Viritelläänkö ei poliittinen keskustelu, jonne kuitenkin jotkut lukutaidottomat voivat tulla puhumaan muustakin

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27491025:
Ei riitä. Pullossasihan saattaa olla kirkkaan juoman sijasta halko.
Mikäli siirrän pulloa, pystyn näkemään sen ja sen sisällön läpi pöydällä lojuvan kaulaliinani. Käsittääkseni tämä ei olisi mahdollista halon kanssa.
 
Hessu,
Selvästi parodia aloituksestani, joka EI avaudu ainakaan minulle.
En tiedä, missä vika, mutta nyt kahtena päivänä kaikki aloitukseni ovat menneet "harakoille", eli eivät aukea.
Kohta saa ylläpito postia.
Luulen että olet käyttänyt kaikki aloituskiintiöt. Sun pitää hankkia lisää aloituskiintiöitä. Se on määrätty määrä minkä saa vuodessa tehdä aloituksia :)
 
"vieras"
Katsotaan, lähtisikö kukaan mukaan tähän - kokeillaan! :p
Aihe: Tuloerojen tasaaminen.

Henkilökohtisena kantanani sanon, että tuloeroja ei ole syytä alkaa tasaamaan sen tehokkaamin, kuin mitä sitä tehdään nyt.

En aloita vielä tämän syvällisemmin, koska tuskin kukaan viitsii näin perjantai-iltana...
No sanoisin, että verottaja vie aika hyvin tällä hetkellä parempituloisilta, että verotuksella en lähtisi enää tuloeroja tasaamaan. Sitten tietenkin voisi miettiä palkkausta eri aloilta.
 
Keittiönoita
Katsotaan, lähtisikö kukaan mukaan tähän - kokeillaan! :p
Aihe: Tuloerojen tasaaminen.

Henkilökohtisena kantanani sanon, että tuloeroja ei ole syytä alkaa tasaamaan sen tehokkaamin, kuin mitä sitä tehdään nyt.

En aloita vielä tämän syvällisemmin, koska tuskin kukaan viitsii näin perjantai-iltana...
Tuloerojen tasaaminen on monimutkaista silloin, kun kansalaisten tulot muodostuvat hyvin erilaisista asioista(palkka kokopäivätyöstä, palkka osa-aikatyöstä/pätkätyöstä, eläkkeet, työttömyyskorvaus jne).
 
[QUOTE="vieras";27491079]No sanoisin, että verottaja vie aika hyvin tällä hetkellä parempituloisilta, että verotuksella en lähtisi enää tuloeroja tasaamaan. Sitten tietenkin voisi miettiä palkkausta eri aloilta.[/QUOTE]

Olen itseasiassa sitä mieltä, että pienituloisten verotusta tässä maassa pitäisi maltillisesti kiristää - meillä on kuitenkin alhaisimpia pienituloisten verotustasoja EU-maissa.
Keski- ja suurituloisten verotusta pitäisi lieventää, mutta oikeasti rikkaiden verot sitten taas ylös.
 
Hei nyymiseni, onko sua ruvennu nilettään megaketjun tuhmustelut :hug:
Noemmänyttiiä. :) Eikun oikeesti, mä käyn täällä nykyisin ihan toooooosi harvoin että en hirveesti tiiä onko siellä enää muuta kuin tuhmusteluja. Mutta silloin kun käy kurkkimassa sinne niin se on just sitä. Eikä siinä mitään, saa mun puolesta ollakin. :) Itse vaan enää jaksa intoutua siitä, me ollaan ketjun kanssa kasvettu erillemme. :D Varmaan kohta koko palstankin, tai netin, ja yleensäkin kaiken mahdollisen kun oon niin naimisissa tuon koulunkäynnin kanssa. :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Keittiönoita
Noemmänyttiiä. :) Eikun oikeesti, mä käyn täällä nykyisin ihan toooooosi harvoin että en hirveesti tiiä onko siellä enää muuta kuin tuhmusteluja. Mutta silloin kun käy kurkkimassa sinne niin se on just sitä. Eikä siinä mitään, saa mun puolesta ollakin. :) Itse vaan enää jaksa intoutua siitä, me ollaan ketjun kanssa kasvettu erillemme. :D Varmaan kohta koko palstankin, tai netin, ja yleensäkin kaiken mahdollisen kun oon niin naimisissa tuon koulunkäynnin kanssa. :snotty:
Mullon vähän samaa. Paitsi täällä koulun tiloissa jumittelen sit palstalla :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Anonyymi

Yhteistyössä