Virheiden presidenttiehdokkaan Pekka Haaviston rakas on kärähtänyt ratista eli ajanut autoa kännissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuuhan sitä:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olipa tuo ollut kapakkatappelussakin. Toivottavasti opettelee parempaa käyttäytymistä kun pääsee presidentin puolisoksi. Sinänsä Haavisto presidenttinä olisi hyväksi Suomen ulkomaankuvalle, se rikkoisi ennakkoluuloja vielä enemmän kuin naispresidentti. Lisäksi Haavisto on harvinaisen humaani ja järkevä, tosin en tiedä olisiko hänen kautensa Ahtisaaren kaltainen. Ulkomailla arvostettu mutta Suomessa näkymätön.

[QUOTE="vieras";25230187]Tuliko Pekan ryppyreikärakkauteen ryppy kun mamu syyllistyi taas rikokseen? Selviääkö tilanne mykkäkoululla päättyen sovintorakasteluun?[/QUOTE]

No voisi kuvitella että tuossa on keskustelun paikka ollut, niinkuin missä tahansa normaalissa parisuhteessa.

En tiennytkään, että meidän älykäs "Linkittäjä" on alentunut lukemaan Seiskaa!!!! Mä en kuuna päivänä lukisi moista sontaa. Ai mut hänelle sopisikin se roskalehden toimittajan paikka, kuten taannoin ehdotin. Eli työpaikkaan perehdytys on alkanut. Désolée.

[QUOTE="vieras";25230304]Onkos nuo mamut kaikki yhtä rikollisia, vai miksi Pekka Haavisto ei ole löytänyt lakia kunnioittavaa mamua?[/QUOTE]

Ei Pekka Haavisto ole mamua etsinytkään, kyllä hänen miehensä on muuttanut tänne vasta heidän alettuaan olla yhdessä.

[QUOTE="vieras";25230323]Mitä väliä?! Niin on tehnyt monen muunkin rakas.[/QUOTE]

Ai on vai? Keiden muiden presidenttiehdokkaiden puolisot ovat hyökänneet kapakassa toisten kimppuun ja pahoinpidelleet sairaalakuntoon?

On se kumma, miten Soinin mielipiteet tai avustajan valinnat ovat kuulemma täysin epärelevantteja asioita, joilla ei ole mitään tekemistä presidenttiyiden kanssa, mutta Haaviston yksityiselämällä sen sijaan on...

[QUOTE="vieras";25230430]On se kumma, miten Soinin mielipiteet tai avustajan valinnat ovat kuulemma täysin epärelevantteja asioita, joilla ei ole mitään tekemistä presidenttiyiden kanssa, mutta Haaviston yksityiselämällä sen sijaan on...[/QUOTE]

Eikös se ole just toisinpäin? Soinin yksityiselämää retostellaan joka paikassa ja tilaisuudessa, mutta Haaviston yksityiselämästä voimme lukea vain Seiskasta.

[QUOTE="vieras";25230502]Eikös se ole just toisinpäin? Soinin yksityiselämää retostellaan joka paikassa ja tilaisuudessa, mutta Haaviston yksityiselämästä voimme lukea vain Seiskasta.[/QUOTE]

Puhuin siis persujen kannattajien näkemysestä. He näyttävät olevan sitä mieltä, että Soinia tai Soinin avustajia ei saa kritisoida heidän arvoistaan, vaikka presidentti on arvojohtaja. Silti Haaviston YKSITYISELÄMÄ näyttää heidän mielestään olevan asia, josta pitää jauhaa taukoamatta ja jolla on jostain syystä kai suurikin merkitys presidentintehtävään.

Minusta kaikista presidenttiehdokkaista saa puhua, varsinkin heidän arvoistaan. Minusta se on tärkeää millaiset arvot presidenttillä on. Yksityiselämälle pistän itse vähemmän painoa, sillä jokaisella pitää olla oikeus yksityiselämään eikä kukaan voi kontrolloida puolisoon. Puolison pitää itse ottaa vastuu teoistaan. Toki puolison valinta kertoo jotain myös ehdokkaasta, mutta vähemmän kuin ehdokkaan omat arvot tai jopa vähemmän kuin ehdokkaan avustajanvalinnat (jonka pitäisi olla täysin järkiratkaisu, rakkaus kun ei aina katso järkeä).

Niin, en muuten aio äänestää Soinia enkä Haavistoa. :)

Mä en tosiaan usko että Haavistosta tulee presidentti joten mitä sitten?
Ja mua ei kyllä kiinnosta vaikka tulevan presidentin puoliso olisi ajanu autoa kännissä tai tapellut baarissa. Eihän siitä puolisosta ole presidenttiä tulossa.
Se on kyllä varma että jos Suomeen valitaan homopresidentti niin muutan ulkomaille.

[QUOTE="vieras";25230541]Puhuin siis persujen kannattajien näkemysestä. He näyttävät olevan sitä mieltä, että Soinia tai Soinin avustajia ei saa kritisoida heidän arvoistaan, vaikka presidentti on arvojohtaja. Silti Haaviston YKSITYISELÄMÄ näyttää heidän mielestään olevan asia, josta pitää jauhaa taukoamatta ja jolla on jostain syystä kai suurikin merkitys presidentintehtävään.

Minusta kaikista presidenttiehdokkaista saa puhua, varsinkin heidän arvoistaan. Minusta se on tärkeää millaiset arvot presidenttillä on. Yksityiselämälle pistän itse vähemmän painoa, sillä jokaisella pitää olla oikeus yksityiselämään eikä kukaan voi kontrolloida puolisoon. Puolison pitää itse ottaa vastuu teoistaan. Toki puolison valinta kertoo jotain myös ehdokkaasta, mutta vähemmän kuin ehdokkaan omat arvot tai jopa vähemmän kuin ehdokkaan avustajanvalinnat (jonka pitäisi olla täysin järkiratkaisu, rakkaus kun ei aina katso järkeä).

Niin, en muuten aio äänestää Soinia enkä Haavistoa. :)[/QUOTE]

Minkälaiset arvot on ihmisellä jonka puoliso syyllistyy jatkuvasti toisten ihmisten hengen ja terveyden vaarantaviin rikoksiin?

[QUOTE="vieras";25230580]Minkälaiset arvot on ihmisellä jonka puoliso syyllistyy jatkuvasti toisten ihmisten hengen ja terveyden vaarantaviin rikoksiin?[/QUOTE]
Eikö persuilla ole aika paljon näitä tuomioita taustalla, pitänee kysyä sieltä leiristä..

[QUOTE="vieras";25230580]Minkälaiset arvot on ihmisellä jonka puoliso syyllistyy jatkuvasti toisten ihmisten hengen ja terveyden vaarantaviin rikoksiin?[/QUOTE]

Etkö halua vastata kommenttiini asiassa pysyen, vai miksi yrität mennä sivuraiteille?

Mutta jos haluat lähteä ihan OT-syyttelyyn, niin minä voisin sitten kysyä, että millaiset arvot ovat ihmisellä, joka on valmis katsomaan vierestä kun nainen kuolee jo lähtökohdiltaan sikiön kannalta toivottoman kohdunulkoisen raskauden komplikaatioihin?

Se on kyllä varma että jos Suomeen valitaan homopresidentti niin muutan ulkomaille.

Voithan miettiä lähtöä jo nyt. Minne muuten ajattelit muuttaa? Tiedoksi, että kyllä homoseksuaaleja löytyy ihan joka maasta, ja joka tapauksessa olisit edelleen suomalainen, jonka kotimaan miespresidentti sattuu olemaan liitossa miehen kanssa. Et pääsisi totuutta pakoon, huii!

Mutta asiaan: en tiennyt, että sinua kiinnostaa presidenttiehdokkaiden intiimieläm noin kovasti. Aika pervoa..

Yhteistyössä