Virikelapset päiväkodissa Koronan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla on vauva 4 kk sekä päiväkodissa oleva 3v. Nyt pk johtaja vihjaisi että 3v olisi hyvä olla kotona kun korona... ei suorastaan pakottanut. Vauva heräilee 2-3 kertaa yössä ja olen päivisin väsynyt. Voidaanko päivähoito nyt kieltää, koska en ole töissä? Me emme ole riski ryhmää joten korona ei meitä pelota.

Käytä nyt aivojasi, ota muksu pois päiväkodista.
Normaalistikin vauvat heräilee 2-3 kertaa yössä, se vaan on kestettävä.

• Tykkää
Reactions: Helmiii
Minulla on vauva 4 kk sekä päiväkodissa oleva 3v. Nyt pk johtaja vihjaisi että 3v olisi hyvä olla kotona kun korona... ei suorastaan pakottanut. Vauva heräilee 2-3 kertaa yössä ja olen päivisin väsynyt. Voidaanko päivähoito nyt kieltää, koska en ole töissä? Me emme ole riski ryhmää joten korona ei meitä pelota.
No jos ne voi päivähoidon kieltää töissäkäyviltä niinkuin käy jos päiväkodit suljetaan niin miksikös ei virikelapsilta. Mitenkäs sitten ajattelit jaksaa jollet nyt muka jaksa.
2-3 herätystä sitäpaitsi on niin vähän että kyllä on melkoisen itsekästä kuskata sitä mukulaa tuosta syystä päiväkotiin tällaisena ajankohtana.

Ja kuinkas siinä tapauksessa meinaat jaksaa kun sun molemmilla lapsilla ja itselläsi on keuhkokuume minkä 3v on päiväkodista napannut koronan muodossa mukaan?
Mietippä asioita vähän laajemmassa mittakaavassa uudestaan.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä