siinä tekemistä saada annettua itsestäni ja suomalaisista hyvä kuva kun mennään sukuloimaan eestiin.

Äitejähän tässä kaikki ollaan ja halutaan parasta lapsillemme, mistä päin maailmaa hyvänsä

ja p.s täit eivät ole seurausta epäpuhtaudesta, vaan se on loiseläin joka tarttuu ihmisen/eläimen karvoista toiseen. Eikä sitä esiinny sen runsaammin suomessa kuin virossakaan :kieh:
 
karvatonkoiraharmaan
mun paras kaveri on virolainen äiti. Ja ei varmasti montaa parempaa äitiä ja kaveria löydä suomestakaan! =) Suomessa asunut jo 12 v ja mistään ei voisi edes tietää, että on virolainen, ei edes puheesta! =)
 

Yhteistyössä