Virheiden presidenttiehdokkaan Pekka Haaviston rakas on kärähtänyt ratista eli ajanut autoa kännissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuuhan sitä:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmeisesti meidän vieraalla ei ollut mitään tietoa Soinin arvoista, kun piti nopeasti avata taas ihan muusta aiheesta keskustelu. No mutta tähän varmaan voi todeta sen perussuomalaistenkin lempilausahduksen, että koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee. Tällä kertaa vaan se haukkuva koira taitaa löytyä omasta leiristä.

Tiedoksi että meitä "vieraita" ei suinkaan ole vain yksi kappale.

[QUOTE="vieras";25232871]Seuraa mediaa, linkkejähän tänne ei saanut laittaa, tekijänoikeuksien takia. ;)[/QUOTE]
Soinin aborttikanta ei ole Soinin yksityiselämää.

Mitään uutisointia saati revittelyä Soinin yksityiselämästä en ole itsekään mediassa huomannut.

Minä uskon, että homous aiheutuu monella jostain häiriöstä identiteetin kehityksessä.
Luonnoton asiahan se joka tapauksessa on.
En kuitenkaan ole mikään "homofoobikko", enkä inhoa heitä niinkuin en muitakaan ihmisiä.

[QUOTE="Vieras";25233057]Minä uskon, että homous aiheutuu monella jostain häiriöstä identiteetin kehityksessä.
Luonnoton asiahan se joka tapauksessa on.[/QUOTE]
Kuinka niin, ei evoluutiolla ole päämäärä?

[QUOTE="Vieras";25233057]Minä uskon, että homous aiheutuu monella jostain häiriöstä identiteetin kehityksessä.
En kuitenkaan ole mikään "homofoobikko", enkä inhoa heitä niinkuin en muitakaan ihmisiä.[/QUOTE]

Ei sillä asialla ole mitään tekemistä sinun uskosi kanssa.

[QUOTE="vieras";25230580]Minkälaiset arvot on ihmisellä jonka puoliso syyllistyy jatkuvasti toisten ihmisten hengen ja terveyden vaarantaviin rikoksiin?[/QUOTE]

Kysypä tuota Timo "ei aborttia edes kohdunulkoisiin raskauksiin" Soinilta.

En kuitenkaan ole mikään "homofoobikko", enkä inhoa heitä niinkuin en muitakaan ihmisiä.[/QUOTE]

Homoseksuaalisuutta esiintyy luonnossa eli se ei ole luonnotonta. Ota sanakirja käteen ja katso mitä sanat tarkoittavat ennen kuin alat heitellä niitä ympäriinsä.

Ohhoh, on tää kaksplus jännä paikka :D . Suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa vaaditaan kaikessa mutta ei hyväksytä ihmisiä joilla on asioista erilaiset mielipiteet kuin itsellä. Aika tekopyhää mun mielestäni. :)

Saat olla yksityisesti ihan niin suvaitsematon kuin haluat. Siinä vaiheessa kun sun suvaitsemattomuudstasi tulee julkista eli haluat, että kaikki toteuttaa sun moraaliasi ja rajoittaa toimiaan sun mielipiteitäsi miellyttäviksi, tulee vastaan minun suvaitsevaisuuteni raja. En suvaitse suvaitsemattomuutta, joka pyrkii rajoittamaan muiden elämää.

[QUOTE="vieras";25231397]Tulkitsen vastaukseni niin, että sinun mielestä on olemassa ihmisiä joita ei saa arvostella vaikka he tekisivät mitä tahansa. Kerrotko keitä tarkoitat?[/QUOTE]

Hä? Näin en kyllä sanonut.

Vaikkakaan en itse hyväksy auton ratin taakse menemistä jos yhtään on juonut, niin silti tää vaikuttaa pikkasen ajojahdilta sillä Haaviston puolisolla kärytessään ei promillemäärä ylittänyt edes Suomen rattijuopumusrajaa. Mutta tietty se siellä Ecuadorissa rangaistuksen sai sillä siellä alhaisempi raja. Kuinkas moni mies täällä Suomessa ajelee autoa esim. yhden kaljan jälkeen?

Vaikkakaan en itse hyväksy auton ratin taakse menemistä jos yhtään on juonut, niin silti tää vaikuttaa pikkasen ajojahdilta sillä Haaviston puolisolla kärytessään ei promillemäärä ylittänyt edes Suomen rattijuopumusrajaa. Mutta tietty se siellä Ecuadorissa rangaistuksen sai sillä siellä alhaisempi raja. Kuinkas moni mies täällä Suomessa ajelee autoa esim. yhden kaljan jälkeen?

Ecuadorissa noudatetaan Ecuadorin lakia ja Suomessa Suomen lakia, sen mukaan pitää elää vaikka ois kuinka presidenttiehdokkaan toyboy.

[QUOTE="vieras";25268041]Ecuadorissa noudatetaan Ecuadorin lakia ja Suomessa Suomen lakia, sen mukaan pitää elää vaikka ois kuinka presidenttiehdokkaan toyboy.[/QUOTE]

Puoliso ja toyboy on pikkasen eri asia :D Madonnalla taitaa olla toyboy...

[QUOTE="vieras";25268041]Ecuadorissa noudatetaan Ecuadorin lakia ja Suomessa Suomen lakia, sen mukaan pitää elää vaikka ois kuinka presidenttiehdokkaan toyboy.[/QUOTE]

Onko linkittäjä puutteessa?

[QUOTE="vieras";25230866]Suvaitsevaisuus ei tarkoita sitä, että asioista ei keskustella tai olla eri mieltä. Ei kukaan ole täällä sanonut, että et saa olla sitä mieltä mitä olet, vaan kysynyt, että miksi olet sitä mieltä mitä olet. Mielestäni on fiksua pystyä perustelemaan omat mielipiteensä, varsinkin jos on itse tuonut ne muille esiin jonkinlaisena faktana (sanoit: "homous on sairaus", eli esitit sen meille faktana). Meillä on oikeus olla kanssasi eri mieltä.[/QUOTE]

Enhän mä esittänyt sitä teille faktana. En sanonut että homous on sairaus vaan että mun mielestä homous on sairaus.

[QUOTE="vieras";25233582]Saat olla yksityisesti ihan niin suvaitsematon kuin haluat. Siinä vaiheessa kun sun suvaitsemattomuudstasi tulee julkista eli haluat, että kaikki toteuttaa sun moraaliasi ja rajoittaa toimiaan sun mielipiteitäsi miellyttäviksi, tulee vastaan minun suvaitsevaisuuteni raja. En suvaitse suvaitsemattomuutta, joka pyrkii rajoittamaan muiden elämää.[/QUOTE]

Enhän mä millään tavalla rajoita tai edes yritä rajoittaa kenenkään elämää. Jos mä näen kadulla homoparin niin en mä mene väliin ja sano että nyt täytyy lopettaa mutta ei se tarkoita että mä pitäisin sitä silti normaalina.
Ihan yhtä lailla kun sä saat olla suvaitsematta mua julkisesti niin mä voin olla suvaitsematta homoja. Millä tavalla sulla on suurempi oikeus mielipiteisiin kuin minulla?

Yhteistyössä