Virolainen vaimoni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnekas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnekas

Vieras
Olen siitä onnekas mies, että itselläni on Anu Saagimin kaltainen virolaisnainen vaimona. Olen aikaisemmin ollut suhteessa pelkästään suomalaisnaisten kanssa ja kyllä on outo juttu, miten satakilometriä voi maantieteellisesti tuoda näinkin suuren eron naisten välille. Luettelen tässä nykyisen unelmavaimoni puolet, jotka ovat ylivertaisia suomalaisnaisiin nähden:

+ Naiseus. Suomalaisnaisten kanssa eläneenä ja seurustelleena ei oikeastaan koskaan tullut tunnetta, että elää oikean naisen kanssa Miehenä, joka saa ja jonka pitää olla Mies. Hänen naisellisuutensa korostaa minun miehuuttani (enkä tarkoita vain etumusta, vaikka tämäkin puoli on vain parantunut) jolloin yhteiselämä, arki ja eteenkin seksielämä on paljon nautinnollisempaa. Hänen naiseuteensaa kuuluu naisellinen ulkonäkö, naiselliset käytöstavat ja luonne.

+ Käytöstavat ja puolison kunnitoitus. Toisinkuin voisi luulla, niin virolaisnaiset ovat hyvin palvelualttiita ja ystävällisiä ainakin omalle, ihailemalle miehelleen. Minun tahtoni ja haluni ovat ykkösasia, hän kyllä vahvana persoonana pitää huolen, että saa mitä haluaa, mutta minä olen ykkönen. Tämä on erittäin imartelevaa ja saa minut jumaloimaan häntä ja hänen ajatusmaailmaansa ylikaiken.

+ Seksi. Siitä ei päästä mihinkään mutta tietynlainen naisellisuus ja palvelualttius näkyy parhaiten sängyssä, josta meillä jos viikonloppuisin ei poistuta kuin hakemaan lisää ruokaa ja kuohuviiniä. Estoton, kokeiluhaluinen kaikenkattava tyydytys. Virolaisnainen on tässä omaa tasoansa. Liekö suomalaisnaisiin nuorena iskostettu feministinen harhapropaganda tappanut seksi- ja rakasteluhalut jo varhain?

-/+ Vaativuus. Ainoa ehkä miinus-merkkinen puoli, joka kyllä on myös positiivista on se, että hän olettaa minun elättävän hänet eikä halua itse tienata rahaa elämiseen ja kuluttamiseen. Hänestä on hieno olla kotona ja tehdä juttuja joista itse pitää. Miehen velvollisuus on hänestä raataa töissä ja tehdä rahaa, nainen pitää kodista huolta. Tämäkin on imartelevaa, että hän luottaa ja vaatii minua Miehenä tuomaan ruoka- ja kulutusrahat pöytään. Joskus voisi olla kivaa, jos hän ymmärtäisi paremmin ettei raha kasva puissa, mutta onneksi olen hyvin palkatussa työssä :)

= Kaikenkaikkiaan paljon jää plussan puolelle, joten suosittelen itsetutkiskelua suomalaisnaisille ja suomalaismiehille matkaa naapurimaahamme, vaikka vaimon hakuun. Olin keski-ikäinen ja eronnut mies kun tapasin nykyisen vaimoni. Vaikka meillä on ikäeroa likikaksikymmentävuotta ovat parisuhteen ensimmäiset kolmevuotta menneet hyvin ja rakkautemme vain syventynyt, himosta nyt puhumattakaan. Nykyisin kuntoilen säännöllisesti, pukeudun nuorekkaasti ja elän unelmaa, kauniin, hoikan ja pitkäsäärisen unelma vaimoni vierellä. Tunnen itseni kaksi.. no, ainakin kolmekymppiseksi nuorukaiseksi kiitos siitä hänelle!

Samaa mieltä. Lopetetaan hyvät naiset tää provosoituminen näistä jutuista. Kyllä me jokainen oma arvomme omissa parisuhteissamme tiedetään :) Ja tiedetään myös se että Suomesta löytyy kauniita ja älykkäitä naisia ihan riittämiin. Mitä meidän täällä tarvitsee sitä todistella näille muutamalle miehelle jotka täällä meitä yrittää ärsyttää? Hyvää loppuviikkoa vaan kaikille naisille!

Jaa, itse olen saanut sen kuvan että rva Saagim alias Ratia pitää miestään aisankannattajana (monia avioliiton ulkopuolisia suhteita jotka rva auliisti on lehdissä myöntänyt).

Parin yhteinen lapsi on kasvanut rva Saagimin (alias Ratia) äidin hoivissa lähes koko elämänsä. Kodinhoidosta ko rva ei ole ainakaan antamiensa haastattelujen mukaan ollut ikinä kiinnostunut, vaan omat projektit vievät rvan ajan lähes kokonaan.

Mutta Onnekas, on hienoa että olet löytänyt tasoisesi naisen, vaikka sitten virosta. Rakkaus ei rajoja tunne, sehän on todettu moneen eri kertaan. On myös ymmärrettävää, että vertaat omaa rakastasi yleistäen kaikki suomalaiset ja virolaiset naiset omiin ""luokkiinsa"". Avarakatseisuus on kovin harvinaista. Oletko muuten koskaan ajatellut, että naisesi ominaisuudet eivät välttämättä ole kulttuurisidonnaisia vaan ihan yksilöllisiä ominaisuuksia?

""Oletko muuten koskaan ajatellut, että naisesi ominaisuudet eivät välttämättä ole kulttuurisidonnaisia vaan ihan yksilöllisiä ominaisuuksia?""

Olen miettinyt ja usein. Olen sitä mieltä että kulttuuri ja lapsena opittu malli kotoa on kaikesta tärkein tulevaisuuden varalle. Moni nykynainen on oppinut jämäkän, miestään pompottavan pirttihirmu tyylin äidiltään, jonka mies on tylsistyneenä elämäänsä ryypännyt sohvalla ja antanut piupaut naiset nalkutukselle. Kumma ettei naiset tunnu oppivan äitiensä virheistä... Toinen juttu on kokonaan biologia, eli tiettyjä eroja on fyysisesti suomalais- ja virolaisnaisissa. Virolaisnaiset ovat kauniimpia, hoikempia ja pitkäsäärimpiä, aikakin katukuvan perusteella, mutta kyse voi olla myös naisellisemmasta vaatetuksesta. Jokatapauksessa vaativan miehen silmää mielyttää sellainen tiukka ja seksikäsvaatetus, jopa kylmillä ilmoilla!

""Jokatapauksessa vaativan miehen silmää mielyttää sellainen tiukka ja seksikäsvaatetus, jopa kylmillä ilmoilla!""

Just joo. Vastaavasti myös varmasti toivot että naisesi on älykäs? Jonkilainen ristiriita näin toimivalla naisella. Hehe..

kyllä kai sitä tässä itekin vois keskittyä vaan sekstaileen ja kauniina olemiseen jos ukko elettäs eikä ite jaksais töihin mennä!! ne eukot rajan tuolta puolen on innoissaan ku pääsevät sieltä pois ja sen eteen tekevät kyllä kaikkensa! jopa antavat pillua!!!

Olipa hauska kirjoitus..oli ihan pakko kommentoida..hehe.hehh..

Kovin olet vaativa mies??Sinulle riittää näköjään virolainen nainen. Täytyy olla hyvä pokka jos viitsii yleensä liikkua joka paikassa näytillä. Tällaisia suomalaismiehiä löytyy joka pitäjästä. Lapsena opittu malli tyytyy vähään ja enkä oikein kelpaa kenellekkään otan sen minkä saan..ja olen tyytyväinen....

Suomalaisten miesten yksi tärkein vaatimus naisille on pitkäsäärisyys ja minihameissa kulkeminen säässä kuin säässä. Ammatista viis ja mitenkä joku tietokoneasentajan homma edes onnistuisi minihameessa?

No, hyvä että tarjonta ja kysyntä ovat tässä tapauksessa kohdanneet. Toivottavasti muut suomalaiset miehetkin muistavat, että Viroon matkustaessa ei kannata puolityhjällä lompakolla sinne mennä saatikka pienituloisen yrittää etsiä sieltä vaimoa. Suomalaisen miehen tulojen kun pitää olla tarpeeksi hyvät, että pystyy elättämään niillä myös vaimon ja mahdolliset lapset.

Ihan hyvä kirjoitus ap:ltä. Olen eri mieltä virolaisnaisen ""tasosta"". Kyllä suomalainen fiksu mies saa tasokkaan naisen - suomalaisen, näillä ap:n luettelemilla ominaisuuksilla varustettuna. Paremmankin? Mutta kuten ap totesi - se maksaa. Kaikki tasokas ja hyvä maksaa. Monella suomalaisella naisella vain tuntuu menevän räkä väärään kurkkuun, jos jollain kanssasisarella on mies, joka maksaa ja niin sanotusti huolehtii vaimostaan. Huolehtimiseen kuuluu tasokas asunto, hyvä auto ja paljon käyttörahaa, koruja ja lahjoja. Kateus on kantava voima ja silloin yleensä tasa-arvo ja omillaan toimeentuleminen on kova sana - kun itsellä on tyhjätasku tai pihiniitti miehenä.

Minulla on varakas mies, joka ymmärtää naisensa päälle. Ei tarvitse kiertää etsimässä salarakkaita tai Virossa huorissa. Kotona palvelu pelaa ja estotonta seksiä saa riittämiin. Se ei ole ilmaista kuitenkaan :-)

Hyvä juttu miehellesi! Kyllä jokainen älykäs mies tietää ettei mikään ole loppukädessä ilmaista ja varallisuus/elättäminen on luonteenpiirre siinä missä mikä tahansa muukin, ainakin naisten mielestä. Köyhä mies ei kaunista naista saa...

Mitä se tähän kuuluu? Tuskimpa minun haluilla on mitään merkitystä tyttäreni tulevalle elämälle. Lapset tekevät kuten parhaaksi katsovat. Minä nautin nyt elämästäni minulle täydellisen naisen kanssa.

Mutta en kuitenkaan mitenkään haluaisi 20 v vanhempaa miestä, en vaikka olisi kuinka rikas.Puistattaa ihan. Nuoret on minun makuuni, ei ainakaan vanhemmat. Onneksi en ole virolainen/venaläinen nainen. Saan elää ja olla vapaasti, käydä töissä, matkustaa, harrastaa.Tavata ketä haluan. Ja elää tasa-arvoisessa parisuhteessa, jossa kumpikaan ei omista toista. Kiitos kirjoituksestasi onnekas. Nyt todella tajuan kuinka onnekas minäkin olen.

Saagin on laskelmoiva bissnesnainen. Hän markkinoi nyt virolaisnaisia, jotta saisi maahan valuuttaa ja virottaret rahakkaisiin naimisiin ilman suurempia satsauksia opiskeluun ja työntekoon. Rahat pois tyhmiltä suomaismiehiltä ja heidän suomalaisilta lapsiltaan. Keski-ikäinen, varakas mies on helpoin saalis.

Niin niitä miehiä huijataa omalla MIEHISYYDELLÄÄN ja muka estottomalla seksillä. Ettei vain Onnekkaan tarinallakin olisi lopulta kurja ja yksinäinen loppu.

Minusta ap. eli nimimerkki Onnekas juttu on provo. Ihan hyvä sellainen. Katselin aamulla rautatieasemalla Forumin mainosta. Ehkä samaa mainosta ei näy muualla kuin pääkaupunkiseudulla. Siinä sanotaan, että Forumista voi ostaa pitkät sääret ja korkokengät saa kaupan päälle.
Mainos on jo ainakin pari viiikkoa vanha. Osuu aika hyvään saumaan tämän Anu kohun kanssa.

Aamun Hesarissa toimittaja Leena Virtanen kehoitti Enbuskea hakeutumaan Ylen leipiin. Hyvä toimittaja menee haaskille hömppäohjelmien parissa. Ehkä hömppääkin tarvitaan. Ei kaiken tarvitse olla totista torven soittoa.

Tänään työpaikallani on meikkiesittely. Minua pyydettiin meikattavaksi, mutta kieltäydyin työkiireiden takia. Jos olisin lähtenyt meikattavaksi, istuisin nyt tässä puolta kauniimpana. Paljonko se Ellejä lämmittäisi. Ei teistä kukaan näe minua netissä.

Katsoin eilen Kauniita ja Rohkeita ja tein kirjanpitoa. Rahat ovat taas tosi tiukilla. Ehkä rikas mies elättäjänä ei olisikaan ihan pähkä hullu idea. Aamun lehdissä oli juttua maan suurimmista veronmaksajista. Minun nimeä ei niistä listoista löytynyt.

Annetaan Anun puhua pehmoisia. Kyllä me kestetään kuunnella. Virossa on joku Imbi Paju tehnyt dokumentin äidistään. Äiti oli sisarensa kanssa vankileirillä aikoinaan.
Vasta dokumentin ansiosta äidin ja tyttären välit eheytyivät.

Ehkä meillä on joku kana vielä kynittävänä, kun tämä aihe nousee jatkuvasti esille.

Olen melko varma, että näitä Ellien juttuja luetaan myös Viron puolella. Muotifriikit palstalla tästä samasta aiheesta käydään jatkuvasti keskustelua. Olen saanut mahdottomia ryöppyjä niskaani jutuillani.

En millään haluaisi pukeutua minihameeseen. Menen tänä iltana vanhempainkokoukseen koululle. Koulu on Suomen arvostetuimpia opinahjoja. Tyttäreni häpeisi silmät päästään, jos äiti piipertäisi 10 cm stileteillä minihameessa iskumeikki kasvoilla.

Kotimatkalla ajattelin koukata Foorumin uudessa S-Marketissa ostamassa kaurahiutaleita. Minulla totuus löytyy kaurapuurosta. Toivottavasti myös Viron tytöilläkin.

Suosittelen opiskelua. Ei miehien varaan elämäänsä voi laskea. Jos naisen arvo mitataan nuoruudella ja kauneudella, niin voi hyvänen aika. Naisen paras elämähän alkaa vasta 50 vuoden korvilla.

Niin, kuka tykkää mistäkin. On niitä semmosiakin miehiä, joita ei mitkään yli-akkamaiset pikkuprinsessat kiinnosta. Tiedän paljon miehiä (omani, sekä kaveripiirini miehet), jotka enemmänkin pitävät reippaista rohkeista ja hieman ehkä ""poikamaisista"" naisista, joilla on ns. munaa sanoa omat mielipiteensä ääneen, ja muutkin asiat kiinnostaa kuin oma ulkonäkö ja vaatetus - VAIKKA niistäkin toki pidetään huolta, niinkuin mä.

Mä pukeudun useimmiten kuluneisiin kapeisiin farkkuihin, lyhyeen prätkätyyliseen mustaan nahkatakkiin, mustiin bootseihin ja pitkä tukkani liehuu villisti valtoimenaan. Ja saan silti kuulla olevani naisellinen.

Että eiköhän se kauneus ole katsojan silmässä. ;) Mutta hyvä, että olet onnellinen vaimosi kanssa ja arvostat häntä noin paljon!

Mielestäni Onnekas mies vastaa tässä itse aiheeseen, vaimo on hyvä sängyssä ja kauniskin, mutta vie kaikki rahat, onneksi sitä on.
Tähän mennessä ei ole ystäväpiirissäni (suomalaisessa)ollut yhtään sellaista naista, joka haluaisi olla miehensä elätettävänä. Noita näkee lehtien palstoilla, pyrkyreitä ja ja salarakkaita, jotka toivovat nostavansa omaa elintasoaan miehen avustuksella. Kuten virolaiset naiset. Silloin kun mies elättää, naisella on aikaakin olla kotona fööneineen ja korkkareineen ja valmistella pientä syötävää illalla tuleville vieraille. Suomalainen nainen yleensä jää kotiin silloin kun lapsia hankitaan, jos silloinkaan.
Minunkin äitini jäi kotiin, leipoi, laittoi ruokaa, siivosi, hoiti puutarhan kauniiksi, kasvatti lapset, hoiti lapset lääkäriin tarvittaessa ilman autoa ja ajokorttia. Isä oli rakentanut talon ja toi leivän taloon. Vaatteet äiti osti lapsilisistä, itselleen siis ei juurikaan mitään, koska isän mielestä shoppailu oli turhaa jos on jo vaatteet päällä. Rahaa olisi ollut turha pyytää kampaajaan, meikkeihin tm. Lopulta äiti lakkasi pyytämästä mitään. Ja ihan oikein, jos ei mitään saakaan henkistä eikä fyysistä tukea, miksi kaunistaisi itseään miestä varten. Nyt äiti eronneena on taas kauniissa hoikemmassa kunnossa, ja ostaa omilla ansaitsemillaan rahoilla itselleen vaatteita. Säälin ettei hän saanut sellaista vapaata elämää mitä itse olen saanut elää.
Miestä en elättäjäksi tai elätettäväksit ottaisi, kumppaniksi kyllä.

Onnea vaan AP, hyvähän se on, että olet onnellinen! Minusta onnellisuus tulee ensi sijassa omasta itsestä, ei siitä toisesta. Hyvän kumppanin kanssa onnellisuus kylläkin tuntuu lisääntyvän, kun on joku, jonka kanssa jakaa ilot ja surut. Kuntoilu ja itsestä huolehtiminen pitäisi olla sellaisia juttuja, jotka tekisi ihan itsensä vuoksi, eikä siksi, että puoliso komentaa.

Kyllä Suomessakin on niitä pitkäsäärisiä naisia, mutta voinpa sanoa, että kauppakassien kantaminen talvipakkasessa lastenrattaita työntäen on aika ikävää puuhaa minihameessa ja korkokengissä... Toki jos ei tarvitse huolehtia lapsista, ei tehdä ruokaa, ei siivota, ei käydä kaupassa (mitä nyt omia vaatteita shoppailemassa...), niin mielelläni itsekin pukeutuisin enemmän naisellisemmin. Lasten kanssa puistossa mieluummin pukeudun kuitenkin sään mukaan ja sen mukaan, että pystyn leikkimään heidän kanssaan jne. Eiköhän lapsillekin ole enemmän iloa siitä, että olen lenkkarit ja verkkarit päällä kuin että palelisin minihameessa ja korkokengissä tekemättä mitään.

Vaikka pukeudunkin välillä verkkareihin, miesystäväni saa siitä huolimatta hyvää seksiä niin paljon kuin haluaa. MInulle ei ole tärkeää, että näytän rintojen väliäni ja sääriäni mahdollisimman monelle, vaan että pidän huolta itsestäni itseäni ja miestäni varten, joten sitten kahden kesken ollessamme voin nauttia kehostani. Minä en ainakaan teeskentele, että olen himokas, vaan miesystäväni tietää sen kyllä, että olen uskollinen ja ""aina valmiina"" häntä varten, koska rakastan häntä. Sitä paitsi mieskin myöntää, että kun oikein laittaudun, se on kivaa katsoa, mutta hän ei jaksaisi, että käyttäisin joka päivä tunnin pari aikaa itseni laittamiseen, sillä hän arvostaa enemmän sitä, että olen hänen kanssaan kuin että vain NÄYTÄN hyvältä. Sitä paitsi kunnon halailut ja suukottelut tarkoittavat sitä, että sitten olisi taas otsatukka lytyssä ja huulipunat hävinneet, joten taas pitäisi mennä kohentamaan meikkiä jne. Sitäkö oikeasti miehet haluavat, että nainen olisi juhlameikissä ja -pukeissa jatkuvasti???

Haluaako mies tasa-arvoista suhdetta vai perheen päänä olemista? Suomalaiseen tasa-arvoon kuuluu myös kunnioittaminen, arvostaminen, perheen kuluihin osallistuminen jne. Perheen päänä oleminen vaatii sitten toki sitä, että jos mies päättää asioista, hänen vastuullaan on myös tulojen hankkiminen yksin. Kulutuksella vain tahtoo olla se huono puoli, että jos tuhlaa toisen rahoja, säästäväisyys ei merkitse mitään.

Kuinkahan moni suomalainen, mies tai nainen, tahtoisi miniäkseen virolaisen naisen? Anu Sagim lisää vain vettä myllyyn näillä virotar = huora, laskelmoiva rahaimuri -mainoksillaan. Kaipa se niin sitten on kuin tämä Anukin niin jalat ristissä (kiiltonailoneissaan, niitä ei tainnut neukkulassa ollakaan...jotenkin ymmärtää, sääliikin) väittää, ja on jopa ylpeä siitä.

Jokainen tyylillään.

""Jaa, itse olen saanut sen kuvan että rva Saagim alias Ratia pitää miestään aisankannattajana (monia avioliiton ulkopuolisia suhteita jotka rva auliisti on lehdissä myöntänyt).""

Nuohan ovat vain Anun ja Riston välisiä sadomasokistisiä alistamisleikkejä.

Tommoisia miehiä ""vahvan äidin"" pojista sitten tulee.

En sinuna kehtaisi kertoa, että sinulla on kotona pitkäluinen siipiveikko. Vaikka minun vaimoni tarjoilisi vittua poikittain, kyllä hän joutuisi yhteiseen pussiin tienaamaan.
Ei vaikuta varsin sivistyneeltä naiselta kun suostuu tuollaiseen ja kun sinä vanhenet ja alat sairastella, tulet näkemään, mistä suunnasta kana pissii. Veikkaa, että tulee tuulista.

Virolaiset eivät varsinaisesti ole kummempi kansa. Ovat sakasalaisten ja hollantilaisten aviottomia lapsia suurelta osalta nykypolven vanhemmat.
Itselläni on 180 cm pitkä vaimo, joka käy parempipalkkaisessa työssä kuin minä ja silti joskus viikonloppu venahtaa sängyssä. Mittarisi ovat hieman ruosteessa veli veikkonen.Ei viestisi minua harmita, mutta joitakuita naisia se saattaa loukata.

Yhteistyössä