V
"vieras"
Vieras
Se on kyllä varma että jos Suomeen valitaan homopresidentti niin muutan ulkomaille.
Mihin meinaat muuttaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on kyllä varma että jos Suomeen valitaan homopresidentti niin muutan ulkomaille.
Voithan miettiä lähtöä jo nyt. Minne muuten ajattelit muuttaa? Tiedoksi, että kyllä homoseksuaaleja löytyy ihan joka maasta, ja joka tapauksessa olisit edelleen suomalainen, jonka kotimaan miespresidentti sattuu olemaan liitossa miehen kanssa. Et pääsisi totuutta pakoon, huii!
Mutta asiaan: en tiennyt, että sinua kiinnostaa presidenttiehdokkaiden intiimieläm noin kovasti. Aika pervoa..
Voithan miettiä lähtöä jo nyt. Minne muuten ajattelit muuttaa? Tiedoksi, että kyllä homoseksuaaleja löytyy ihan joka maasta, ja joka tapauksessa olisit edelleen suomalainen, jonka kotimaan miespresidentti sattuu olemaan liitossa miehen kanssa. Et pääsisi totuutta pakoon, huii!
Mutta asiaan: en tiennyt, että sinua kiinnostaa presidenttiehdokkaiden intiimieläm noin kovasti. Aika pervoa..
Vaikea sanoa mihin muuttaisin mutta niinku sanoin, en usko että Haavistosta tulee presidenttiä. Eikä sillä ole väliä olenko suomalainen, kunhan en asu maassa jossa on homopresidentti.
No jos se sinua helpottaisi, niin siitä vaan.
Mutta kerro vielä, miten se käytännössä vaikuttaisi sinun elämääsi, jos maassamme olisi homopresidentti?
No sitähän ei voi tietää kun koskaan ei ole ollut. Ei välttämättä mitenkään, riittää että tiedän että se on homo.
No kerro vielä, mikä siinä asiassa on niin pahaa tai kenties pelottavaa tms.?
Vaikea sanoa mihin muuttaisin mutta niinku sanoin, en usko että Haavistosta tulee presidenttiä. Eikä sillä ole väliä olenko suomalainen, kunhan en asu maassa jossa on homopresidentti.
Mä vaan olen sitä mieltä että homous on sairaus.
Mä vaan olen sitä mieltä että homous on sairaus.
Oletko sä lääketieteen asiantuntija? Sairauden määrittelyyn tarvitaan vähän muutakin kuin mielipide.
Ohhoh, on tää kaksplus jännä paikka. Suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa vaaditaan kaikessa mutta ei hyväksytä ihmisiä joilla on asioista erilaiset mielipiteet kuin itsellä. Aika tekopyhää mun mielestäni.
![]()
Ohhoh, on tää kaksplus jännä paikka. Suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa vaaditaan kaikessa mutta ei hyväksytä ihmisiä joilla on asioista erilaiset mielipiteet kuin itsellä. Aika tekopyhää mun mielestäni.
![]()
Tää olikin mun mielipide. "Mä olen sitä mieltä.."??
Missä kohdin olen sanonut, etten hyväksy? Haluaisin vain perusteluja esim. väitteellesi siitä, että homous on sairaus.
Kuten sanoin, sairauksien määrittely ei perustu mielipiteisiin, vaan laajoihin tutkimuksiin.
Siksi en voi pitää mielipidettäsi kovin pätevänä "todisteena".
Sitä paitsi kuten joku tuossa huomasikin kysyä, eikö presidentillä saa olla sairauksia, jos nyt asia olisi niin, että homous olisi SINUN näkemyksesi perusteella sairaus.
Voi tätä homofobiaa.
Ihminen ihmiselle susi.
![]()