Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Ai niin Pattinsonista sen verran, että se on hyvännäkönen vaan niissä kuvissa missä sillä ei oo partaa
Piti vielä tulla lisäämään sellainen tärkeä seikka, että mun mielestä Pattinson näyttää pitkällä parralla tontulta. Pieni määrä sopii kyllä kivasti :)

Äh pakko taas jakaa yksi tyhmä juttu:

Mä mietin koko ajan, että kun se Carlisle on siellä sairaalassa töissä, niin sniikkais sieltä muutaman pussin ihmisverta aina silloin tällöin, niin voisivat pitää vähän fiestaa :D

Kai siinä itsehillintä pettäis sen jälkeen kun saisi maistaa sitä, ja tulihan se sitten myöhemmin ajankohtaiseksikin, mutta tulipahan mieleen itellä..

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Äh pakko taas jakaa yksi tyhmä juttu:

Mä mietin koko ajan, että kun se Carlisle on siellä sairaalassa töissä, niin sniikkais sieltä muutaman pussin ihmisverta aina silloin tällöin, niin voisivat pitää vähän fiestaa :D

Kai siinä itsehillintä pettäis sen jälkeen kun saisi maistaa sitä, ja tulihan se sitten myöhemmin ajankohtaiseksikin, mutta tulipahan mieleen itellä..
No eihän se pystyis.. ei kai se oo ikinä edes maistanut ihmisverta, eikös se "langennut" suoraan johki poroihin ( muuta ei nyt tuu mieleen :LOL: ) sen jälkeen ku koitti vaan tappaa itsensä?

Ah, ei toi romantiikkapuoli vaan TÄÄ on se miks mä tykkään noista kirjoista.. vampyyrejä :D

Vampyyrit nimenomaan minuunkin tässä kolahtaa, noi susi-hommelit on ihan ylimäärästä huttua vaan :D .

Mie en ole enkä rupeakaan analysoimaan tiettyä lausetta tai koko ideaa ollenkaan, mie vaan nautin Edwardista ja muista vampyyreista :ashamed: .

Niin ja keitäs muita sitä tuohon rooliin meinattiin, Heath Ledgeriä RIP vai muistanko iiiiiiiihan väärin, jostain vaan tullut tämmönen nimi mieleen..

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Vampyyrit nimenomaan minuunkin tässä kolahtaa, noi susi-hommelit on ihan ylimäärästä huttua vaan :D .

Mie en ole enkä rupeakaan analysoimaan tiettyä lausetta tai koko ideaa ollenkaan, mie vaan nautin Edwardista ja muista vampyyreista :ashamed: .

Niin ja keitäs muita sitä tuohon rooliin meinattiin, Heath Ledgeriä RIP vai muistanko iiiiiiiihan väärin, jostain vaan tullut tämmönen nimi mieleen..
*järkyttyy* :eek: :eek:
Mie tykkään niistä susistakin, intiaaneja.. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ihana kuva!! :heart: voi eetu :heart: :LOL:
Toi on kai tänään laitettu ulos, virallinen juliste.
Tosi hyvä juliste. Toivottavasti leffa on hyvä myös! :)

jacobin käsi on photoshopattu ihan oudoksi..
no on ihana juliste tosiaan... :p :p oikeasti, mä tunnen itseni ihan teiniksi tuon eetun nähdessäni, mahassa lepattaa kivasti ja ajatukset laukkaa. :ashamed: :snotty: ja tää soundtrack on ihana!! ja elokuva ja kirjat.. :LOL: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hauskaa miten eritavalla me mielletään lukemaamme. siis samat kirjat on luettuna ja ihan erilaisilla tuntemuksilla ja johtopäätöksillä :D
siihen vaikuttaa varmasti oma elämäntilanne, historia ja ikäkin.

mie olen niin kyyninen miessukukuntaa kohtaan että löydän jopa eetustaki semmosia virheitä mitä te muut välttämättä ette...
musta eetu oli niiiiin perinteinen mies välillä.. ei osannut asettua toisen osaan tai ajatella asioita kuin omalta kantiltaan :D mutta kukaanhan ei ole täydellinen vaikka eetu lähellä onkin :heart: :LOL:
niin on. ja se on jääräpäisyydessään ihan täydellinen kumppani yhtä jääräpäiselle bellalle :D jacobin yli bella kävelis mennen tullen ja palatessa mutta eetussa on vähän vastusta :whistle:
Ai niin ja näihin piti lisätä että tämähän on jälleen toisintoa Ylpeydestä ja ennakkoluulosta, mihin kirjassa viitataankin. :)

kehtaako noita kirjoja alkaa lukeen heti perään komatta kierrosta? :ashamed: mullei oo oikein mitään mielekkäämpääkään tekemistä.. :whistle:
Älä ota kerralla liikaa.. pidä taukoa. Mä luin heti kahteen kertaan ne läpi ja nyt siis kolmatta kertaa ihan vaan iltaisin ajanvietteeksi. Olihan nuo jonku viikon pikkusiskolla hoidossa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
kehtaako noita kirjoja alkaa lukeen heti perään kolmatta kierrosta? :ashamed: mullei oo oikein mitään mielekkäämpääkään tekemistä.. :whistle:
Älä ota kerralla liikaa.. pidä taukoa. Mä luin heti kahteen kertaan ne läpi ja nyt siis kolmatta kertaa ihan vaan iltaisin ajanvietteeksi. Olihan nuo jonku viikon pikkusiskolla hoidossa :snotty:
no mä ajattelin, että semmoiseks kevytlukemiseks tällä kertaa. luin tuossa jo yhden ihan muun kirjan välissä :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

mä haluun ton!! :LOL:

Tätä hupparia tarkotan. Mikä nettisivu?
en itseasiassa tiedä mistä tollasen sais.. yritin etsiä eilen mut eih.. toi on facebookista otettu kuva.

LÖYTYI!!!

http://clothing.cafepress.com/item/twilightvampire-rode-in-hooded-sweatshirt/327643500

pitää olla luottokortti ja mulla ei oo :'( :'( :'( :'( :'(

no mä ajattelin, että semmoiseks kevytlukemiseks tällä kertaa. luin tuossa jo yhden ihan muun kirjan välissä :D :whistle:
Mä kerkesin lukemaan pari Kingiä ennen kolmatta kiekkaa.. perkeleen äljäke ja sen työt, saan viihdyttää itseäni illat :eek: Tänäänkin se on lähtenyt töihin seiskaksi ja tulee joskus kasin jälkeen illalla kotio.. nukkumaan :kieh:
Onpahan aikaa lueskella kun ei tartte sitä viihdyttää :saint:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä