K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kauhean mustavalkoista ajattelua täällä joillakin.

Joo, se on biisi. Joo, siinä on sekä humoristinen että surumielinen sävy. Joo, biisit eivät aina kerro tekijän (tai esittäjän) omasta elämästä, mutta usein ihminen kirjoittaa siitä, mistä tietää. Tätä biisiä on promottu sellaisin painotuksin, että jos biisin tekijä ei olisi biisin oletetun nimihenkilön kanssa ollut suhteessa, tällaista promostrategiaa tuskin olisi valittu.
Meinaatko että Sadielta on kysytty lupa?

vierailija
En ole tuo, jolta kysyt, mutta vastaan kuitenkin. Mun mielestä ovat kaiketi nähneet ainakin paljon vaivaa tavatakseen puolin ja toisin. Lisäksi mua ihmetyttää, että Bojan on ilmeisesti tutustunut Sadien perheeseen. Itse olen olettanut, että silloin ei olla ihan kevyellä mielellä liikkeellä. Mun mielessä yksi vaihtoehto on, että pitävät nyt tuumaustaukoa ja Bojan lentää USA aan seuraavalla lomajaksolla, kun on runsaasti aikaa. Eikös tämä olisi ihan mahdollinen vaihtoehto?
Voi luoja nyt.

vierailija
Höpö höpö, eikä siellä mitään ficci linkkiä edes ole, mainittiin vain kyseinen ficci. Ei kaikkien tarvi kaikista ficeistä pitää ja sen saa sanoa ääneen.
Minun mielestäni saa myös sinänsä sanoa jos nyt kokee tarvetta. Muistan vaan kun puutarhalla oli joskus pitkät väännöt siitä miten fanitaidetta/ ficcejä ei kuuluisi arvostella jos tekijä itse ei ole sitä pyytänyt tai antanut jotenkin lupaa.
t. eri

vierailija
No ei, oot kyllä aika epätoivoinen ton parituksesi kanssa jo.
Höh, muuten voisin ollakin, mitä sanot, mutta mä en edes ole innostunut ajatuksesta, että Sadie ja B olisivat pari. Sadie ei ole mun suosikki varmaan siksikin, ettei hänestä oikein saa käsitystä millainen hän on. Mulla on mielessä ihan toisenlainen gf Bojanille. Silti olen taipuvainen uskomaan, ettei tuo S ja B suhde ole välttämättä loppuun käsitelty.

vierailija
Minun mielestäni saa myös sinänsä sanoa jos nyt kokee tarvetta. Muistan vaan kun puutarhalla oli joskus pitkät väännöt siitä miten fanitaidetta/ ficcejä ei kuuluisi arvostella jos tekijä itse ei ole sitä pyytänyt tai antanut jotenkin lupaa.
t. eri
Aika töykeää silti toisen kommenttiin siitä, että voi kun ficci ei olisi loppunut vielä, sanoa että ei sitä jatko-osaa olisi pitänyt julkaista. Ja tämä ihminen ei ikinä sietäisi sitä, jos joku sanoisi hänen ficeistään tuolla tavalla.

vierailija
t. eri
No totta toikin, mutta itse ajattelen, että on vähän eri, kun sanoo sen tuolla discordissa, eikä avoimissa ketjuissa niin itse en nyt osaa tästä loukkaantua. Vaikka yleisesti oon aika herkkä erilaiseen tulkintaan joskus.

vierailija
Oliko yhtä töykeä ja itsekeskeinen kuin viesteissään?
No mä en oikeastaan ole sen kanssa samoilla foorumeilla kun en oo bojere shippari, eli en osaa sanoa sen viesteistä paljoakaan. Tarkistin kyllä sit puutarhalta pari yksityiskohtaa kun jotkut täällä mainitut seikat siis yhtäkkiä tossa viikonloppuna jotenkin loksahti kohdilleen. Mutta oli sillä tavalla erikoinen tyyppi että jäi mieleeni.

vierailija
Höh, muuten voisin ollakin, mitä sanot, mutta mä en edes ole innostunut ajatuksesta, että Sadie ja B olisivat pari. Sadie ei ole mun suosikki varmaan siksikin, ettei hänestä oikein saa käsitystä millainen hän on. Mulla on mielessä ihan toisenlainen gf Bojanille. Silti olen taipuvainen uskomaan, ettei tuo S ja B suhde ole välttämättä loppuun käsitelty.
Mitään suhdetta ei ole edes ollut, voisi nyt B:n puheita uskoa sentään. Vaikka kuinka kivalta tarinalta tuntuisi.

vierailija
Aika töykeää silti toisen kommenttiin siitä, että voi kun ficci ei olisi loppunut vielä, sanoa että ei sitä jatko-osaa olisi pitänyt julkaista. Ja tämä ihminen ei ikinä sietäisi sitä, jos joku sanoisi hänen ficeistään tuolla tavalla.
Ehkä se tieto rauhoittaa, että kukaan ei ole reagoinut mitenkään hänen kommenttiinsa. Siihen aikaisempaan on tullut sydämiä ja niin on siihen alkuperäiseen ficcikommenttiinkin. Tämä hänen hölmö kommenttinsa on vaiettu kuoliaaksi.

Yhteistyössä