Viritelläänkö ei poliittinen keskustelu, jonne kuitenkin jotkut lukutaidottomat voivat tulla puhumaan muustakin

Tina_et_cool
joo paitsi et politiikka on perseestä mikään ei vittu muuta ja samat saatanan paskat ottaavaan rahat ja vittu antaa kreikkaan ja muille ählämeille vittu paska
 
Selvästi parodia aloituksestani, joka EI avaudu ainakaan minulle.
En tiedä, missä vika, mutta nyt kahtena päivänä kaikki aloitukseni ovat menneet "harakoille", eli eivät aukea.
Kohta saa ylläpito postia.
ei ole pardoia, vaan ihan sinulle tehty avaus, jossa voit toteuttaa fantasioitasi.

Mä en juuri puhu politiikkaa, voin olla se ei-polittiinen linjaaja tässä avauksessa, sä saat olla se lukutaidoton ja puhua politiikkaa...

( ja mä en edes vittuile nyt )
 
ei ole pardoia, vaan ihan sinulle tehty avaus, jossa voit toteuttaa fantasioitasi.

Mä en juuri puhu politiikkaa, voin olla se ei-polittiinen linjaaja tässä avauksessa, sä saat olla se lukutaidoton ja puhua politiikkaa...

( ja mä en edes vittuile nyt )
Aijaa, no kiitoksia :kiss: !
Nyt on kyllä niin häkellyttävää, että pitää oikein alkaa miettimään, notta mistä vääntäisin...

Palstaltakin löytyy näköjään vielä ystävällisiä sieluja ;) .
 
Katsotaan, lähtisikö kukaan mukaan tähän - kokeillaan! :p
Aihe: Tuloerojen tasaaminen.

Henkilökohtisena kantanani sanon, että tuloeroja ei ole syytä alkaa tasaamaan sen tehokkaamin, kuin mitä sitä tehdään nyt.

En aloita vielä tämän syvällisemmin, koska tuskin kukaan viitsii näin perjantai-iltana...
 
Aijaa, no kiitoksia :kiss: !
Nyt on kyllä niin häkellyttävää, että pitää oikein alkaa miettimään, notta mistä vääntäisin...

Palstaltakin löytyy näköjään vielä ystävällisiä sieluja ;) .
Juu:rolleyes:

ja ajattelen myös päätön -parkaa, joka saisi angstnäppylöitä ja hengenahdisutusta, jos yrittäisit taas livauttaa tuonne toisaalle politiikkaa....
Siksi tein oman avauksen...
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
peesi
Katsotaan, lähtisikö kukaan mukaan tähän - kokeillaan! :p
Aihe: Tuloerojen tasaaminen.

Henkilökohtisena kantanani sanon, että tuloeroja ei ole syytä alkaa tasaamaan sen tehokkaamin, kuin mitä sitä tehdään nyt.

En aloita vielä tämän syvällisemmin, koska tuskin kukaan viitsii näin perjantai-iltana...
Oikeastaan tuloeroja pitäisi leventää: ahkeruudesta palkita ja laiskuudesta sakottaa.
 

Yhteistyössä