Virheiden presidenttiehdokkaan Pekka Haaviston rakas on kärähtänyt ratista eli ajanut autoa kännissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuuhan sitä:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voithan miettiä lähtöä jo nyt. Minne muuten ajattelit muuttaa? Tiedoksi, että kyllä homoseksuaaleja löytyy ihan joka maasta, ja joka tapauksessa olisit edelleen suomalainen, jonka kotimaan miespresidentti sattuu olemaan liitossa miehen kanssa. Et pääsisi totuutta pakoon, huii!

Mutta asiaan: en tiennyt, että sinua kiinnostaa presidenttiehdokkaiden intiimieläm noin kovasti. Aika pervoa..

Muslimeilla on terve suhtautuminen homoihin, eli sen mukaan voi miettiä uutta kotimaata.

Voithan miettiä lähtöä jo nyt. Minne muuten ajattelit muuttaa? Tiedoksi, että kyllä homoseksuaaleja löytyy ihan joka maasta, ja joka tapauksessa olisit edelleen suomalainen, jonka kotimaan miespresidentti sattuu olemaan liitossa miehen kanssa. Et pääsisi totuutta pakoon, huii!

Mutta asiaan: en tiennyt, että sinua kiinnostaa presidenttiehdokkaiden intiimieläm noin kovasti. Aika pervoa..

Vaikea sanoa mihin muuttaisin mutta niinku sanoin, en usko että Haavistosta tulee presidenttiä. Eikä sillä ole väliä olenko suomalainen, kunhan en asu maassa jossa on homopresidentti.

[QUOTE="vieras";25230640]Etkö halua vastata kommenttiini asiassa pysyen, vai miksi yrität mennä sivuraiteille?

Mutta jos haluat lähteä ihan OT-syyttelyyn, niin minä voisin sitten kysyä, että millaiset arvot ovat ihmisellä, joka on valmis katsomaan vierestä kun nainen kuolee jo lähtökohdiltaan sikiön kannalta toivottoman kohdunulkoisen raskauden komplikaatioihin?[/QUOTE]

Sinähän tässä yrität viedä keskustelun sivuraiteelle, kun alat kyselemään 1120 miljoonan ihmisen arvomaailmasta. Tässä ketjussa keskustellaan presidenttiehdokas Haavistosta ja hänen toyboynsa toilailuista, joita valtalehdistö yrittää pimittää.

[QUOTE="vieras";25230738]Sinähän tässä yrität viedä keskustelun sivuraiteelle, kun alat kyselemään 1120 miljoonan ihmisen arvomaailmasta. Tässä ketjussa keskustellaan presidenttiehdokas Haavistosta ja hänen toyboynsa toilailuista, joita valtalehdistö yrittää pimittää.[/QUOTE]

En minä ole kysellyt 1120 ihmisen arvomaailmasta. Missä olen muka niin tehnyt?

Miksi et pysy asiassa?

Minä kommentoin ensin sitä, että miksi persujen kannattajien mielestä Soinin tai Soinin avustajan arvoilla ei kuulemma ole merkitystä, mutta Haaviston yksityiselämällä on. Jos menet ja luet kommentin uudestaan, voit sitten kommentoida itse asiaa aiheessa pysymällä.

Sitten sinä vastasit tähän kommentiin kaartelemalla ja kysymällä mitä Haaviston puolison valinta kertoo hänen arvoistaan. Siihen kommentoin, että vastauksesi on off-topic, ja lisäsin, että yhtä hyvin voisin kysyä sinulta mitä Soinin omat arvot kertovat hänestä. Et vastannut siihenkään, vaan yritit taas vaihtaa keskustelun aihetta.

Etkö voi vastata alkuperäiseen kommenttiini aiheessa pysyen. Miksi sinusta (oletan, että olet Soinin kannattaja) Soinin arvoilla ei ole väliä, mutta Haaviston yksityiselämällä on?

Vaikea sanoa mihin muuttaisin mutta niinku sanoin, en usko että Haavistosta tulee presidenttiä. Eikä sillä ole väliä olenko suomalainen, kunhan en asu maassa jossa on homopresidentti.

Kannattaisi ehkä kuitenkin hieman valmistella jo mahdollista muuttoa, koska ei ulkomaille noin vain muuteta. Joihinkin maihin matkustusluvan ja viisumin saaminen voi kestää useita kuukausia. Vai meinaatko hakea turvapaikka jostain, koska Suomessa on homoseksuaalinen presidentti? (Suosittelen siinä tapauksessa islamilaisia valtioita, esim. Ruotsista tuskin sillä perusteella saat muuta kuin räkäisen naurun...)

Ohhoh, on tää kaksplus jännä paikka :D . Suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa vaaditaan kaikessa mutta ei hyväksytä ihmisiä joilla on asioista erilaiset mielipiteet kuin itsellä. Aika tekopyhää mun mielestäni. :)

[QUOTE="vieras";25230778]En minä ole kysellyt 1120 ihmisen arvomaailmasta. Missä olen muka niin tehnyt?

Miksi et pysy asiassa?

Minä kommentoin ensin sitä, että miksi persujen kannattajien mielestä Soinin tai Soinin avustajan arvoilla ei kuulemma ole merkitystä, mutta Haaviston yksityiselämällä on. Jos menet ja luet kommentin uudestaan, voit sitten kommentoida itse asiaa aiheessa pysymällä.

Sitten sinä vastasit tähän kommentiin kaartelemalla ja kysymällä mitä Haaviston puolison valinta kertoo hänen arvoistaan. Siihen kommentoin, että vastauksesi on off-topic, ja lisäsin, että yhtä hyvin voisin kysyä sinulta mitä Soinin omat arvot kertovat hänestä. Et vastannut siihenkään, vaan yritit taas vaihtaa keskustelun aihetta.

Etkö voi vastata alkuperäiseen kommenttiini aiheessa pysyen. Miksi sinusta (oletan, että olet Soinin kannattaja) Soinin arvoilla ei ole väliä, mutta Haaviston yksityiselämällä on?[/QUOTE]

Soinin arvot ovat samat kuin 1120 miljoonan muuun katolista uskoa tunnustavan ihmisen, oikeastaan Soinin (=katoliset) arvot ovat samat kuin EU:n arvot, ja kyselemällä Soinin arvoista kysyit samalla 1120 miljoonan ihmisen arvoista ja tässä ketjussa puhutaan Haavistosta ja Haaviston toyboysta. Jos sä haluat keskustella paavinuskonnosta niin avaa sille oma ketju.

Tää olikin mun mielipide. "Mä olen sitä mieltä.."??

Kuten sanoin, sairauksien määrittely ei perustu mielipiteisiin, vaan laajoihin tutkimuksiin.

Siksi en voi pitää mielipidettäsi kovin pätevänä "todisteena".

Sitä paitsi kuten joku tuossa huomasikin kysyä, eikö presidentillä saa olla sairauksia, jos nyt asia olisi niin, että homous olisi SINUN näkemyksesi perusteella sairaus.

Missä kohdin olen sanonut, etten hyväksy? Haluaisin vain perusteluja esim. väitteellesi siitä, että homous on sairaus.

Se oli mun mielipide. Sanoin olevani sitä mieltä. Joten ei mun tarvitse sitä oikeastaan perustella. Ja ylipäätään kaikissa täällä olevissa ketjuissa hyökätään toistensa kimppuun asiassa kuin asiassa ja sitten hoetaan kuinka suvaitsevaisia ollaan ja hyväksytään kaikki sellasena kun on.

[QUOTE="vieras";25230826]Soinin arvot ovat samat kuin 1120 miljoonan muuun katolista uskoa tunnustavan ihmisen, oikeastaan Soinin (=katoliset) arvot ovat samat kuin EU:n arvot, ja kyselemällä Soinin arvoista kysyit samalla 1120 miljoonan ihmisen arvoista ja tässä ketjussa puhutaan Haavistosta ja Haaviston toyboysta. Jos sä haluat keskustella paavinuskonnosta niin avaa sille oma ketju.[/QUOTE]

Luuletko tosiaan, että kaikilla katolisilla on samat arvot? Ei se ihan noin yksinkertaista kuule ole. Minä käyn itse katolisessa kirkossa joskus ja tunnen katolisia. Voin siis vakuttaa, että aika moni heistä ei olisi Soinin kanssa samaa mieltä kovinkaan monesta asiasta.

Mutta kommenttini ei koskenut tätä asiaa, joten vielä kerran.... Minä kysyin sitä, että miksi Soinin tai Soinin avustajan arvoilla ei ole sinusta merkitystä, mutta Haaviston yksityiselämällä on. Ei kai se ole noin vaikea kysymys?

Kuten sanoin, sairauksien määrittely ei perustu mielipiteisiin, vaan laajoihin tutkimuksiin.

Siksi en voi pitää mielipidettäsi kovin pätevänä "todisteena".

Sitä paitsi kuten joku tuossa huomasikin kysyä, eikö presidentillä saa olla sairauksia, jos nyt asia olisi niin, että homous olisi SINUN näkemyksesi perusteella sairaus.

Enhän mä sitä kenellekään yrittänyt tässä todistaakaan. Kerroin vaan mielipiteeni asiaan. Mutta sitähän ei sovi tehdä jos on eri mieltä suurimman osan kanssa? ;)

Ohhoh, on tää kaksplus jännä paikka :D . Suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa vaaditaan kaikessa mutta ei hyväksytä ihmisiä joilla on asioista erilaiset mielipiteet kuin itsellä. Aika tekopyhää mun mielestäni. :)

Suvaitsevaisuus ei tarkoita sitä, että asioista ei keskustella tai olla eri mieltä. Ei kukaan ole täällä sanonut, että et saa olla sitä mieltä mitä olet, vaan kysynyt, että miksi olet sitä mieltä mitä olet. Mielestäni on fiksua pystyä perustelemaan omat mielipiteensä, varsinkin jos on itse tuonut ne muille esiin jonkinlaisena faktana (sanoit: "homous on sairaus", eli esitit sen meille faktana). Meillä on oikeus olla kanssasi eri mieltä.

[QUOTE="vieras";25230416]Ai on vai? Keiden muiden presidenttiehdokkaiden puolisot ovat hyökänneet kapakassa toisten kimppuun ja pahoinpidelleet sairaalakuntoon?[/QUOTE]

En sanonutkaan, että presidenttiehdokkaiden puolisot. Jos ystäväsi mies tekisi noin, tuomitsisitko myös ystäväsi?

Yhteistyössä